RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу в Киеве
  5. Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу
Предложить вакансию
Резюме Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу
Торгало Ігор

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу

Заблокировано
85 000 грн.
 18 ноября  Город: Киев
Возраст:50 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Руководство
 Есть дети  Готов к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Фінансовий директор
ТОВ "Новопечерська школа" (Освітні послуги), Киев
10.2023 − 09.2024 (11 месяцев)


  • Побудова та впровадження системи контролінгу.
  • Автоматизація процесу бюджетування та прогнозування. План факт аналіз.
  • Встановлення стандартів управлінської звітності.
  • Організація та контроль бухгалтерського обліку.
  • Забезпечення фінансової стабільності операційної діяльності компанії. Контроль, аналіз та оптимізація витрат.
  • Підготовка річного бюджету та контроль його виконання.
  • Ведення компаній-нерезидентів.
  • Співпраця з міжнародними фінансовими інституціями.
  • Складання місячної,квартальної та річної фінансової та управлінської звітності компанії (CF,P&L,Баланс).
  • Досвід оцінки інвестиційних проектів.
  • Досвід проведення зовнішніх та внутрішніх аудитів.
  • Досвід управління юридичним та HR відділами.
  • Досвід написання інструкцій,регламентів,положень.


начальник відділення банку
АТ Райффайзен Банк Аваль (Банки), Каменка
02.2000 − 08.2021 (21 год 6 месяцев)

1. Розробив та реалізував власну концепцію сучасного ефективного продавця - "я хочу+ я можу". (Коротко про концепцію на сторінці в Instagram)
2. Сформував команду продавців фахівців, результат- стабільне виконання поставлених цілей на 100-200%.
3.Створив і реалізував власну концепцію ефективного управління- "Постановка підлеглим цілей (завдань)- Участь у виконанні - Контроль виконання підлеглими досягнення цілей (виконання завдань)".
4.Як фінансовий радник клієнтів (від Банку) проводив для великих корпоративних клієнтів відділення:
4.1.Аналіз фінансово-економічного стану компанії
4.2. Розробляв пропозиції щодо оптимізації витрат та податків
4.3. Проводив план-факторний аналіз
4.4. Аналізував економічну доцільність інвест. проектів
4.5. Аналізував ризики
5. Здійснював валютний контроль операцій юридичних осіб
6. Здійснював весь спектр дій з аналізу клієнта-позичальника кредитних коштів
7. Здійснював прямі продажі банківських продуктів
8. На постійній основі проводив переговори з потенційними клієнтами Банку
9. За період своєї трудової діяльності у відділенні Банку збільшив частку ринку у регіоні з 3% до 70%.
10.На постійній основі проводив маркетингові дослідження ринку банківських продуктів регіону
11.На постійній основі організовував рекламні акції та різні events для стимулювання продажів у регіоні
12.Складав ефективні комерційні пропозиції потенційним та діючим клієнтам відділення
13. Створив імідж відділення Банку з найвищою якістю обслуговування клієнтів, результат-рівень рекомендацій Банку клієнтами стабільно становить 100%
14. Проводив постійний коучинг (навчання) працівників відділення з використанням сучасних методик та практик продаж для реалізації концепції ефективного продавця.
15. Організував роботу відділення таким чином, де кожен працівник - продавець банківських продуктів
16.Надавав фінансові консультації керівникам та головним бухгалтерам підприємств (організацій)- клієнтам Банку на підставі практичних знань та навичок у галузі бухгалтерського, управлінського та податкового обліку.
17.Брав постійну участь у робочих групах центрального офісу Банку (м. Київ) щодо вироблення пропозицій керівництву Банку щодо оптимізації організаційної структури Банку, оптимізації процесів, підвищення економічної ефективності роботи відділень Банку.

 Есть рекомендации с данного места работы
головний економіст
АТ Кам'янський машинобудівний завод (Машинобудування), Каменка
11.1999 − 02.2000 (3 месяца)

- проводив економічний аналіз фінансового стану та платіжоспроможності підприємства;
- складав для власників звіт про рух грошових коштів заводу;
- складав для власників звіт по доходах та збитках ;
- складав для власників річний виробничо-фінансово-економичний план розвитку підприємтсва, складав бюджет підприємтсва;
- аналізував портфель всього бізнесу власників з побудовою ризиків розвитку;
-проводив аналіз виробничого процесу, розробляв пропозиції по збільшенню ефективності виробництва,шляхом оптимизації технологічних процесів, управлінських,облікових функцій і т.д.;
-контролював роботу головного бухгалтера підприємтсва;
-оптимізував податкові платежі.

 Есть рекомендации с данного места работы
головний бухгалтер
Кам'янський спорто-горілчаний комбінат (Виробництво спиртк тв горілчаних напоїв), Каменка
06.1996 − 03.1999 (2 года 8 месяцев)

організував бухгалтерський і податковий облік в усіх напрямках діяльності комбінату (виробництво спирту, горілчаних виробів, вуглекислоти, фірмові магазини, побуткомбінат, медичний профілакторій, клініка стоматології, мережа аптечних кіосків, дитсадок);
-організував бухгалтерський і податковий облік аграрного підприємства (2 тис. га землі) яке входило в структуру комбінату, від рослинництва до тваринництва;
- постійно надавав директору комбінату пропозиції щодо підвищення економічної ефективності роботи підприємства, шляхом оптимізації всіх процесів;
-здійснював ведення головної книги підприємства;
- здійснював ведення управлінського,бухгалтерського і податкового обліку по комбінату;
-складав всі види бухгалтерської звітності для органів статистики, податкової, вищестоящої організації;
-складав та подавав в податкову службу декларації по всих податках і зборах;
-проводив ревізійні перевірки;
-брав участь в робочих групах концерну "Укрспирт" та Міністерства фінансів по питанням методології бухгалтерського обліку пов'язаних з впровадженням нових підходів оподаткуванню (облік валових доходів, валових витрат, податковий облік ПДВ і т.д.)

 Есть рекомендации с данного места работы

Образование

Київський державний економічний університет (Киев)
Планово-економічний,менеджер (економіст) з правом викладання економічних дисциплін
полное высшее, 09.1991 − 06.1996 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Київська міжнародна академія бізнесу та інформаційних технологій (МАБІТ) (2018-2019,12 місяців. Отримав диплом MBA з фінансів.)

Знание языков:

Английский - Средний
Дополнительно: На данний момент активно вивчаю з метою збільшення рівня володіння з B1 до B2

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Використовую програми Word,Exel, Power Point
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: • Сладання фінансової та податкової звітності (3 роки досвіду) Вище середнього, більше 4-х років тому. • Бюджетування підприємтсва (3 роки досвіду) Просунутий, більше 4-х років тому. • Проведення фінансово-економічного аналізу (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Проведення успішних переговорів (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Проведення презентацій (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Коучинг працівників (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Публічні виступи (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Керівництво бухгалтерією компанії (3 роки досвіду) Просунутий, більше 4-х років тому. • Робота з банками по залученню позичкових коштів (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Управління кредитним портфелем (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Вміння працювати з великими обсягами інформації (20 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. • Знання національних стандартів бухгалтерського обліку (3 роки досвіду) Просунутий, більше 4-х років тому. • Теоретичні знання МСФО (1 рік досвіду) Вище середнього, не використовувалася. • План-факторний аналіз (5 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. • Аналіз ризиків і управління (5 років досвіду) Вище середнього, використовую в даний час. • Валютний контроль (10 років досвіду) Вище середнього, використовую в даний час. • Інвестиційне планування (20 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. • Оптимізація витрат та податків (5 років досвіду) Просунутий, використовую в даний час. Особисті якості: Комунікабельність Системне мислення Лідерські якості Відповідальність Організованість Наполегливість Орієнтація на результат Вміння домовлятися з людьми Аналітичний склад розуму Системний підхід до вирішення задач Командний підхід Вміння розставляти пріоритети у виконанні поточних завдань Хобі та інтереси: - шахи ; - рибалка; - настільний теніс. - книги з психології. - вивчаю медицину
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Мета пошуку роботи- професійне та кар'єрне зростання. Моя професійна філософія- економічна ефективність по всьому ланцюжку бізнес процесу - запорука процвітання будь-якої компанії. Побажання до потенційного роботодавця- не дивіться, що я не працював

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх