Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
1. Розробив та реалізував власну концепцію сучасного ефективного продавця - "я хочу+ я можу". (Коротко про концепцію на сторінці в Instagram)
2. Сформував команду продавців фахівців, результат- стабільне виконання поставлених цілей на 100-200%.
3.Створив і реалізував власну концепцію ефективного управління- "Постановка підлеглим цілей (завдань)- Участь у виконанні - Контроль виконання підлеглими досягнення цілей (виконання завдань)".
4.Як фінансовий радник клієнтів (від Банку) проводив для великих корпоративних клієнтів відділення:
4.1.Аналіз фінансово-економічного стану компанії
4.2. Розробляв пропозиції щодо оптимізації витрат та податків
4.3. Проводив план-факторний аналіз
4.4. Аналізував економічну доцільність інвест. проектів
4.5. Аналізував ризики
5. Здійснював валютний контроль операцій юридичних осіб
6. Здійснював весь спектр дій з аналізу клієнта-позичальника кредитних коштів
7. Здійснював прямі продажі банківських продуктів
8. На постійній основі проводив переговори з потенційними клієнтами Банку
9. За період своєї трудової діяльності у відділенні Банку збільшив частку ринку у регіоні з 3% до 70%.
10.На постійній основі проводив маркетингові дослідження ринку банківських продуктів регіону
11.На постійній основі організовував рекламні акції та різні events для стимулювання продажів у регіоні
12.Складав ефективні комерційні пропозиції потенційним та діючим клієнтам відділення
13. Створив імідж відділення Банку з найвищою якістю обслуговування клієнтів, результат-рівень рекомендацій Банку клієнтами стабільно становить 100%
14. Проводив постійний коучинг (навчання) працівників відділення з використанням сучасних методик та практик продаж для реалізації концепції ефективного продавця.
15. Організував роботу відділення таким чином, де кожен працівник - продавець банківських продуктів
16.Надавав фінансові консультації керівникам та головним бухгалтерам підприємств (організацій)- клієнтам Банку на підставі практичних знань та навичок у галузі бухгалтерського, управлінського та податкового обліку.
17.Брав постійну участь у робочих групах центрального офісу Банку (м. Київ) щодо вироблення пропозицій керівництву Банку щодо оптимізації організаційної структури Банку, оптимізації процесів, підвищення економічної ефективності роботи відділень Банку.
- проводив економічний аналіз фінансового стану та платіжоспроможності підприємства;
- складав для власників звіт про рух грошових коштів заводу;
- складав для власників звіт по доходах та збитках ;
- складав для власників річний виробничо-фінансово-економичний план розвитку підприємтсва, складав бюджет підприємтсва;
- аналізував портфель всього бізнесу власників з побудовою ризиків розвитку;
-проводив аналіз виробничого процесу, розробляв пропозиції по збільшенню ефективності виробництва,шляхом оптимизації технологічних процесів, управлінських,облікових функцій і т.д.;
-контролював роботу головного бухгалтера підприємтсва;
-оптимізував податкові платежі.
організував бухгалтерський і податковий облік в усіх напрямках діяльності комбінату (виробництво спирту, горілчаних виробів, вуглекислоти, фірмові магазини, побуткомбінат, медичний профілакторій, клініка стоматології, мережа аптечних кіосків, дитсадок);
-організував бухгалтерський і податковий облік аграрного підприємства (2 тис. га землі) яке входило в структуру комбінату, від рослинництва до тваринництва;
- постійно надавав директору комбінату пропозиції щодо підвищення економічної ефективності роботи підприємства, шляхом оптимізації всіх процесів;
-здійснював ведення головної книги підприємства;
- здійснював ведення управлінського,бухгалтерського і податкового обліку по комбінату;
-складав всі види бухгалтерської звітності для органів статистики, податкової, вищестоящої організації;
-складав та подавав в податкову службу декларації по всих податках і зборах;
-проводив ревізійні перевірки;
-брав участь в робочих групах концерну "Укрспирт" та Міністерства фінансів по питанням методології бухгалтерського обліку пов'язаних з впровадженням нових підходів оподаткуванню (облік валових доходів, валових витрат, податковий облік ПДВ і т.д.)
Подписаться на рассылку новых резюме: "Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу в Киеве"