RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве, Резюме в Василькове
  4. Резюме Фінансовий директор, Заступник директора з економічних та фінансових питань, Головний бухгалтер в Киеве
  5. Фінансовий директор, Заступник директора з економічних та фінансових питань, Головний бухгалтер
Предложить вакансию
Школьна Тетяна

Фінансовий директор, Заступник директора з економічних та фінансових питань, Головний бухгалтер

Заблокировано
  9 декабря  Город: Киев
 Готова к переезду в: Васильков
Возраст:48 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа, плавающий график работы
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание


Мета: Фінансовий директор; заст. директора з економічних та фінансових питань , головний бухгалтер

Робота з перспективою професіонального та кар’єрного зростання (повна зайнятість,дистанційна робота)

ОСОБИСТІ ДАНІ:

Українка, незаміжня, наявність закордонного паспорту


ОСВІТА


1993-1994 р. навчання в ПТУ № 38 м. Києва, за спеціальністю бухгалтер, з отриманням червоного диплому;

З 2001 по 2007 р. навчання в Київському славістичному університеті, за спеціальністю бухгалтерський облік та аудит (магістр)


ДОСВІД РОБОТИ

Загальний стаж роботи 27 років 6 міс


- з 1994 по 2011 рік працювала на виробничому підприємстві (ВАТ «Васильківський шкірзавод» виробництво натуральної шкіри , за період основної роботи за сумісництвом супроводжувала облік на ТОВ, ПП,СПД,ФОП.) . Кар”єрний ріст з бухгалтера по реалізації , пройшовши всі ділянки ведення обліку до посади головного бухгалтера, на ТОВ з обов’язками фінансового директора та головою ревізійної комісії

- з 2012 по вересень 2014 р. працювала на посаді заступника фінансового директора на виробничих підприємствах з виготовлення штучного хутра (2 компанії –Україна, 2- компанії Росія, з обов"язками фінансового директора та внутршнього аудитора, паралельно супроводжувала облік СПД на єдиному податку та ФОП на загальній системі оподаткування (оренда,оптово-роздрібна торгівля )

-з листопада 2014 р. по грудень 2021 р. працювала головним бухгалтером в виробничо-торговій групі компаній MERX (виготовлення меблів, оптова торгівля обладнанням для сфери харчування (HoReCa), оренда тощо; штат компанії 500 осіб),ТЦО, контрольовані операції,ЗЕД (експорт /імпорт)

-з січня по травень 2022 р. в виробничо-торговій компанії займала посаду фінансового директора ТОВ «ТОП Кваліті Проджект» ( з додатковим виконанням обов”язків внутрішнього аудитора, в підпорядкуванні підрозділ бухгалтерії, економічний відділ)

-з серпня 2022 р, по квітень 2024 р , ТОВ «ТРЕЙДВУД» виробничо-торгові компанії (деревообробна промисловість) головний бухгалтер (єдиний), ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку обліку ( ТОВ – виробництво та торгівля , з загальною системою оподаткування, 2 ТОВ – єдиний податок (оренда), ЗЕД (експорт), відшкодування ПДВ.

-

- з травня по жовтень 2024 р. виробнича компанія (СГ) ТОВ – виробництво , з загальною системою оподаткування, головний бухгалтер , з функціями фін. директора. З «нуля» налагодження процесів ведення обліку в ВАSS ERP, написання ТЗ, тестування, навчання інших фахівців відділу бухгалтерії, контроль за виконанням. Поновлення обліку , звітності за 5 місяців, налагодження документообігу з контрагентами, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення переговорів для урегулювання поточних питань. Формування та навчання служби бухгалтерії. Ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку підготування інформації /документації для отримання грантів, планування руху грошових коштів, контроль та формування вартості нових основних засобів в процесі будування / пусконалагоджувальних робіт , участь у прийнятті рішень щодо підготування , формування , відображення в обліку процесів виробництва, підготування документації для отримання «критичності» підприємства, підготування, погодження/ контроль за договорами, комунікація з банками (отримання кредитів, зарплатні проекти, гранти, відшкодування витрат по придбаним ОЗ , тощо )

ФУНКЦІОНАЬНІ ОБОВЯЗКИ

- розробка облікової політики підприємства;

- бізнес-планування та оптимізація податків, витрат діяльності підприємства;

- планування, оптимізації, аналізу та контролю розподілення фінансових ресурсів;

- підготовка та супровід договорів, постачання/продажу , комісії, підряду, переробки давальницької сировини, поруки, фінансових договорів (кредити, фіндопомоги).

- організація та контроль ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку;

- ведення розрахунків по валютним операціям ЗЕД (експорт, імпорт);

- контроль за обігом грошових коштів, та за дебіторською та кредиторською заборгованістю;

- складання податкової , бухгалтерської та управлінської звітності (P&L, Cash Flow, Баланс),звітності по контрольованим операціям та підготовка звітності ТЦО;

- калькулювання собівартості виготовленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг;

- проходження перевірок ;

- оскарженнях рішень контролюючих органів, та прийняття участі в судових процесах, щодо відстоювання інтересів роботодавця та захисту його активів;

- супроводження по впровадженню автоматизації програм з ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку (1С Підприємство /версія 7.7,8.2.,8,3./ SAP R 4, SAP R 6, IT Enterprises,)


ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

- вміння працювати з великою кількістю інформації;

- бажання удосконалення власних знань;

- високі вимоги насамперед до якості своєї роботи;

- вміння спілкування та співпраці з людьми;

- відвертість та добросовісність;

- доведення будь-якої справи до кінця (з позитивним результатом);

- прийняття самостійних ,зважених рішень при нестандартних ситуаціях;

- організаційні якості

- комунікабельність та презентабельність.


ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:


Навички роботи з комп'ютером:

Windows, Microsoft Оffice, Internet, Outlook, 1С Підприємство (версія 7.7,8.2.8..3),  SAP R 4, SAP R 6 , ВАSS ERP,M.E.D.O.K, ВЧАСНО ,Клієнт – банк

Вміння працювати з офісною технікою:

принтер, ксерокс, факс.

Володіння мовами:

Українська – рідна, Російська – вільно, німецька (читаю і перекладаю зі словником) , англійська (базова, є бажання в перспективі вивчити на рівні Interimediate);

зп за домовленністю в залежності від обсягу обов”язків та посади,

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх