Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Детальний аналіз ринку та вивчення конкурентного середовища та потреб клієнтів.
Формування та підтримка асортименту товарів, що відповідають потребам компанії.
Пошук, вибір нових постачальників та переговори про умови співпраці; укладання договорів на поставку товарів.
Розробка оптових цінових стратегій.
Аналіз прибутковості кожної категорії товарів.
Контроль за обліком товарів і документів.
Аналіз результатів продажів і коригування стратегій.
Оптимізація процесів закупівлі та зберігання товарів.
Взаємодія з логістичними компаніями для організації доставки товарів. Координація логістики для своєчасного постачання товарів.
Досягла збільшення об'ємів продажів на 20% за перший рік роботи.
Ввела нові категорії товарів, які були затребувані на ринку.
Розробка та впровадження ВТМ, включаючи картини за номерами (Створення сюжетів, референсів, інструкцій; активна участь у розробці та затвердженні дизайну продукції).
Відкриття Парк-готелю "Варшавський".
Комерційний менеджмент: Ведення переговорів з постачальниками алкогольних напоїв, досягнення оптимальних умов постачання, асортименту та ціноутворення для ресторану готелю.
Формування асортименту та меню: Розробка винної та барної карт, включаючи підбір асортименту, розцінку та презентацію напоїв у меню ресторану.
Навчання та розвиток персоналу: Організація навчальних семінарів для персоналу ресторану з винної та коктейльної культури за участі професійних сомельє та представників брендів.
Редагування гостьової документації: Редагування Меню ресторану та Гостьової книги готелю, забезпечення високої якості текстового контенту.
Переговори з постачальниками, укладання договорів поставки товарів та надання послуг.
Відкриття магазинів з нуля.
Підбір персоналу.
Формування асортиментної матриці.
Планування, аналіз і закупка товарів у мережу супермаркетів.
Забезпечення ефективних показників у закріплених категоріях товарів у відповідності до стандартів та стратегічних цілей компанії. Збільшення об'ємів продажів, маржі, маркетингу.
Аналіз ринку, оцінка змін та тенденцій.
Розвиток мережі супермаркетів, направлений на збільшення кількості покупців, середнього чека, продажів, доходів.
Робота на результат.
Відкривала 5 нових магазинів з нуля.
Підвищила маржу компанії на 15%, маркетинг - на 70%.
Управління, організація і контроль роботи магазину. Підбір та навчання персоналу.
Проведення перемовин. Закупівля товарів.
Оптимізація і контроль витратної частини бюджету об'єкта торгівлі.
Ведення усієї документації магазину.
Координація та організація діяльності підприємства.
Ефективно керувала персоналом з 20 осіб.
Оптимізувала витрати бюджету на 10%.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Категорійний менеджер в Ивано-Франковске"