Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Відкриття та повний запуск готелю.
- Комунікація із підрядниками під час будівництва готелю по всім актуальним питанням.
- Повне комплектування апартаментів, рецепції, спортзала.
- Вибір та закупка всього необхідного (посуд, постіль, рекламні вивіски, озеленення, аксесуари).
- Набір та навчання команди, мотивація.
- Створення сайту разом із робробником.
- Написання статтів для онлайн ресурсів.
- Проведення рекламних зустрічей із партнерами.
- Розміщення інформації про готель на онлайн ресурсах, організація фотосесій.
- Комунікація в соц. мережах із гостями (фейсбук, інстаграм, чати, месенджери).
- Контроль за дотриманням касової дисципліни.
- Складання бюджету готелю, контроль за виконанням.
- Прорахунок заробітньої плати та змінної частини.
- Налаштування роботи зі всіма підрядниками та постачальниками.
- Комунікація з гостями, впровадження емоційного сервісу, вирішення конфліктних ситуацій.
- Планування та визнечення стратегії позиціювання в соц мережах (результат - 80% бронювань апартаментів із instagram).
- Створення нестандартних точок дотику гостей з готелем (кабіна ліфта бірюзового кольору, неонові вивіски, декоративний велосипед).
- Запуск готелю після тривалого простою.
- Навчання персоналу та набір команди.
- Контроль цінової політики готелю.
- Бронювання та організація заходів у конференц-залі готелю.
- Координація роботи служб хаускіпінгу та рецепції.
- Закупки всього необхідного для роботи всіх служб.
- Складання бюджету та контроль за виконанням.
- Генерування креативних ідей, їх втілення, контент для готелю.
- Робота з відгуками онлайн та офлайн, вирішення конфліктних ситуацій із гостями.
- Налаштування взаємодії всіх служб готелю.
- Визначення цінової політики та гнучкої системи ціноутворення.
- Організація та контроль роботи конференц-залу.
- Робота с OTA та Сhannel manager.
- Робота з постачальниками, підписання договорів, ведення документації.
- Виставлення рахунків, актів.
- Закупка необхідних матеріалів та продуктів для всіх служб.
- Складання бюджету та контроль за виконанням.
- Мотивація команди та залучення до творчої роботи.
- Підвищення оцінки на Booking.com із 9,3 до 9,5.
- Робота з відгуками онлайн та офлайн, вирішення конфліктних ситуацій із гостями.
- Впровадження емоційного сервісу для гостей готелю.
- Впровадження незвичайних фішок на точках дотику із гостями в готелі.
- Впровадження змін в готелі для підвищення рівня сервісу: нова форма, дзеркала у номери, іменні ключ-карти, фірмові костери і т.д.
- Взаємодія з власником та VIP гостями.
- Прорахунок заробітньої плати та змінної частини.
- Впровадження автоматизованих процесів у роботі команди.
- Ведення інстаграму та генерація контенту для соц. мереж.
- Спілкування із гостями в соц. мережах.
- Складання документів та інструкцій згідно норм охорони праці та пожежної безпеки.
- Аналіз статистики згідно данних гостей: визначення середнього віку, причина подорожі, к-сть постійних гостей за місяць.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Керуючий готелем, консультант, проект менеджер в Одессе"