Керівник департаменту IT (SLM), керування рівнем надання послуг та сервісів.
TemaBit Fozzy Group (Гіпермаркети, Сільпо, Фора, Траш) (Роздрібна торгівля), Киев
06.2021 − По настоящее время (3 года 6 месяцев)
Планування стратегії розвитку департаменту та впровадження систем керування ІТ сервісами для забезпечення безперебойної роботи бізнесу (процесів) та контролю за рівнем надання послуг з метою підвищення задоволеності бізнес-замовників та рівня обслуговуваності.
- Створення ІТ сервіс каталогу та гнучких рівнів підтримки відповідно до вимог бізнесів, а також сервісної та операційної звітності щодо білінгу та якості замовлених послуг.
- Погодження SLA та сервісних KPI щодо рівня підтримки згідно з каталогом.
- Автоматизація та налаштування ITSM процесів згідно з методологією ITIL, що відповідають вимогам внутрішніх та зовнішніх ІТ-підрозділів та їх операційної діяльності.
- Розробка моделі даних та архітектури сервісів (систем) для наповнення CMDB та інвентаризації активів.
- Здійснювати керування проєктами та персоналом, зв'язками з партнерами та бізнесом для всього холдингу, який налічує десятки торговельних мереж та бізнесів, сотні магазинів, кас/ксо, тисячі користувачів, та сотні ІТ-сервісів.
IT-менеджер, керування інфраструктурою та підтримкою співробітників офісу.
АЛД Автомотів Україна (ALD Mobile, ALD Автотрейдер) (Транспорт та Логістика), Киев
05.2020 − 06.2021 (1 год 1 месяц)
Збільшення доступності та зменшення витрат на серверне/мережеве устаткування.
- Забезпечити віртуалізацію ІТ-інфраструктури/сервісів та міграцію її у корпоративну приватну хмару.
- Впровадження централізованої системи технічної підтримки для залучення аутсорс інженерів та адміністраторів.
- Інтеграція хмарної АТС з Salesforce CRM для локального центру підтримки клієнтів.
- Здійснювати керування бюджетом, активами, персоналом та інфраструктурою яка поєднує 2 місцевих офіси, 1 call-центр та віддалений паркінг для лізингових автомобілів.
Керівник департаменту IT, технічна підтримка розробників у віддалених сайтах.
Pragmatic Play Ukraine (Розробник В2В-рішень для гральної індустрії), Киев
10.2018 − 02.2020 (1 год 4 месяца)
Впровадження централізованої системи з технічної підтримки та налаштування ManageEngine Service Desk Plus SaaS порталу для співробітників у офісах різних країн світу.
- Створення системи оцінки діяльності IT-підрозділів та процесних KPI для управління інцидентами та замовленнями.
- Розробка політик та процедур з використання інформаційних технологій у гетерогенному середовищі, хмарних сервісах та DevOps платформах.
- Здійснювати керування бюджетом та активами, персоналом та провайдерами, а також ІТ-інфраструктурою яка поширюється на 8 офісів та 2 розробницьких центри, та складається із 6 сайтів з комп'ютерною мережею та VPN каналами для 50 - 200 співробітників.
IT-менеджер, керування сервісами та інфраструктурою в офісах.
Groupe SEB Ukraine (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups) (Торгівля роздрібна / Retail), Киев
06.2008 − 06.2018 (10 лет )
Розгортання ІТ-сервісів та інфраструктури у нових офісах й магазинах, а також підключення їх до корпоративної мережі та каналів даних компанії.
- Налаштування комп'ютерної мережі, серверів, телефонії, відеоконференцзв'язку та забезпечення технічною підтримкою співробітників всіх офісів, складів та магазинів.
- Впровадження корпоративних політик та процедур з інформаційної безпеки та використання ІТ-технологій.
- Створення (DRP) плану відновлення роботи ключових ІТ-сервісів на випадок аварії.
- Здійснювати керування проєктами, провайдерами та персоналом, а також контроль бюджету та витрат на ІТ-інфраструктуру для 3 офісів, декілька магазинів та складів з 15 фізичними серверами, комп'ютерною мережею та WiFI приблизно від 20 до 200 портів на локації.
IT-аналітик, адміністрування бізнес-додатків, комп. мережи та телефонії.
TI / Japan Tobacco International (Фабрика з виробництва цигарок), Кременчуг
09.2005 − 06.2008 (2 года 9 месяцев)
Впровадження нової мережи CDMA-радіозв'язку на виробництве, з метою заміни рідіостанцій та зменшення витрат на устаткування та час на обслуговування.
- Розгортання комп'ютерної мережі та телекомунікаційних систем на території фабрики, цехів, складів та головного офісу.
- Налаштування серверів, телефонії, відеоконференцзв'язку та інших
ІТ-сервісів. - Адміністрування баз даних та резервне копіювання систем та файлів.
- Забезпечення інформаційної безпеки щодо Active Directory, групових політик, груп безпеки, доступів користувача та NTFS-дозволів.
- Супровід бізнес-додатків та технічна підтримка користувачів на 2-му та 3-му рівнях для всіх ІТ-систем та інфраструктури яка налічувала понад 450 мережевих та 200 телефонних портів, близько 20 WiFI точок доступу, 17 фізичних серверів та 200 робочих станцій, комп'ютерів та ноутбуків, а також 50 принтерів для 700 співробітників фабрики, складів та офісу.
Провідний інженер з автоматизованих систем керування технологічними процесами.
ПАТ «Укртатнафта» (Промисловість та Виробництво), Кременчуг
07.2001 − 08.2005 (4 года 1 месяц)
Впровадження електронних систем керування за температурою, тиском та потоком нафтопродуктів до установки й резервуарів, а також контроль за виробничим процесом гідроочищення парафінів, грануляції та його фасування на території виробництва та складах.
- Автоматизація була створена на базі сучасних мікропроцесорів та промислових контролерів SIEMENS, Honeywell, а також пневматики FESTO.
- Загалом система складалась із 10 мікроконтролерів та 100 вимірювальних приладів та інших високоточних модулів.