UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник департаменту IT, Керувник інфраструктурою, підтримкою та рівнем надання послуг (SLA) в Києві
  5. Керівник департаменту IT, Керувник інфраструктурою, підтримкою та рівнем надання послуг (SLA)
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник департаменту IT, Керувник інфраструктурою, підтримкою та рівнем надання послуг (SLA)

Заблоковано
 16 серпня 2023  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, разова робота
Рубрики: IT, WEB фахівці

Досвід роботи

Керівник департаменту IT (SLM), керування рівнем надання послуг та сервісів.
TemaBit Fozzy Group (Гіпермаркети, Сільпо, Фора, Траш) (Роздрібна торгівля), Київ
06.2021 − По теперішній час (4 роки 1 місяць)

Планування стратегії розвитку департаменту та впровадження систем керування ІТ сервісами для забезпечення безперебойної роботи бізнесу (процесів) та контролю за рівнем надання послуг з метою підвищення задоволеності бізнес-замовників та рівня обслуговуваності.

  • Створення ІТ сервіс каталогу та гнучких рівнів підтримки відповідно до вимог бізнесів, а також сервісної та операційної звітності щодо білінгу та якості замовлених послуг.
  • Погодження SLA та сервісних KPI щодо рівня підтримки згідно з каталогом.
  • Автоматизація та налаштування ITSM процесів згідно з методологією ITIL, що відповідають вимогам внутрішніх та зовнішніх ІТ-підрозділів та їх операційної діяльності.
  • Розробка моделі даних та архітектури сервісів (систем) для наповнення CMDB та інвентаризації активів.
  • Здійснювати керування проєктами та персоналом, зв'язками з партнерами та бізнесом для всього холдингу, який налічує десятки торговельних мереж та бізнесів, сотні магазинів, кас/ксо, тисячі користувачів, та сотні ІТ-сервісів.
IT-менеджер, керування інфраструктурою та підтримкою співробітників офісу.
АЛД Автомотів Україна (ALD Mobile, ALD Автотрейдер) (Транспорт та Логістика), Київ
05.2020 − 06.2021 (1 рік 1 місяць)

Збільшення доступності та зменшення витрат на серверне/мережеве устаткування.

  • Забезпечити віртуалізацію ІТ-інфраструктури/сервісів та міграцію її у корпоративну приватну хмару.
  • Впровадження централізованої системи технічної підтримки для залучення аутсорс інженерів та адміністраторів.
  • Інтеграція хмарної АТС з Salesforce CRM для локального центру підтримки клієнтів.
  • Здійснювати керування бюджетом, активами, персоналом та інфраструктурою яка поєднує 2 місцевих офіси, 1 call-центр та віддалений паркінг для лізингових автомобілів.
Керівник департаменту IT, технічна підтримка розробників у віддалених сайтах.
Pragmatic Play Ukraine (Розробник В2В-рішень для гральної індустрії), Київ
10.2018 − 02.2020 (1 рік 4 місяці)

Впровадження централізованої системи з технічної підтримки та налаштування ManageEngine Service Desk Plus SaaS порталу для співробітників у офісах різних країн світу.

  • Створення системи оцінки діяльності IT-підрозділів та процесних KPI для управління інцидентами та замовленнями.
  • Розробка політик та процедур з використання інформаційних технологій у гетерогенному середовищі, хмарних сервісах та DevOps платформах.
  • Здійснювати керування бюджетом та активами, персоналом та провайдерами, а також ІТ-інфраструктурою яка поширюється на 8 офісів та 2 розробницьких центри, та складається із 6 сайтів з комп'ютерною мережею та VPN каналами для 50 - 200 співробітників.
IT-менеджер, керування сервісами та інфраструктурою в офісах.
Groupe SEB Ukraine (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups) (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
06.2008 − 06.2018 (10 років )

Розгортання ІТ-сервісів та інфраструктури у нових офісах й магазинах, а також підключення їх до корпоративної мережі та каналів даних компанії.

  • Налаштування комп'ютерної мережі, серверів, телефонії, відеоконференцзв'язку та забезпечення технічною підтримкою співробітників всіх офісів, складів та магазинів.
  • Впровадження корпоративних політик та процедур з інформаційної безпеки та використання ІТ-технологій.
  • Створення (DRP) плану відновлення роботи ключових ІТ-сервісів на випадок аварії.
  • Здійснювати керування проєктами, провайдерами та персоналом, а також контроль бюджету та витрат на ІТ-інфраструктуру для 3 офісів, декілька магазинів та складів з 15 фізичними серверами, комп'ютерною мережею та WiFI приблизно від 20 до 200 портів на локації.
IT-аналітик, адміністрування бізнес-додатків, комп. мережи та телефонії.
TI / Japan Tobacco International (Фабрика з виробництва цигарок), Кременчук
09.2005 − 06.2008 (2 роки 9 місяців)

Впровадження нової мережи CDMA-радіозв'язку на виробництве, з метою заміни рідіостанцій та зменшення витрат на устаткування та час на обслуговування.

  • Розгортання комп'ютерної мережі та телекомунікаційних систем на території фабрики, цехів, складів та головного офісу.
  • Налаштування серверів, телефонії, відеоконференцзв'язку та інших
    ІТ-сервісів.
  • Адміністрування баз даних та резервне копіювання систем та файлів.
  • Забезпечення інформаційної безпеки щодо Active Directory, групових політик, груп безпеки, доступів користувача та NTFS-дозволів.
  • Супровід бізнес-додатків та технічна підтримка користувачів на 2-му та 3-му рівнях для всіх ІТ-систем та інфраструктури яка налічувала понад 450 мережевих та 200 телефонних портів, близько 20 WiFI точок доступу, 17 фізичних серверів та 200 робочих станцій, комп'ютерів та ноутбуків, а також 50 принтерів для 700 співробітників фабрики, складів та офісу.
Провідний інженер з автоматизованих систем керування технологічними процесами.
ПАТ «Укртатнафта» (Промисловість та Виробництво), Кременчук
07.2001 − 08.2005 (4 роки 1 місяць)

Впровадження електронних систем керування за температурою, тиском та потоком нафтопродуктів до установки й резервуарів, а також контроль за виробничим процесом гідроочищення парафінів, грануляції та його фасування на території виробництва та складах.

  • Автоматизація була створена на базі сучасних мікропроцесорів та промислових контролерів SIEMENS, Honeywell, а також пневматики FESTO.
  • Загалом система складалась із 10 мікроконтролерів та 100 вимірювальних приладів та інших високоточних модулів.

Освіта

Університет з Економіки та Нових Технологій (Кременчук)
Інженер – системотехнік електронних систем керування та автоматики.
повна вища, 09.1996 − 06.2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 "Symantec" навчальний курс: "VERITAS Backup Exec 10.x for Windows Server.";
 "Cisco" навчальний курс: "INTRO: Introduction to Cisco Networking Technologies.";
 "Cisco" навчальний курс: "ICND: Interconnection Cisco Network Devices.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Active Directory Win Server 2003: planning, implementing, and maintaining.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Microsoft Visual Basic® Script Edition и Win Script Host.";
 "Qlik Sense" навчальний курс: "Foundation of data analysis: data visualization and load scripting.";
 "Contentum BPM" навчальний курс: "Document Management System: planning, implementing, and maintaining.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Portal solution by MS Office Server System 2007.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Managing Office 365 Identities and Services.";
 "ITIL v3" навчальний курс: "Implementing Service Desk: Incident Management.";

Знання мов:

Англійська - Вище середнього
Додатково: Вільно спілкуюсь по телефону та у листуванні.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Маю практичний досвід автоматизації та подальшого керування основними ITIL процесами для компанії будь-яких розмірів без додаткових інвестицій та завдяки швидкому розгартанню системі "iTop: the open-source ITSM & CMDB solution": 1. Help desk - єдина точка контакта та реєстрації всіх звернень; 2. Інтернет портал для самообслуговування; 3. Управління сервісними замволеннями користувачів; 4. Упарвління інцидентами; 5. Упарвління змінами; 6. Управління проблемами; 7. Управління ІТ сервіс катологом; 8. Управління активами та конфігураціями (CMDB); 9. Аналітика впливу інцедента на системи та сервісі; 10. Управління рівнем надання послуг (SLA); 11. Аналітика процесних KPI щодо наданих послуг; 12. Аналітика сервісних KPI щодо замовлених сервісів; 13. Звітність, статистика та білінг щодо користування севріс каталогом; 14. Телеграм чат бот для сервісних замовлень та каталогу - в розробці.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору