UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник департаменту IT, Керувник інфраструктурою, підтримкою та рівнем надання послуг (SLA) в Києві
  5. Керівник департаменту IT, Керувник інфраструктурою, підтримкою та рівнем надання послуг (SLA)
Запропонувати вакансію
Новокрещонов Дмитро

Керівник департаменту IT, Керувник інфраструктурою, підтримкою та рівнем надання послуг (SLA)

Заблоковано
 16 серпня 2023  Місто: Київ
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, разова робота
Рубрики: IT, WEB фахівці
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник департаменту IT (SLM), керування рівнем надання послуг та сервісів.
TemaBit Fozzy Group (Гіпермаркети, Сільпо, Фора, Траш) (Роздрібна торгівля), Київ
06.2021 − По теперішній час (2 роки 10 місяців)

Планування стратегії розвитку департаменту та впровадження систем керування ІТ сервісами для забезпечення безперебойної роботи бізнесу (процесів) та контролю за рівнем надання послуг з метою підвищення задоволеності бізнес-замовників та рівня обслуговуваності.

  • Створення ІТ сервіс каталогу та гнучких рівнів підтримки відповідно до вимог бізнесів, а також сервісної та операційної звітності щодо білінгу та якості замовлених послуг.
  • Погодження SLA та сервісних KPI щодо рівня підтримки згідно з каталогом.
  • Автоматизація та налаштування ITSM процесів згідно з методологією ITIL, що відповідають вимогам внутрішніх та зовнішніх ІТ-підрозділів та їх операційної діяльності.
  • Розробка моделі даних та архітектури сервісів (систем) для наповнення CMDB та інвентаризації активів.
  • Здійснювати керування проєктами та персоналом, зв'язками з партнерами та бізнесом для всього холдингу, який налічує десятки торговельних мереж та бізнесів, сотні магазинів, кас/ксо, тисячі користувачів, та сотні ІТ-сервісів.
IT-менеджер, керування інфраструктурою та підтримкою співробітників офісу.
АЛД Автомотів Україна (ALD Mobile, ALD Автотрейдер) (Транспорт та Логістика), Київ
05.2020 − 06.2021 (1 рік 1 місяць)

Збільшення доступності та зменшення витрат на серверне/мережеве устаткування.

  • Забезпечити віртуалізацію ІТ-інфраструктури/сервісів та міграцію її у корпоративну приватну хмару.
  • Впровадження централізованої системи технічної підтримки для залучення аутсорс інженерів та адміністраторів.
  • Інтеграція хмарної АТС з Salesforce CRM для локального центру підтримки клієнтів.
  • Здійснювати керування бюджетом, активами, персоналом та інфраструктурою яка поєднує 2 місцевих офіси, 1 call-центр та віддалений паркінг для лізингових автомобілів.
Керівник департаменту IT, технічна підтримка розробників у віддалених сайтах.
Pragmatic Play Ukraine (Розробник В2В-рішень для гральної індустрії), Київ
10.2018 − 02.2020 (1 рік 4 місяці)

Впровадження централізованої системи з технічної підтримки та налаштування ManageEngine Service Desk Plus SaaS порталу для співробітників у офісах різних країн світу.

  • Створення системи оцінки діяльності IT-підрозділів та процесних KPI для управління інцидентами та замовленнями.
  • Розробка політик та процедур з використання інформаційних технологій у гетерогенному середовищі, хмарних сервісах та DevOps платформах.
  • Здійснювати керування бюджетом та активами, персоналом та провайдерами, а також ІТ-інфраструктурою яка поширюється на 8 офісів та 2 розробницьких центри, та складається із 6 сайтів з комп'ютерною мережею та VPN каналами для 50 - 200 співробітників.
IT-менеджер, керування сервісами та інфраструктурою в офісах.
Groupe SEB Ukraine (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups) (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
06.2008 − 06.2018 (10 років )

Розгортання ІТ-сервісів та інфраструктури у нових офісах й магазинах, а також підключення їх до корпоративної мережі та каналів даних компанії.

  • Налаштування комп'ютерної мережі, серверів, телефонії, відеоконференцзв'язку та забезпечення технічною підтримкою співробітників всіх офісів, складів та магазинів.
  • Впровадження корпоративних політик та процедур з інформаційної безпеки та використання ІТ-технологій.
  • Створення (DRP) плану відновлення роботи ключових ІТ-сервісів на випадок аварії.
  • Здійснювати керування проєктами, провайдерами та персоналом, а також контроль бюджету та витрат на ІТ-інфраструктуру для 3 офісів, декілька магазинів та складів з 15 фізичними серверами, комп'ютерною мережею та WiFI приблизно від 20 до 200 портів на локації.
IT-аналітик, адміністрування бізнес-додатків, комп. мережи та телефонії.
TI / Japan Tobacco International (Фабрика з виробництва цигарок), Кременчук
09.2005 − 06.2008 (2 роки 9 місяців)

Впровадження нової мережи CDMA-радіозв'язку на виробництве, з метою заміни рідіостанцій та зменшення витрат на устаткування та час на обслуговування.

  • Розгортання комп'ютерної мережі та телекомунікаційних систем на території фабрики, цехів, складів та головного офісу.
  • Налаштування серверів, телефонії, відеоконференцзв'язку та інших
    ІТ-сервісів.
  • Адміністрування баз даних та резервне копіювання систем та файлів.
  • Забезпечення інформаційної безпеки щодо Active Directory, групових політик, груп безпеки, доступів користувача та NTFS-дозволів.
  • Супровід бізнес-додатків та технічна підтримка користувачів на 2-му та 3-му рівнях для всіх ІТ-систем та інфраструктури яка налічувала понад 450 мережевих та 200 телефонних портів, близько 20 WiFI точок доступу, 17 фізичних серверів та 200 робочих станцій, комп'ютерів та ноутбуків, а також 50 принтерів для 700 співробітників фабрики, складів та офісу.
Провідний інженер з автоматизованих систем керування технологічними процесами.
ПАТ «Укртатнафта» (Промисловість та Виробництво), Кременчук
07.2001 − 08.2005 (4 роки 1 місяць)

Впровадження електронних систем керування за температурою, тиском та потоком нафтопродуктів до установки й резервуарів, а також контроль за виробничим процесом гідроочищення парафінів, грануляції та його фасування на території виробництва та складах.

  • Автоматизація була створена на базі сучасних мікропроцесорів та промислових контролерів SIEMENS, Honeywell, а також пневматики FESTO.
  • Загалом система складалась із 10 мікроконтролерів та 100 вимірювальних приладів та інших високоточних модулів.

Освіта

Університет з Економіки та Нових Технологій (Кременчук)
Інженер – системотехнік електронних систем керування та автоматики.
повна вища, 09.1996 − 06.2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 "Symantec" навчальний курс: "VERITAS Backup Exec 10.x for Windows Server.";
 "Cisco" навчальний курс: "INTRO: Introduction to Cisco Networking Technologies.";
 "Cisco" навчальний курс: "ICND: Interconnection Cisco Network Devices.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Active Directory Win Server 2003: planning, implementing, and maintaining.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Microsoft Visual Basic® Script Edition и Win Script Host.";
 "Qlik Sense" навчальний курс: "Foundation of data analysis: data visualization and load scripting.";
 "Contentum BPM" навчальний курс: "Document Management System: planning, implementing, and maintaining.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Portal solution by MS Office Server System 2007.";
 "Microsoft" навчальний курс: "Managing Office 365 Identities and Services.";
 "ITIL v3" навчальний курс: "Implementing Service Desk: Incident Management.";

Знання мов:

Англійська - Вище середнього
Додатково: Вільно спілкуюсь по телефону та у листуванні.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Маю практичний досвід автоматизації та подальшого керування основними ITIL процесами для компанії будь-яких розмірів без додаткових інвестицій та завдяки швидкому розгартанню системі "iTop: the open-source ITSM & CMDB solution": 1. Help desk - єдина точка контакта та реєстрації всіх звернень; 2. Інтернет портал для самообслуговування; 3. Управління сервісними замволеннями користувачів; 4. Упарвління інцидентами; 5. Упарвління змінами; 6. Управління проблемами; 7. Управління ІТ сервіс катологом; 8. Управління активами та конфігураціями (CMDB); 9. Аналітика впливу інцедента на системи та сервісі; 10. Управління рівнем надання послуг (SLA); 11. Аналітика процесних KPI щодо наданих послуг; 12. Аналітика сервісних KPI щодо замовлених сервісів; 13. Звітність, статистика та білінг щодо користування севріс каталогом; 14. Телеграм чат бот для сервісних замовлень та каталогу - в розробці.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору