RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Харькове, Резюме в Днепре
  4. Резюме Керівник, головний фахівець підрозділу по роботі зі зверненнями громадян в
  5. Керівник, головний фахівець підрозділу по роботі зі зверненнями громадян
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Керівник, головний фахівець підрозділу по роботі зі зверненнями громадян

Заблокировано
 19 августа 2022  Город: Харьков
 Готова к переезду в: Днепр
Возраст:49 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа
Рубрики: Офисный персонал; Руководство; Телекоммуникации и связь
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

начальник відділу по роботі зі зверненнями клієнтів (громадян)
АТ "МР БАНК" (колишня назва АТ "СБЕРБАНК") (Банківська справа), Харьков
02.2015 − 06.2022 (7 лет 4 месяца)
  • контроль та забезпечення об'єктивного та своєчасного розгляду скарг та звернень клієнтів, в тому числі - у соціальних мережах (Інстаграм, Телеграм, Google map) та на інтернет-форумах, а також на звернення контролюючих та перевіряючих органів (Національного банку України, Антимонопольного комітету, тощо)
  • підготовка та узгодження шаблонів відповідей на типові звернення клієнтів
  • визначення та узгодження стратегії відповідей на нестандартні звернення та скарги із посиланням на договори, законодавство та нормативні акти
  • розслідування щодо коректності дій співробітників та роботи процесів, які викликали скарги клієнтів
  • прийняття рішення щодо накладення стягнень на працівників, дії або бездіяльність яких призвела до виникнення скарг
  • аналіз та виявлення системних скарг та "вузьких" місць при обслуговуванні клієнтів та надання пропозицій щодо поліпшення процесів та послуг банку
  • право одноосібного підпису письмових відповідей на скарги та звернення
  • підготовка звітів щодо роботи зі скаргами та зверненнями
  • розробка та організація процесу оцінки якості роботи підрозділів, задіяних у обслуговуванні клієнтів - Індекс задоволеності клієнтів (CSI)
  • є досвід організації та забезпечення роботи підрозділу у дистанційному режимі
головний фахівець / начальник відділу контакт-центру
АТ "СБЕРБАНК РОСІЇ" (Банківська справа), Харьков
07.2011 − 02.2015 (3 года 7 месяцев)
  • до 40 співробітників
  • організація роботи підрозділу по обслуговуванню вхідних дзвінків (визначення типових звернень із розробкою шаблонів відповідей, складання графіків роботи, контроль якості обслуговування, мотивація персоналу, тощо)
  • аналіз вхідного навантаження та забезпечення його обслуговування з мінімальними втратами
  • впровадження нових послуг для обслуговування клієнтів у контакт-центрі
  • розгляд та надання відповідей на скарги та звернення клієнтів
  • підготовка статистичних звітів
начальник відділення / дільниці / цеху / контакт-центру
Укртелеком (Телекомунікація та зв'язок), Харьков
07.1998 − 07.2011 (13 лет )

Організація роботи підрозділу чисельністю від 10 до 120 працівників, в тому числі - із цілодобовим графіком роботи:

  • розробка та впровадження більше 50 нових платних телекомунікаційних послуг
  • розробка, підготовка та узгодження договорів з контрагентами
  • контроль якості обслуговування клієнтів
  • розгляд та надання відповідей на скарги та звернення клієнтів
  • складання графіків роботи для забезпечення обробки навантаження, тощо
листоноша / телеграфіст / начальник відділення
Харківський поштамт / Харківтелеком (Телекомунікація та зв'язок), Харьков
07.1992 − 07.1998 (6 лет )

Образование

Харківський державний технічний університет радіоелектроніки (Харьков)
Програмне забезпечення обчислювальної техніки та автоматизованих систем, інженер-програміст
полное высшее, 09.1992 − 06.1998 (5 лет 9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Ниже среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Word, Excel, Photoshop - досвідчений користувач, маю досвід обліку та зберігання більше 500 одиниць матеріальних цінностей, працювала з електронним документообігом та CRM Siebel
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Швидко навчаюсь та пристосовуюсь до нових умов та видів роботи, маю схильність до систематизації та аналізу інформації та даних, вмію налагоджувати та підтримувати здоровий мікроклімат у колективі. Самостійно освоїла «сліпий» набор тексту На момент складання резюме маю статус внутрішньо переміщеної особи. Захоплення - читання, плетіння іграшок-амігурумі
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: В зв'язку із ліквідацією банку шукаю постійну роботу

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх