RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцке
  4. Резюме Керівник підрозділу ІТ в
  5. Керівник підрозділу ІТ
Предложить вакансию
Babiak Sergii

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Керівник підрозділу ІТ

Заблокировано
120 000 грн.
  7 октября  Город: Луцк
Возраст:60 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа
Рубрики: IT, WEB специалисты; Работа за рубежом
 Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

IT Regional Manager
Vesuvius (Production)
01.2020 − По настоящее время (4 года 10 месяцев)

▶ Assist the IT Director with the definition and management of the Manpower, OPEX and CAPEX budgets.

▶ Participate in local/regional project implementations as necessary, coordinates activities from third parties and approves change management requests

▶ Participate in project steering committees in the region

▶ Ensure that IT standards and best practices are followed

▶ Negotiate with local vendors and manages local IT contracts

▶ Monitor SLA

▶ Recruit and manages Field Support Specialists and Application Support Analysts

▶ Oversee the planning and execution of Vesuvius GET IT training

▶ Provide feedback to the IT Management Teams

Regional IT Manager
Taconic (Production)
10.2015 − 12.2019 (4 года 2 месяца)

▶ Provided leadership and vision for Taconic’s IT department in Europe including

strategic planning of information systems.
▶ Directed all information technology and network system deployment and
maintenance including all IT infrastructure, wireless communications, PC systems,
local networks and mobile environment.
▶ Prepared and suggested IT budget;
▶ Ensured project completion by coordinating resources and timetables with
business departments and IT.
▶ Introduced and maintained Configuration Management Database.
▶ Directed daily operations of IT department and contractors, analyzed workflow
and business processes, set priorities, developed standards and set deadlines.
▶ Maintained close interaction and communication with all departments to define
business and systems requirements for new technology implementations and/or
system enhancements.
▶ Managed IT staff, including recruitment, supervision, scheduling, development,
evaluation and disciplinary actions.
▶ Designed and implemented application for stocktaking which eliminated human
errors and reduced stocktaking time by 66%.

Образование

Ivan Franko National University of Lviv (Львов)
Applied Mathematics and Mechanics
полное высшее, 09.1981 − 07.1986 (4 года 9 месяцев)

Знание языков:

Английский - Продвинутый (свободно), Чешский - Средний, Польский - Продвинутый (свободно), Украинский - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: 24 роки у сфері ІТ; 18 років керівник ІТ підрозділів у державних структурах та міжнародних виробничих/сервісних компаніях. Уксперт в адміністрування БД (MS SQL Server, MySQL) Успішний досвід системного аналізу, надання технічної підтримки та пошуку рішень проблем. Експерт в адмініструванні, супроводі ERP системи, розробці звітів Crystal Reports. Тривалий позитивний досвід участі в успішних ІТ проектах в якості керівника чи учасника Успішний досвід впровадження програного забезпечення для моделювання/автоматизації бізнес-процесів. Незалежний, винахідливий, скурпульозний, здатний швидко освоювати нові технології. Керівництво персоналом ІТ підрозділу o Плани індивідуального розвитку o Оцінка продуктивності, перегляд зарплат o Розподіл функціональних обов'язків o тімбілдінг o Коучинг; • Розробка та впровадження робочих процедур, політик, правил, стандартів у сфері ІТ, угод про рівні обслуговування, KPI; • Адміністратор та менеджер інсталяції ERP системи iScala (модулі: Фінанси, Збут, Постачання, Управління запасами, Основні засоби, Нарахування заробітної плати, Планування та контроль за ходом виробництва); • Адміністратор БД (MS SQL Server 2000/2005,Interbase), створення Stored Procedures, Views; • розробка звітів у Crystal Reports; . • придбання SW/HW , запчастин та витратних матеріалів;Львівський національний Університет, Факультет прикладної математики та механіки, Механік, 1981-1986 рр.04/2010 ITIL V3 Service Capability – Service Offerings & Agreements, Incom, Kyiv, Ukraine 04/2010 ITIL V3 Service Capability – Operational Support & Analysis, Incom, Kyiv, Ukraine 04/2010 ITIL v.3 – Foundations Certification Course, Incom, Kyiv, Ukraine 06/2007 Applied Project Management in SKF, BTP, Nieuwegein, The Netherlands 09/2006 LDW/MISS and CDW Training, Gothenburg, Sweden 05/2006 Leading People at SKF, Gothenburg, Sweden 10/2004 Project Sponsorship Workshop, TLC SKF, Gothenburg, Sweden 03/2004 Applied Project Management in SKF, TLC, SKF, Gothenburg, Sweden 09/2003 2072 – Administering a MS SQL Server 2000 Database 10/2002 Practical Applications of the International Security Standard ISO 1799 05/2001 Lotus Notes/Domino R5: SA310: Maintaining a Domino Server Infrastructure & SA330: Maintaining Domino Users & SA210: Implementing a Domino Infrastructure. Baltijas Datoru Akademija, Riga, Latvia. 9/2000 Scala 5.1: “General Ledger”, “Financial Advanced”, “Manufacturing, Planning and Control”, “Logistics Advanced”, “System Utility” Scala Academy, Moscow, Russia. 1999 Driving license cat B. 2000 Certification “Windows NT Administrator”, Brianbench 2002 Certification “ANSI SQL”, Brianbench 2008 Certification “Written English (UK)”, Brainbench 2008 Certification “RDBMS Concept”, Brainbench 2009 Certification “COBOL II Fundamentals”, Brainbench

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх