RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Керівник проекту, керівник напряму в Киеве
  5. Керівник проекту, керівник напряму
Предложить вакансию
Резюме Керівник проекту, керівник напряму
Kirichenkova Larisa

Керівник проекту, керівник напряму

Заблокировано
30 000 грн.
 17 июля 2023  Город: Киев
Возраст:45 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Руководство
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Досвід роботи

  • 2020-2021– головний редактор електронного порталу, експерт електронного видання для бухгалтерів;
  • 2012-2019 – головний редактор електронного видання, директор юридичного департаменту, юрист-адміністратор;
  • 2011-2012 – заступник начальника юридичного управління-начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення центрального органу виконавчої влади;
  • 2010-2011 – юрист Державного комітету з питань науки, інновацій та інформатизації;
  • 2009-2010 – юрисконсульт Державного комітету інформатизації України;
  • 2005-2007 – начальник юридичного відділу райдержадміністрації;
  • 2000-2005 – юрист, відповідальний секретар Ради сільгостоваровиробників
  • 1997- юрисконсульт приватного підприємства;
  • 1996- заступник директора приватного підприємства по закупівлям;
  • 1993-1996- секретар судових засідань;

Додаткові відомості щодо підвищення кваліфікації

  • Постійно: література по саморозвитку (Кові, Керолайн Ліф, Дахігг, Докінз, Фрайд та Хенсон, Піко Айєр, Берг, Манн, Сазерленд, Ерік Берн, Брайан Трейсі, ін.);
  • 2020 Мегатренінг 2020 Іцхака Пінтосевіча;
  • 2019 бізнес-конструктор Куніцина;
  • 2018 Чейндж Федоріва;
  • 2018-2019 онлайн - тренінги Брайан Тресі, Джон Грей, Маршал Голдсміт, курси Академия SEO.


  • Професійні навички


  • Е-КОМЕРЦІЯ:
  • створення, написання концепції, впровадження, функціонування та просування інтернет-ресурсу;
  • здійснення керівництва роботою контент-менеджерів, копірайтерів, редакторів, маркетологів, seo-спеціалістів, SMM-менеджерів, відділу продажу;
  • підбір кадрів, координація роботи редакції з компаніями та спеціалістами з технічного обслуговування сайту;
  • Google Analytics;
  • забезпечення мультимедійного контенту та його професійного розміщення на сайті;
  • участь у написанні технічного завдання та розробці дизайну, структури та навігації сайту;
  • створення та впровадження семантичного ядра;
  • складання тематичної матриці з урахуванням календарного графіка роботи бухгалтера на рік і програми розвитку видання;
  • підбір ключових запитів для написання seo- текстів;
  • впровадження seo оптимізації (сайту, текстів);
  • консультування клієнтів: з юридичних та бухгалтерських питань (щоденно);
  • сео аналітика конкуретнів;
  • забезпечення інтерактивності сайту, координування роботи модераторів за допомогою системи Бітрікс24;
  • написання аналітичних матеріалів щодо законопроектів та інших нормативно-правових актів;
  • контроль за дотриманням стандартів, технічних умов та інших нормативних матеріалів з підготовки та випуску видань, технічних вимог до контенту;
  • розробка та впровадження установчих, розпорядчих та регуляторних документів:

статуту, протоколів, угоди користувача, стратегії роботи на рік, наказів по спрямованій діяльності, інструкцій для працівників відділів;

  • розробка та впровадження розділу Правової бази електронної системи;
  • ведення договірної роботи на підприємстві;
  • реєстрація торгових марок;
  • написання маркетингових планів;
  • укладання та написання Спецпроектів: uteka.ua/ua/special
  • 7 кроків до прибутковості підприємства

uteka.ua/special/naccp-7-krokiv-ptybutkovisti-pidpryjemstva/;

  • Перевірки в Україні

uteka.ua/special/perenirky-v-ukrajini/;

  • Роль фінансової звітності в управлінні підприємством

uteka.ua/special/rol-finansovoyi-zvitnosti-v-upravlinni-pidpryyemstvom/;

  • РРО: пуівник для юридичних осіб та ФОП

uteka.ua/special/rro-putevoditel-dlya-yuridicheskix-lic-i-flp/ та інших.

Авторські статті:

  • Моделювання своєї поведінки як інструмент саморозвитку
    Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-modelirovanie-svoego-povedeniya-kak-instrument-samorazvitiya
  • Як досягти успіху: нетривіальні поради для саморозвитку бухгалтера
    Подробнее по ссылке: community.uteka.ua/ua/publication/life-21-moya-zhizn-63-kak-dostich-uspexa-netrivialnye-sovety-dlya-samorazvitiya-buxgaltera
  • Новий Статут для ТОВ
    Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-novyj-ustav-dlya-ooo
  • Ліквідація: як спосіб припинення діяльності ТОВ/ТДВ
    Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-likvidaciya-kak-sposob-prekrashheniya-deyatelnosti-oooodo
  • Ризики при складанні нового Статуту. Приклади документів
    Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-pravovie-soveti-67-riski-pri-sostavlenii-novogo-ustava-primery-dokumentov
  • Як правильно організувати зовнішньоекономічну діяльність в рамках змін нинішнього законодавства
    Подробнее по ссылке: uteka.ua/ua/publication/commerce-12-ved-i-valyutnye-operacii-7-kak-pravilno-organizovat-vneshneekonomicheskuyu-deyatelnost-v-ramkax-izmenenij-nyneshnego-zakonodatelstva
  • Як відобразити в обліку ліквідаційну вартість об’єкта, якщо закінчився строк його експлуатації
  • ebudget.mcfr.ua/851560
  • Чи можна призначити на декретну посаду держслужби у період карантину
  • ebudget.mcfr.ua/851555
  • Як передати майно спільної власності у новоутворених районах
  • ebudget.mcfr.ua/852933
  • Списуємо держмайно простіше. П’ять змін від КМУ
  • ebudget.mcfr.ua/845198
  • Реорганізація бюджетних установ у новостворених районах
  • ebudget.mcfr.ua/851552
  • Як оплатити роботу членів виборчих комісій та залучених осіб
  • ebudget.mcfr.ua/846625
  • П’ять акцентів для ефективної інвентаризації
  • ebudget.mcfr.ua/849669
  • Як надавати ревізорам електронні документи

ebudget.mcfr.ua/841747

Держслужба:

  • дотримання законності діяльності;
  • розробка нормативно-правових актів;
  • організація проведення державної реєстрації нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади у Міністерстві юстиції України;
  • представлення інтересів центрального органу виконавчої влади в суді, арбітражі, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
  • юридична експертиза, розроблення проектів нормативно-правових актів;
  • супровід та правова експертиза договорів;
  • розробка методичних рекомендації щодо підготовки нормативно-правових актів в центральному органі виконавчої влади;
  • адміністрування рубрик власного та урядового веб-сайтві «Громадянське суспільство і влада»;
  • організація роботи та контроль за діяльністю юридичного відділу;
  • підготовка питань до розгляду в КМУ;
  • аналітична робота щодо стану підготовки, супроводу та подання на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законів України, та інших актів;
  • здійснення перевірок на підприємствах, щоналежать до сфери управління - юридичний аудит;
  • розробка колективних договорів, контрактів, трудових, цивільних та господарських договорів;
  • розробка проектів розпорядчих документів;
  • підготовка до видачі документів дозвільного характеру в сфері господарської діяльності;
  • організація роботи веб-сайту органу виконавчої влади.

Досвід роботи з організації реєстрації, реорганізації, ліквідації юридичних осіб.

Курси:

- підприємництво та малий бізнес;

- бізнес-планування;

- маркетинг;

- фінансове планування та фінансова документація;

- досвід супроводу діяльності суб’єктів господарської діяльності.


  • Бажана з/пл

30 000 грн.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх