Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;
- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;
- планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;
- узагальнення потреби структурних підрозділів центрального апарату Бюро економічної безпеки України в необхідності канцелярських товарів, паливно-мастильних матеріалів та господарських товарів;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- забезпечення підготовки, складання та оприлюднення річного плану закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти та подання змін до нього;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;
- надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі / спрощеній закупівлі, у разі отримання відповідних звернень через електронну систему закупівель у терміни, та відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та інших нормативно-правових актів;
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;
- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
- укладання договорів оренди нерухомого майна, що належить до державної власності.
- складання та затвердження річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;
- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- прийняття участі у підготовці проєктів договорів про закупівлі;
- розміщення структурних підрозділів БЕБ та створення належних умов для праці співробітників;
- забезпечення транспортного обслуговування центрального апарату БЕБ.
- складання та затвердження річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro;
- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;
- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
- забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro;
- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;
- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;
- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;
- здійснення заходів щодо забезпечення адміністративно-господарської діяльності ГУ ДПС у Київській області;
- формування прогнозних показників видатків бюджету на наступний рік із питань, що відносяться до компетенції відділу;
- підготовка пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних коштів на господарські та інші потреби ГУ ДПС у Київській області;
- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;
- проведення публічних закупівель в системі Prozorro (розробка тендерної документації, протоколів нарад тощо);
- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням.
- аналіз фінансово-господарської діяльності підконтрольних суб’єктів щодо цільового та законного використання бюджетних коштів, правильності ведення бухгалтерського обліку, правильності визначення фінансових результатів, збереження та використання комунального майна;
- участь у проведені внутрішніх аудитів, аудитів фінансово- господарської діяльності підприємств, установ та організацій, розробка пропозиції по удосконаленню контролю, проведення моніторингу врахування рекомендацій;
- проведення моніторингу закупівель товарів, робіт/послуг, що здійснюються за державні кошти, аналіз тендерної документації та інше.
- розгляд за дорученням начальника відділу листів, заяв, скарг громадян про факти порушення законодавства з фінансових питань.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Керівник відділу в Киеве"