Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Обов'язки:
✓ Управління командами IT підтримки інформаційних систем компанії. (1С, DMS, MT, Jira, Бітрікс, Корпоративний портал)
✓ Підбір і адаптація нових співробітників
✓ Розробка і впровадження схем мотивації співробітникам
✓ Контроль і виконання показників підрозділу
✓ Навчання та розвиток співробітників
Досягнення:
1. Збільшила штат співробітників з 9 до 15
2. Розробила і впровадила схему мотивації для співробітників.
3. Розробила систему адаптації по контрольних точках для нових співробітників
4. Вибудувала систему регулярного навчання команд підтримки
5. Підготувала динамічний дашборд-візуалізацію для щоденної роботи з показниками ефективності роботи команд.
6. Впровадила Каталог послуг для роботи зі зверненнями користувачів.
7. Підвищила показник SLA з 56 до 97%
Обов'язки:
✓ Формування структури підрозділу
✓ Керування командами:
1. Відділ супроводу та розвитку клієнтів
2. Відділ технічної підтримки (перша лінія)
3. Відділ реєстрації та налаштування акаунтів
✓ Розробка та впровадження бізнес-процесів
✓ Визначення та впровадження метрик ефективності роботи підрозділу
✓ Розробка та впровадження моделі управління клієнтами
✓ Організація і контроль процесу розвитку клієнтів
✓ Формування бюджету та звітності
✓ Взаємодія із суміжними відділами, керівниками бізнес-юнітів
Досягнення:
1. Укомплектувала штат співробітників в підрозділі в кількості 15 осіб
2. Впровадила регулярні зустрічі 1: 1 з ключовими співробітниками
3. Вибудувала навчання для нових співробітників і підвищення кваліфікації для діючих на регулярній основі
4. Впровадила метрики ефективністі роботи аккаунт менеджерів і вивела дані в BI дашборд
5. Впровадила service desk для роботи з вхідними зверненнями клієнтів
6. Впровадила NPS опитування для вимірювання рівня лояльності клієнтів. Оцінка користувачів склала 98,67%
7. Збереження клієнтської бази вивела на показник 96%
8. Показник "сплячий клієнт" знизила до 3%
Обов'язки:
✓ Управління повним циклом життєдіяльності філіалу
✓ Стратегічне планування показників філіалу на півроку / рік / 3роки / 5років
✓ Підбір персоналу в розрізі напрямків: продажі, супровід, Технічна підтримка, адміністрація
✓ Контроль фінансових показників філіалу
✓ Робота з постачальниками та партнерами
✓ Побудова бізнес-процесів всередині кожного підрозділу і організація взаємодії між підрозділами
✓ Складання фінансової, оперативної та статистичної звітності
✓ Розрахунок бюджету
✓ Робота з претензіями
Досягнення:
1. Збільшила оборот підрозділу в 2,5 рази за 3 роки
2. Збільшила штат співробітників з 15 до 40
3. Сформувала новий збутовий підрозділ
4. Вивела показник "збереження клієнтів" на рівень 95%
5. Нагороджена за кращий показник серед філіалів компанії з продажу сервісів 1С
6. Розробила і впровадила системи грейдів в кожному підрозділі
7. Вибудувала регулярний менеджмент в підрозділах філії
8. Підвищила рівень NPS з 60% до 82%
9. Виростила 4 співробітників до керівних позицій
Обов'язки:
✓ Підбір і адаптація співробітників
✓ Розробка і впровадження схем мотивації співробітникам
✓ Планування показників відділу в розрізі квартал / півріччя / рік
✓ Контроль і виконання показників підрозділу
✓ Виведення нових продуктів
✓ Контроль дебіторської заборгованості
✓ Навчання та розвиток співробітників
Досягнення:
1. Збільшила штат співробітників від 2 до 6
2. Зростання клієнтської бази в 3 рази
3. Розробила систему адаптації співробітників
4. Вибудувала систему регулярного навчання у відділі, відповідно до грейду
5. Збільшила оборот відділу в 2 рази
Подписаться на рассылку новых резюме: "Керівник відділу в Киеве"