Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Планування та проведення процедури закупівель/спрощені закупівлі, забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель.
В обов'язки керівника відділу по роботі з клієнтами входило: постійна комунікація з клієнтами (телефонні розмови, онлайн спілкування та постійні відрядження у різних напрямках України) задля розуміння потреб та проблем клієнтів з обов'язковим їх вирішенням.
Впевнена, що кожна мета має ціль, а кожне завдання повинне мати результат!
Основні обов’язки:
• підготовка документів до засідання Ради, ведення засідань;
• збір інформації, відстеження змін законодавства для висвітлення членам Ради;
• підготовка та подання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування пропозицій для підтримки, розвитку підприємництва, а також для розв'язання спірних питань суб'єктів господарювання.
• консультаційні послуги фізичним та юридичним особам;
• представництво інтересів в адміністративних судах та судах загальної юрисдикції;
• складання юридичних документів;
• підготовка установчих документів;
• супроводження державної реєстрацій юридичної особи;
• супроводження відкриття рахунків в банківських установах;
• представництво інтересів юридичних та фізичних осіб в органах державної влади та в органах місцевого самоврядування.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Керівник відділу по роботі з клієнтами, Юрист в Тернополье"