Кваліфікація та навички:
Досвід управління B2B продажами більше 15 років на ринку транспортної та складської логістики;
Досвід роботи у великій компанії-операторі 3PL – більше 15 років
Досвід роботи в управлінні командою - більше 15 років;
Досвід роботи у віддаленому управлінні командою – понад 15 років (регіональна команда);
Володіння бізнес-інструментами бюджетування та планування;
Орієнтований на результат, аналітичний склад розуму.
Здатність розвивати і підтримувати високий рівень партнерських відносин з клієнтами різної складності.
Здатність швидко оцінювати нові ситуації, виявляти критичні моменти, швидко і якісно розвиватися і приймати рішення.
Здатність ефективно управляти процесами в багато за дачному середовищі.
Командний гравець, енергійний, гнучкий, відмінні комунікативні навички та навички вирішення проблем, високий рівень самоорганізації.
Досвід:
ТОВ «УВК Україна»
2017- 2019
Директор департаменту обслуговування та розвитку клієнтів.
Посадові обов'язки:
- - ведення переговорів, підготовка та підписання договорів з новими партнерами;
- - перемовини щодо перегляду існуючих тарифів для клієнтів;
- - забезпечення виконання плану продажів і дохідної частини бюджету компанії;
- - виконання цільових показників маржинального доходу компанії;
- - розробка та впровадження варіантів підвищення прибутковості компанії;
- - розробка комерційних умов, участі в тендерах;
- розробка рішень для нових шляхів розвитку компанії та утримання існуючих клієнтів;
- контроль взаєморозрахунків, своєчасне виконання договірних зобов'язань;
- розробка та впровадження програми лояльності для партнерів;
- аналіз задоволеності клієнтів якістю роботи відділів обслуговування клієнтів, підтримки та розвитку;
- аналіз комерційних умов конкурентів, вирішення цінових питань, оновлення та оновлення прайс листів;
- аналітика існуючих бізнес-процесів комерційного відділу компанії та підготовка пропозицій щодо їх оптимізації;
- контроль за наданням якісних послуг відділами підтримки та розвитку клієнтів (KeyAccountManager та CustomerServiceManager).
- координація супутніх послуг у сфері обслуговування клієнтів;
- керівництво відділом співробітників, постановка завдань і контроль за їх виконанням;
- розробка та оновлення програм мотивації персоналу;
- проведення оцінок співробітників;
- забезпечення дотримання співробітниками відділу вимог системи менеджменту якості, що діє в компанії.
- регулярне звітування перед генеральним директором, формування комерційних результатів для відділу;
- формування бюджету, координація, затвердження, виконання.
- управління діяльністю в CRM-системі (Бітрікс 24, MS Dynamics)
Досягнення:
- щомісячне виконання плану продажів від 90% і більше;
- збільшення обороту компанії на 30% в рік;
- дотримання термінів стягнення дебіторської заборгованості на 95% і більше вчасно;
- рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування відділами підтримки та підтримки клієнтів на рівні 95% «промоутерів».
ТОВ «УВК Україна»
2006 - 2017
Начальник відділу по роботі з клієнтами.
Посадові обов'язки:
- - участь в перемовинах з партнерами;
- організація та контроль якісного супроводу та обслуговування клієнтів компанії;
- вибудовування ланцюжка комунікацій між клієнтом і компанією (одна вхідна вирішальна особа для клієнта);
- контроль і участь у веденні оперативного товарного обліку товарів, що знаходяться на відповідальному зберіганні у компанії (встановлення клієнта для відповідального зберігання, переміщення товарів в системі, інвентаризації);
- контроль та перевірка формування платіжної картки клієнтам, контроль за правильністю нарахувань за надані послуги, дотримання своєчасного закриття звітного періоду;
- контроль впровадження тарифних сіток та призначення тарифних калькуляторів для клієнтів у системі розрахункового обліку 1С8;
- вирішення питань щодо проблемних ситуацій, що виникають у супроводі клієнтів;
- робота з запереченнями внутрішніх відділів перед партнерами/клієнтами;
- пошук альтернативних рішень для вирішення «гострих» моментів у роботі з партнерами/операційним відділом;
- розгляд і прийняття рішень за скаргами;
- участь у запуску великих проектів;
- організація та розробка проекту автоматизації розрахунку послуг (білінг);
- закріплення та закриття фінансового місяця/року за надані послуги у встановлені строки;
- організація та забезпечення необхідних умов для виконання посадових обов'язків підлеглих працівників;
- розробка та відповідність показникам KPI підрозділу;
- підбір та підготовка кадрів для відділу;
- звітування перед керівництвом;
- організація та керування за роботою відділу «Колл-центру» (внутрішнього);
- організація та керування за роботою відділу «Документообігу» з клієнтами.
Досягнення:
- автоматизація розрахунку обслуговування клієнтів;
- скорочення часу на формування і узгодження результатів розрахунку послуг з показу з клієнтами до 3 днів;
- скорочення термінів закриття фінансових. звітний період до 10 год.