RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Коммерческий директор в Киеве
  5. Коммерческий директор
Предложить вакансию
Резюме Коммерческий директор
Петрейко Оксана

Коммерческий директор

Заблокировано
  1 марта 2023  Город: Киев
Возраст:39 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Логистика, доставка, склад; Руководство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Кваліфікація та навички:

Досвід управління B2B продажами більше 15 років на ринку транспортної та складської логістики;

Досвід роботи у великій компанії-операторі 3PL – більше 15 років

Досвід роботи в управлінні командою - більше 15 років;

Досвід роботи у віддаленому управлінні командою – понад 15 років (регіональна команда);

Володіння бізнес-інструментами бюджетування та планування;

Орієнтований на результат, аналітичний склад розуму.

Здатність розвивати і підтримувати високий рівень партнерських відносин з клієнтами різної складності.

Здатність швидко оцінювати нові ситуації, виявляти критичні моменти, швидко і якісно розвиватися і приймати рішення.

Здатність ефективно управляти процесами в багато за дачному середовищі.

Командний гравець, енергійний, гнучкий, відмінні комунікативні навички та навички вирішення проблем, високий рівень самоорганізації.


Досвід:


ТОВ «УВК Україна»

2017- 2019

Директор департаменту обслуговування та розвитку клієнтів.

Посадові обов'язки:

  • - ведення переговорів, підготовка та підписання договорів з новими партнерами;
  • - перемовини щодо перегляду існуючих тарифів для клієнтів;
  • - забезпечення виконання плану продажів і дохідної частини бюджету компанії;
  • - виконання цільових показників маржинального доходу компанії;
  • - розробка та впровадження варіантів підвищення прибутковості компанії;
  • - розробка комерційних умов, участі в тендерах;
  • розробка рішень для нових шляхів розвитку компанії та утримання існуючих клієнтів;
  • контроль взаєморозрахунків, своєчасне виконання договірних зобов'язань;
  • розробка та впровадження програми лояльності для партнерів;
  • аналіз задоволеності клієнтів якістю роботи відділів обслуговування клієнтів, підтримки та розвитку;
  • аналіз комерційних умов конкурентів, вирішення цінових питань, оновлення та оновлення прайс листів;
  • аналітика існуючих бізнес-процесів комерційного відділу компанії та підготовка пропозицій щодо їх оптимізації;
  • контроль за наданням якісних послуг відділами підтримки та розвитку клієнтів (KeyAccountManager та CustomerServiceManager).
  • координація супутніх послуг у сфері обслуговування клієнтів;
  • керівництво відділом співробітників, постановка завдань і контроль за їх виконанням;
  • розробка та оновлення програм мотивації персоналу;
  • проведення оцінок співробітників;
  • забезпечення дотримання співробітниками відділу вимог системи менеджменту якості, що діє в компанії.
  • регулярне звітування перед генеральним директором, формування комерційних результатів для відділу;
  • формування бюджету, координація, затвердження, виконання.
  • управління діяльністю в CRM-системі (Бітрікс 24, MS Dynamics)

Досягнення:

- щомісячне виконання плану продажів від 90% і більше;

- збільшення обороту компанії на 30% в рік;

- дотримання термінів стягнення дебіторської заборгованості на 95% і більше вчасно;

- рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування відділами підтримки та підтримки клієнтів на рівні 95% «промоутерів».


ТОВ «УВК Україна»

2006 - 2017

Начальник відділу по роботі з клієнтами.

Посадові обов'язки:

  • - участь в перемовинах з партнерами;
  • організація та контроль якісного супроводу та обслуговування клієнтів компанії;
  • вибудовування ланцюжка комунікацій між клієнтом і компанією (одна вхідна вирішальна особа для клієнта);
  • контроль і участь у веденні оперативного товарного обліку товарів, що знаходяться на відповідальному зберіганні у компанії (встановлення клієнта для відповідального зберігання, переміщення товарів в системі, інвентаризації);
  • контроль та перевірка формування платіжної картки клієнтам, контроль за правильністю нарахувань за надані послуги, дотримання своєчасного закриття звітного періоду;
  • контроль впровадження тарифних сіток та призначення тарифних калькуляторів для клієнтів у системі розрахункового обліку 1С8;
  • вирішення питань щодо проблемних ситуацій, що виникають у супроводі клієнтів;
  • робота з запереченнями внутрішніх відділів перед партнерами/клієнтами;
  • пошук альтернативних рішень для вирішення «гострих» моментів у роботі з партнерами/операційним відділом;
  • розгляд і прийняття рішень за скаргами;
  • участь у запуску великих проектів;
  • організація та розробка проекту автоматизації розрахунку послуг (білінг);
  • закріплення та закриття фінансового місяця/року за надані послуги у встановлені строки;
  • організація та забезпечення необхідних умов для виконання посадових обов'язків підлеглих працівників;
  • розробка та відповідність показникам KPI підрозділу;
  • підбір та підготовка кадрів для відділу;
  • звітування перед керівництвом;
  • організація та керування за роботою відділу «Колл-центру» (внутрішнього);
  • організація та керування за роботою відділу «Документообігу» з клієнтами.

Досягнення:

- автоматизація розрахунку обслуговування клієнтів;

- скорочення часу на формування і узгодження результатів розрахунку послуг з показу з клієнтами до 3 днів;

- скорочення термінів закриття фінансових. звітний період до 10 год.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх