Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Відкриття проекту з нуля, набір та керівництво персоналом
Пошук співробітників та проведення співбесід, стажування
Стимулювання продажів
Вирішення адміністративно-господарських питань
Товарний та фінансовий облік
Ведення звітності та проведення інвентаризації
Видача ЗП працівникам
Аналіз конкурентного середовища
Реєстрація гостей на заходи, відповіді на запитання
Ведення облікового запису Інстаграм, Телеграм каналу https://t.me/rope_space.
Проведення переговорів щодо співпраці з ведучими майстрами України
Щотижневе складання розкладу заходів
Спілкування з гостями та партнерами
Організація зборів та вирішення актуальних завдань
Організація заходів, івентів, МК, вечірок від 30 до 100 осіб
Зустріч, запис та розрахунок клієнтів
Ведення програм обліку клієнтів (програма Yclients)
Закупівля товарів
Ведення Інстаграм облікового запису мережі
Товарний та фінансовий облік
Ведення звітності та проведення інвентаризації
Обзвон клієнтів
Пошук співробітників та проведення співбесід, стажування
Видача ЗП працівникам
Організація зборів та вирішення актуальних завдань
Робота з клієнтами компанії, а саме: підбір вакансій, проведення співбесід, допомога в оформленні
Ведення поточних клієнтів
Продзвін клієнтів
Ведення таблиці обліку клієнтів
Передача клієнтів для укладання угоди
На той час я ще навчалася та працювала на півставки вихователькою
Здійснювала контроль за життям і здоров'ям дітей під час їх перебування в саду;
Проводила різни види занять, розвиваючих, спортивних, підготовку до свят тощо; створювала атмосферу, яка сприяє безконфліктному спілкуванню між малюками;
Прищеплювала вихованцям навички самообслуговування; допомагала вирішувати конфлікти, проявляла витримку і тактовність з дітьми та їх батьками;
Контролювала стан здоров'я дітей.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Координатор в Львове"