Асистент керівника, помічник
з 09.2014 по 09.2018(4 роки)
приватне підприємство аграрного спрямування, м.Київ
- Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
- Ведення ділової переписки із вітчизняними та закордонними контрагентами.
- Збір та аналіз матеріалів та інформації, що необхідна керівникові, доповідь результатів такого аналізу керівнику.
- Забезпечення планування робочого графіка керівника.
- Здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, підготовка матеріалів до зустрічей, переговорів), супровід керівника на зустрічах та у відрядженнях, деталізоване планування відряджень.
- Здійснення службових відряджень в межах України та за кордон для врегулювання окремих питань, організаційно-технічне забезпечення (забезпечення транспортного обслуговування, в тому числі приватні авіаперевезення, оформлення в’їзних/візових документів, організація обслуговування зустрічей, забезпечення перебування у місцях відряджень).
- Підтримка взаємовідносин з організаціями і підприємствами, установами і врегулювання справ, які не потребують особистої присутності керівника.
- Організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла, підготовка відповідей/рішень.
- Виконання особистих доручень керівника (організація функціонування приватного житлового комплексу та території, управління персоналом, укладення договорів щодо обслуговування комплексу, сервісного обслуговування, здійснення заходів з енергозбереження, організація перевезень та відпочинку керівника, закупівель).
Асистент директора
з 05.2011 по 03.2013 (1 рік 10 місяців)
Транспортно-логістична компанія ТОВ "Ваш Час", м. Київ
- Планування та ведення робочого графіка керівника
- Збір, аналіз інформації, підготовка аналітично-інформаційних довідок, моніторинг ринку транспортно-логістичних послуг, моніторинг вартості перевезень, аналіз і мінімізація витрат
- Юридичне супроводження складання фінансово-господарських документів, створення договірної бази з контрагентами
- Участь у виробленні рішень з питань розширення масштабів діяльності підприємства, виходу на міжнародні ринки
- Підготовка звітних документів, проектів листів, презентацій
- Організація документального, інформаційно-аналітичного, організаційно-технічного супроводження відряджень та візитів в межах України, за кордоном, супроводження керівника під час здійснення таких відряджень
- Організація та координація переговорів із контрагентами, зустрічей, заходів, організація роботи підприємства щодо роботи із делегаціями, в тому іноземними, в рамках роботи підприємства, зокрема щодо організації міжнародних та внутрішніх перевезень
- Здійснення письмового перекладу з/на англійську мову документації, листів, а також усний переклад з/на англійську мову під час проведення зустрічей, здійснення відряджень
- Виконання доручень керівника
Асистент директора
з 11.2009 по 09.2010 (10 місяців)
Юридична компанія «Lexconsensus», м. Київ (Юридичні послуги)
- Збір, аналіз інформації, робота із законодавчою базою з питань юридичного обслуговування суб’єктів господарювання, реєстрації та ліквідації підприємств
- Організація та підготовка документації і матеріалів для проведення зустрічей, перемовин, відряджень
- Планування та ведення робочого графіка керівника
- Здійснення письмового та усного перекладу з/на англійську мову під час складання документації, проведення переговорів
- Налагодження системи діловодства у компанії
Начальник відділу
з 10.2008 по 11.2009 (1 рік 1 місяць)
Міністерство юстиції України, відділ досудового врегулювання спорів Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, м. Київ
- Участь у розробленні та вдосконалення правової бази із регулювання досудового врегулювання господарських спорів
- Участь в організації роботи відділу щодо розширення міжнародного співробітництва
- Підготовка проектів нормативно-правових актів, ведення кореспонденції, підготовка проектів листів керівництва Міністерства
- Забезпечення проведення заходів по судовому врегулюванню спорів у справах Міністерства від імені держави
Юрист, Помічник директора
з 09.2007 по 10.2008 (1 рік 1 місяць)
Юридична фірма«Салком», м.Київ (Департамент корпоративного права та цінних паперів)
- Збір, аналіз інформації, робота із законодавчою базою з питань юридичного обслуговування суб’єктів господарювання, супроводу бізнесу усіх форм підприємництва, створення, ліквідації підприємств, їх підрозділів
- Участь у здійсненні DueDiligence, інше юридичне супроводження забезпечення реалізації інтересів підприємств-клієнтів
- Участь у вирішенні корпоративних конфліктів підприємств-клієнтів
- Представництво інтересів підприємств-клієнтів перед третіми особами
- Планування та ведення робочого графіка керівника
- Організація та підготовка документації і матеріалів для проведення зустрічей, перемовин, відряджень
- Здійснення письмового та усного перекладу з/на англійську мову під час складання документації, проведення переговорів
- Налагодження системи діловодства у компанії, ведення корпоративної документації
Спеціаліст Департаментуміжнародних зав’язків
з 09.2006 по 09.2007 (1 рік)
Міжнародна Торгова Палата, м.Київ
- Збір, аналіз інформації з питань міжнародної торгівлі
- Вивчення потреб та позицій компаній-членів щодо розроблення національних правил ведення діяльності, участі у міжнародному арбітражу
- Здійснення письмових та усних перекладів, організація діловодства
- Підготовка, організація, проведення зустрічей із бізнес-партнерами
Освіта
Національний Авіаційний Університет
Міжнародна економіка, м. Київ
Вища, 09.2008 – 08.2010
Інститут післядипломного навчання.
Спеціаліст з міжнародної економіки.
Українська Академія Зовнішньої Торгівлі
Міжнародне право, м. Київ
Вища, 09.2006 – 07.2007
Магістр з міжнародного права
Київський Міжнародній Університет
Міжнародне право, м. Київ
Вища, з 09.2002 по 07.2006
Бакалавр з міжнародного права
Професійні навички
Навички роботи з комп’ютерною технікою, оргтехнікою
Наявність водійського стажу (15 років, категорія В)
Знання мов
- Російська — експерт
- Українська — експерт
- Англійська — експерт