UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Личный помощник в Києві
  5. Личный помощник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Личный помощник

Заблоковано
30 000 грн.
 28 вересня 2018  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Робота без кваліфікації; Інші пропозиції
 Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Асистент керівника, помічник

з 09.2014 по 09.2018(4 роки)
приватне підприємство аграрного спрямування, м.Київ

  • Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
  • Ведення ділової переписки із вітчизняними та закордонними контрагентами.
  • Збір та аналіз матеріалів та інформації, що необхідна керівникові, доповідь результатів такого аналізу керівнику.
  • Забезпечення планування робочого графіка керівника.
  • Здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, підготовка матеріалів до зустрічей, переговорів), супровід керівника на зустрічах та у відрядженнях, деталізоване планування відряджень.
  • Здійснення службових відряджень в межах України та за кордон для врегулювання окремих питань, організаційно-технічне забезпечення (забезпечення транспортного обслуговування, в тому числі приватні авіаперевезення, оформлення в’їзних/візових документів, організація обслуговування зустрічей, забезпечення перебування у місцях відряджень).
  • Підтримка взаємовідносин з організаціями і підприємствами, установами і врегулювання справ, які не потребують особистої присутності керівника.
  • Організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла, підготовка відповідей/рішень.
  • Виконання особистих доручень керівника (організація функціонування приватного житлового комплексу та території, управління персоналом, укладення договорів щодо обслуговування комплексу, сервісного обслуговування, здійснення заходів з енергозбереження, організація перевезень та відпочинку керівника, закупівель).

Асистент директора

з 05.2011 по 03.2013 (1 рік 10 місяців)
Транспортно-логістична компанія ТОВ "Ваш Час", м. Київ

  • Планування та ведення робочого графіка керівника
  • Збір, аналіз інформації, підготовка аналітично-інформаційних довідок, моніторинг ринку транспортно-логістичних послуг, моніторинг вартості перевезень, аналіз і мінімізація витрат
  • Юридичне супроводження складання фінансово-господарських документів, створення договірної бази з контрагентами
  • Участь у виробленні рішень з питань розширення масштабів діяльності підприємства, виходу на міжнародні ринки
  • Підготовка звітних документів, проектів листів, презентацій
  • Організація документального, інформаційно-аналітичного, організаційно-технічного супроводження відряджень та візитів в межах України, за кордоном, супроводження керівника під час здійснення таких відряджень
  • Організація та координація переговорів із контрагентами, зустрічей, заходів, організація роботи підприємства щодо роботи із делегаціями, в тому іноземними, в рамках роботи підприємства, зокрема щодо організації міжнародних та внутрішніх перевезень
  • Здійснення письмового перекладу з/на англійську мову документації, листів, а також усний переклад з/на англійську мову під час проведення зустрічей, здійснення відряджень
  • Виконання доручень керівника

Асистент директора

з 11.2009 по 09.2010 (10 місяців)
Юридична компанія «Lexconsensus», м. Київ (Юридичні послуги)

  • Збір, аналіз інформації, робота із законодавчою базою з питань юридичного обслуговування суб’єктів господарювання, реєстрації та ліквідації підприємств
  • Організація та підготовка документації і матеріалів для проведення зустрічей, перемовин, відряджень
  • Планування та ведення робочого графіка керівника
  • Здійснення письмового та усного перекладу з/на англійську мову під час складання документації, проведення переговорів
  • Налагодження системи діловодства у компанії

Начальник відділу

з 10.2008 по 11.2009 (1 рік 1 місяць)
Міністерство юстиції України, відділ досудового врегулювання спорів Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, м. Київ

  • Участь у розробленні та вдосконалення правової бази із регулювання досудового врегулювання господарських спорів
  • Участь в організації роботи відділу щодо розширення міжнародного співробітництва
  • Підготовка проектів нормативно-правових актів, ведення кореспонденції, підготовка проектів листів керівництва Міністерства
  • Забезпечення проведення заходів по судовому врегулюванню спорів у справах Міністерства від імені держави

Юрист, Помічник директора

з 09.2007 по 10.2008 (1 рік 1 місяць)
Юридична фірма«Салком», м.Київ (Департамент корпоративного права та цінних паперів)

  • Збір, аналіз інформації, робота із законодавчою базою з питань юридичного обслуговування суб’єктів господарювання, супроводу бізнесу усіх форм підприємництва, створення, ліквідації підприємств, їх підрозділів
  • Участь у здійсненні DueDiligence, інше юридичне супроводження забезпечення реалізації інтересів підприємств-клієнтів
  • Участь у вирішенні корпоративних конфліктів підприємств-клієнтів
  • Представництво інтересів підприємств-клієнтів перед третіми особами
  • Планування та ведення робочого графіка керівника
  • Організація та підготовка документації і матеріалів для проведення зустрічей, перемовин, відряджень
  • Здійснення письмового та усного перекладу з/на англійську мову під час складання документації, проведення переговорів
  • Налагодження системи діловодства у компанії, ведення корпоративної документації

Спеціаліст Департаментуміжнародних зав’язків

з 09.2006 по 09.2007 (1 рік)
Міжнародна Торгова Палата, м.Київ

  • Збір, аналіз інформації з питань міжнародної торгівлі
  • Вивчення потреб та позицій компаній-членів щодо розроблення національних правил ведення діяльності, участі у міжнародному арбітражу
  • Здійснення письмових та усних перекладів, організація діловодства
  • Підготовка, організація, проведення зустрічей із бізнес-партнерами

Освіта

Національний Авіаційний Університет

Міжнародна економіка, м. Київ

Вища, 09.2008 – 08.2010

Інститут післядипломного навчання.

Спеціаліст з міжнародної економіки.

Українська Академія Зовнішньої Торгівлі

Міжнародне право, м. Київ

Вища, 09.2006 – 07.2007

Магістр з міжнародного права

Київський Міжнародній Університет

Міжнародне право, м. Київ

Вища, з 09.2002 по 07.2006

Бакалавр з міжнародного права

Професійні навички

Навички роботи з комп’ютерною технікою, оргтехнікою

Наявність водійського стажу (15 років, категорія В)

Знання мов

  • Російська — експерт
  • Українська — експерт
  • Англійська — експерт

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору