RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Мастер-приемщик в Киеве
  5. Мастер-приемщик
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Мастер-приемщик

Заблокировано
7 000 грн.
 22 января 2017  Город: Киев
Возраст:36 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Транспорт, автосервис

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Відповідальний та вимогливий, цілеспрямований, пунктуальний, маю гарні комунікативні навики та навики управління персоналом. Готовий до постійного підвищення кваліфікації яка потрібна для ефективної роботи та подальшого кар’єрного росту. -11.2012 – 10.2013 рр. – майстер приймальник, автомобільного сервісу ТОВ «Ди-Лас» Обов'язки: -попередній запис автомобіля на сервіс, - прийом автомобіля у клієнта, -формування заказ наряду з урахуванням усіх побажань клієнта та регламенту проведення робіт, -контроль автомобіля на всіх етапах проведення ремонту, -узгодження з клієнтом об’єму додаткових робіт, які виникають в ході проведення ремонту, -перевірка якості виконаних робіт, -ведення супровідної документації, -видача автомобіля клієнту, -контроль взаєморозрахунку, -розподіл та регулювання робочого навантаження сервісу, -формування та узгодження замовлення запасних частин до відділу сервісу, -робота з проблемними клієнтами, -вирішення позаштатних ситуацій. -11.2009 – 10.2012 рр. – спеціаліст з телефонного консультування, СП АД «Україна- Мерседес-Бенц». Обов'язки: -телефонне консультування клієнта з питань обслуговування автомобіля на сервісі, -екстренна телефонна допомога клієнту в позаштатній ситуації на дорозі з питань структури та принципу роботи автомобіля, -формування завантаження ремонтної зони відділу сервісу легкових автомобілів, -попередній запис на сервіс, -формування попереднього заказ наряду з урахуванням усіх побажань клієнта та регламенту проведення робіт, -внесення вісх потрібних для ремонту запасних частин до попереднього заказ наряду, -забезпечення зворотнього зв’язку з клієнтом з питань оцінки загальної роботи сервісу, -2007 – 2009 рр. – помічник директора, Київська філія «Дружківська харчо- смакова фабрика». Обов'язки: -документальний супровід товару від виробника до точок реалізації, через регіональний склад, -часткове ведення оборотної документації, -контроль роботи та обслуговування автопарку підприємства та найманих автомобілів, -допомога керівнику в організації та проведенні зустрічей, -заключення договорів з новими клієнтами, -контроль роботи регіональних менеджерів, -контроль вчасних виплат за отриманий товар, -робота з проблемними клієнтами. -2005 – 2007 рр. – кухар, ресторан «Маячок».• 2009 – 2011рр. – Київський торгівельно-економічний університет за спеціальністю «менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»; • 2005 -2009 рр. – Київський технікум готельного господарства за спеціальністю «технології харчової промисловості»Пройшов тренінговий курс в навчальному центрі ПРАТ «Автокапітал» по розумінню клієнта на вербальному та невербальному рівнях для швидкого знаходження спільної мови. А також передача інформації клієнту на вербальному та невербальному рівнях для корекції їх поведінки та бажань.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх