UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Мастер-приемщик в Києві
  5. Мастер-приемщик
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Мастер-приемщик

Заблоковано
7 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Транспорт, автосервіс

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальний та вимогливий, цілеспрямований, пунктуальний, маю гарні комунікативні навики та навики управління персоналом. Готовий до постійного підвищення кваліфікації яка потрібна для ефективної роботи та подальшого кар’єрного росту. -11.2012 – 10.2013 рр. – майстер приймальник, автомобільного сервісу ТОВ «Ди-Лас» Обов'язки: -попередній запис автомобіля на сервіс, - прийом автомобіля у клієнта, -формування заказ наряду з урахуванням усіх побажань клієнта та регламенту проведення робіт, -контроль автомобіля на всіх етапах проведення ремонту, -узгодження з клієнтом об’єму додаткових робіт, які виникають в ході проведення ремонту, -перевірка якості виконаних робіт, -ведення супровідної документації, -видача автомобіля клієнту, -контроль взаєморозрахунку, -розподіл та регулювання робочого навантаження сервісу, -формування та узгодження замовлення запасних частин до відділу сервісу, -робота з проблемними клієнтами, -вирішення позаштатних ситуацій. -11.2009 – 10.2012 рр. – спеціаліст з телефонного консультування, СП АД «Україна- Мерседес-Бенц». Обов'язки: -телефонне консультування клієнта з питань обслуговування автомобіля на сервісі, -екстренна телефонна допомога клієнту в позаштатній ситуації на дорозі з питань структури та принципу роботи автомобіля, -формування завантаження ремонтної зони відділу сервісу легкових автомобілів, -попередній запис на сервіс, -формування попереднього заказ наряду з урахуванням усіх побажань клієнта та регламенту проведення робіт, -внесення вісх потрібних для ремонту запасних частин до попереднього заказ наряду, -забезпечення зворотнього зв’язку з клієнтом з питань оцінки загальної роботи сервісу, -2007 – 2009 рр. – помічник директора, Київська філія «Дружківська харчо- смакова фабрика». Обов'язки: -документальний супровід товару від виробника до точок реалізації, через регіональний склад, -часткове ведення оборотної документації, -контроль роботи та обслуговування автопарку підприємства та найманих автомобілів, -допомога керівнику в організації та проведенні зустрічей, -заключення договорів з новими клієнтами, -контроль роботи регіональних менеджерів, -контроль вчасних виплат за отриманий товар, -робота з проблемними клієнтами. -2005 – 2007 рр. – кухар, ресторан «Маячок».• 2009 – 2011рр. – Київський торгівельно-економічний університет за спеціальністю «менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»; • 2005 -2009 рр. – Київський технікум готельного господарства за спеціальністю «технології харчової промисловості»Пройшов тренінговий курс в навчальному центрі ПРАТ «Автокапітал» по розумінню клієнта на вербальному та невербальному рівнях для швидкого знаходження спільної мови. А також передача інформації клієнту на вербальному та невербальному рівнях для корекції їх поведінки та бажань.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору