Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальний та вимогливий, цілеспрямований, пунктуальний, маю гарні комунікативні навики та навики управління персоналом. Готовий до постійного підвищення кваліфікації яка потрібна для ефективної роботи та подальшого кар’єрного росту.
-11.2012 – 10.2013 рр. – майстер приймальник, автомобільного сервісу
ТОВ «Ди-Лас»
Обов'язки:
-попередній запис автомобіля на сервіс,
- прийом автомобіля у клієнта,
-формування заказ наряду з урахуванням усіх побажань клієнта та регламенту проведення робіт,
-контроль автомобіля на всіх етапах проведення ремонту,
-узгодження з клієнтом об’єму додаткових робіт, які виникають в ході проведення ремонту,
-перевірка якості виконаних робіт,
-ведення супровідної документації,
-видача автомобіля клієнту,
-контроль взаєморозрахунку,
-розподіл та регулювання робочого навантаження сервісу,
-формування та узгодження замовлення запасних частин до відділу сервісу,
-робота з проблемними клієнтами,
-вирішення позаштатних ситуацій.
-11.2009 – 10.2012 рр. – спеціаліст з телефонного консультування,
СП АД «Україна- Мерседес-Бенц».
Обов'язки:
-телефонне консультування клієнта з питань обслуговування автомобіля на сервісі,
-екстренна телефонна допомога клієнту в позаштатній ситуації на дорозі з питань структури та принципу роботи автомобіля,
-формування завантаження ремонтної зони відділу сервісу легкових автомобілів,
-попередній запис на сервіс,
-формування попереднього заказ наряду з урахуванням усіх побажань клієнта та регламенту проведення робіт,
-внесення вісх потрібних для ремонту запасних частин до попереднього заказ наряду,
-забезпечення зворотнього зв’язку з клієнтом з питань оцінки загальної роботи сервісу,
-2007 – 2009 рр. – помічник директора, Київська філія «Дружківська харчо-
смакова фабрика».
Обов'язки:
-документальний супровід товару від виробника до точок реалізації, через регіональний склад,
-часткове ведення оборотної документації,
-контроль роботи та обслуговування автопарку підприємства та найманих автомобілів,
-допомога керівнику в організації та проведенні зустрічей,
-заключення договорів з новими клієнтами,
-контроль роботи регіональних менеджерів,
-контроль вчасних виплат за отриманий товар,
-робота з проблемними клієнтами.
-2005 – 2007 рр. – кухар, ресторан «Маячок».• 2009 – 2011рр. – Київський торгівельно-економічний університет за спеціальністю «менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»;
• 2005 -2009 рр. – Київський технікум готельного господарства за спеціальністю «технології харчової промисловості»Пройшов тренінговий курс в навчальному центрі ПРАТ «Автокапітал» по розумінню клієнта на вербальному та невербальному рівнях для швидкого знаходження спільної мови. А також передача інформації клієнту на вербальному та невербальному рівнях для корекції їх поведінки та бажань.