Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Розподіляю обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов’язків, а в разі службової необхідності вношу пропозиції про їх перерозподіл, забезпечую планування роботи, належний рівень трудової дисципліни, ведення в канцелярії суду діловодства, організовую взаємодію з іншими працівниками апарату суду. Здійснюю облік звернень громадян, проводжу аналіз роботи суду з розгляду таких звернень. Збираю пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнюю їх, за погодженням із керівником апарату формую номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подаю на затвердження голові суду. Беру участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. Вношу достовірні відомості до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до своїх наданих прав та функціональних обов’язків, згідно Положення про автоматизовану систему документообігу суду.
Вів первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством. Здійснював підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. Проводив роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролював одержання повідомлень про їх виконання та забезпечував своєчасне приєднання до судових справ. Здійснював підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. Виконував доручення керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. Брав участь у судових засіданнях.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер в Львове"