Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Гараган Лариса Юріївна
Дата народження: 26.02.1982
Місто: Харків
Основні данні:
Досвід роботи: від 5 років
Посвідчення водія: В
Сімейне положення: в розлученні, є дитина 14 років.
Досвід роботи:
2022 р. - 11.2022 р.
Магазин будматеріалів (Новосалтівський ринок)
Продавець-консультант
Менеджер по закупці
Обов'язки:
консультування покупців
знання асортименту товару
робота з касовим апаратом
інформування кожного покупця про поточні акції та знижки
викладка товару
ведення певної групи товарів
закупівля певної групи товарів
робота з постачальниками
2021 р. - 2022 р.
Компанія "OrthoMax "
Вид діяльності:
торгівля матеріалами для стоматологів
стоматологів-хірургів
проведення навчання для стоматологів
Менеджер по закупці
Обов'язки:
Організація та ведення закупівель:
- пошук потенційних постачальників
- ведення комерційних переговорів із постачальниками на користь Фірми;
- оперативне реагування на інформацію, що надходить від постачальників, та доведення її до відома Начальника відділу;
- мотивація постачальників працювати з Фірмою.
- планування тапошук потенційних постачальників;
Планування та аналітична робота:
- складання щомісячного плану закупівель;
- аналіз статистичних даних закупівель, визначення наявності та потреби у матеріалах на поточний момент та на майбутні періоди, оптимізація складських запасів;
- надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламенту роботи відділу та фірми.
- забезпечення маркетингових досліджень з вивчення пропозицій від постачальників, рівня цін, перспектив розвитку ринку збуту.
-складання прогнозів щодо постачання продукції на склад.
Забезпечення закупівель:
- прийом та обробка замовлень від менеджерів відділу продажу, оформлення необхідних документів, пов'язаних із закупівлею продукції для клієнтів Фірми;
- здійснення інформування менеджерів відділу продажів про всі зміни в асортименті, збільшення і зниження цін, часу поставки продукції на склад;
- остаточне узгодження з постачальником умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції на склад;
- взаємодія з підрозділами Фірми з метою виконання покладених завдань;
- участь у робочих нарадах;
- ведення робочої та звітної документації.
- підтримка в активному стані даних про постачальників в інформаційній системі.
- участь у розгляді претензій, що надходять, і скарг від постачальників.
Контрольна:
- забезпечення своєчасного надходження продукції на склад на підставі документів від постачальників, заповнених відповідно до законодавства;
- недопущення дебіторської заборгованості за розрахунками з постачальниками.
Instagram-маркетолог
Обов'язки:
- Виявляти цільову аудиторію,
- вести рекламні кампанії,
- планувати наповнення стрічки та сторіс,
- організувати конкурси та прямі ефіри,
- працювати з інфлюєнсерами,
- відповідає на запитання у директі та коментарях.
Контент-менеджер
Обов'язки:
- писати тексти,
- готувати фото, відео для стрічки та сторіс самостійно,
- або складати ТЗ, контент-план та координувати роботу дизайнерів, коригувати надіслане копірайтерами
- працювати з інструментами просування та аналітики,
- Створювати «шапку» профілю.
Instagram-таргетолог
Обов'язки:
- настроювати таргетовану рекламу відповідно до цільової аудиторії облікового запису, щоб вона показувалася лише певним користувачам.
Візуал - менеджер
Обов'язки:
- продумувати естетично приємну фотострічку в обліковому записі відповідно до брендбука компанії, стилю блогера та нових тенденцій в оформленні,
- шукати референси,
- співпрацювати з фотографами та відеографами,
- шукати незвичайні візуальні рішення для оформлення сторіс,
- обробка фотографій.
2014 р. – 2022 р.
Компанія: ТОВ «Вест-Альянс»
Вид діяльності:
працевлаштування за кордоном
кілька ФОП на 1,2,3 групі
Бухгалтер у єдиній особі
Обов'язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку – від первинної документації до податкової та бухгалтерської документації;
- облік основних засобів, матеріалів;
- облік коштів;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податками та зборами;
- облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
– складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв'язку.
2014 г. - 2021 г.
Майстер манікюра
(працювала самостійно, в період декрету)
2007 р. -2013 р.
Компанія: ТОВ «ТД «С.К.С.М.»
Вид діяльності:
виробництво бетону
бетонних плит та інше
товарів для будівництва
Посада - Замісник головного бухгалтера
Обов'язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку – від первинної документації до податкової та бухгалтерської документації;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податками та зборами;
- Облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
– облік розрахунків із постачальниками та підрядниками, покупцями та замовниками;
- Облік коштів;
- облік основних засобів;
- виробництво;
- реєстрація податкових накладних;
- звірка з постачальниками та покупцями;
- облік ПММ;
- складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв'язку.
2006 р. -2007 р.
Компанія: ДП «48 ЗЗТ»
Вид діяльності:
виробництво металевих ферм та інших товаров для Залізниці.
Старший бухгалтер бухгалтера
Обов'язки:
- Ведення первинної документації;
-Облік розрахунку з покупцями, постачальниками, податків і зборів;
- облік основних засобів;
- Виробництво;
- Реєстрація податкових накладних;
- звірка з постачальниками та покупцями;
– складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв'язку.
2004 р. -2006 р.
Компанія: ТОВ «Бетонікс»
Вид діяльності:
виробництво бетону
тротуарна плитка
торгівля сипучими матеріалами
Касир \ бухгалтер \ старший бухгалтер
Обов'язки:
- Ведення первинної документації;
- облік розрахунку з покупцями, постачальниками, податків та зборів;
- облік основних засобів;
- Виробництво;
- звірка з постачальниками та покупцями;
– складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здавання електронними каналами зв'язку.
Освіта:
2003 р. - 2006 р.
Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця.
Фінансист зі спеціальності: «Фахівець з фінансів»
1999 р. - 2003 р.
Харківська державна академія фізичної культури
Спеціальність: Олімпійський та професійний спорт
Кваліфікація: Викладач фізичного виховання та інформаційне забезпечення спорту
Додаткова освіта.
2017 рік
Курси розмовної англійської.
2007 рік
Комп'ютерний освітній центр «ОРБІС-Т»
Робота у програмі 1С: Бухгалтерія 8.0
2006 рік
Харківська обласна організація товариства «ЗНАННЯ»
Курси бухгалтерського обліку за національними стандартами з використанням ПК та здобула основи знань у бухгалтерії підприємств усіх форм власності.
2001 рік
ТОВ»КВАНТОР» Комп'ютерні курси «Кваліфікований користувач ПК»
Професійні навички:
Впевнений користувач ПК
Microsoft Office
програм: 1С 8.2 (Торгівля, Бухгалтерія)
Клієнт-банк
Інтернет-банк
швидко вчуся працювати з іншими програмами
Про себе:
Вміння розставляти пріоритети
Цілеспрямованість,
відповідальність,
уважність,
комунікабельність, акуратність,
легко навченість.
Аналітичний склад розуму,
точність,
вміння працювати у команді,
вміння працювати самостійно.
Бажання здобувати нові знання.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер в Харькове"