RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер в Киеве
  5. Менеджер
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер

Заблокировано
15 000 грн.
  5 августа 2020  Город: Киев
Возраст:45 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Недвижимость и страхование; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 

Описание

Ответственность, исполнительность, порядочность, коммуникабельность, организаторские способности. Оптимизм, доброжелательность.

Опыт работы

заступник начальника відділу управління нежитловим фондом
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району міста Києва" (Обслуговування житлового фонду, оренда нежитлових приміщень), Киев
02.2012 − По настоящее время (12 лет 7 месяцев)

Контроль за використанням орендних нежитлових приміщень згідно умов договорів оренди. Проведение заходів по зменшенню заборгованості з орендної плати (вручення вимог, рахунків-попереджень та інше).

Ведення необхідної документації, перезаключення договорів оренди
Відповіді на листи орендарів та заявників Консультація по телефоному режимі та при омсобистому прийомі орендарів і населення (потенційних орендарів)
Формировання звітів для різних міських служб

Робота з договорами оренди, контроль сплат, здача звітів, консультація потенційних орендарів,робота в міських програмах Єдині систеси, ИС-ПРО, Системи,та інше.За час моєї роботи відділ вийшов на 100% збіру сплат.

Образование

Київський національний економічний університете (Киев)
фінанси
полное высшее, 09.1998 − 12.2003 (5 лет 2 месяца)

Знание языков:

Русский - Продвинутый (свободно), Украинский - Профессиональный (эксперт), Английский - Начальный

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point та інші), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera і ін.) і E - mail), ИС-ПРО, Єдині інформаційні системи.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Навички роботи з комп'ютером: Windows, Internet Explorer, Excel (трохи 1С) Ділові риси, особистісні характеристики: відповідальність, старанність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності. Оптимізм, доброзичливість. Досвід оптової та роздрібної торгівлі, ведення клієнтської і товарної бази, оформлення документів, робота з договорами, контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах, вміння спілкуватися з самими вимогливими клієнтами; постановка планів, цілей, завдань і контроль за їх виконанням, досвід роботи в міжнародних перевезеннях, опит роботи по оренді комунальних нежитлових приміщень, швидке вивчення нових програм ПК, впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point та інші), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera і ін.) і E - mail)
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: поиск работы

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх