Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Житомире
    4. Резюме Менеджер адміністративної діяльності, Оператор в
    5. Менеджер адміністративної діяльності, Оператор
    Предложить вакансию
    Резюме Менеджер адміністративної діяльності, Оператор
    Стадник Леся

    Менеджер адміністративної діяльності, Оператор

    Заблокировано
    10 000 грн.
      9 октября 2019   Город: Житомир
    Возраст: 35 лет
    Режим работы: полный рабочий день
    Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Офисный персонал
     Состою в браке   Есть дети 
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Описание

    Стаднік Леся Леонідівна

    Помічник керівника, менеджер по закупівлі, офісний працівник, адміністратор, від 9000 грн/міс., повна зайнятість, неповна зайнятість робота

    Дата народження: 6 вересня 1985 (34 рік)

    Місто: Житомир

    Адреса: Житомир


    Досвід роботи:


    Менеджер адміністративної діяльноті

    з 12.2018 по 10.2019 (10 місяці)

    ТОВ «Схід Діамант» (продажа)

    Логістика, вхідні та вихідні дзвінки, прийом заявок та клієнтів, оформлення документів та рахунків, відправка почти, ведення робочого табелю, відповідальнісь за чистоту офісу, закупка офісних потреб, програма 1С, різні доручення керівництва.


    Менеджер по роботі з клієнтами

    з 07.2018 по 11.2018 (4 місяці)

    Сайт IProsto.com.ua (он-лайн послуги)

    Онлайн сервіс пошуку приватних спеціалістів для вирішення побутових та бізнес задач (ремонт, інтернет послуги, допомога студентам, реклама, дитячий світ, прибирання, авто послуги, кур”єр, мастер, туризм, ріелтор, репетиторство, догляд за тваринами). Обов”язки: заповнення сайту деяких категорій, ведення таблиць бюджету, пошук інформації по закупівлі насіння, горіхів, рекламних банерів, ведення робочого табелю, відповідальнісь за чистоту офісу, закупка офісних потреб, програма 1С, різні доручення керівництва.


    Менеджер по закупівлі, комірник

    з 06.2017 по 04.18 (10 місяців)

    СП Олтея (Виготовлення взуття)

    Забезпечення виробництва фурнітурою та необхідними матеріалами, ведення документації, робота в програмі 1С(8.3). Переговори з постачальниками. Прийом заявок, їх оформлення та контроль доставки в дані строки. Звітність по заборгованості з постачальниками. Ведення складу фурнітури та необхідного матеріалу для виробництва.


    Диспетчер виробництва

    з 07.2015 по 04.2017 (1 рік 10 місяців)

    ТОВ РІФ-1 (Виготовлення взуття)

    Прийом заявок виробничого цеху, вхідні та вихідні дзвінки, ведення документації. Кураторство віддалених філіалів з пошиття взуття та їх забезпечення необхідними матеріалами. Звітність по матеріалах та викройках.


    Еколог (секретар)

    з 03.2015 по 07.2015 (4 місяці)

    ТОВ "Земля Полісся" (Дiяльнiсть у сферi геодезiї, гiдрографiї та гiдрометеорологiї)


    Головний спеціаліст сектору з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій

    з 01.2012 по 06.2013 (1 рік 5 місяців)

    Макарівська райдержадміністрація (Райдержадміністрація)

    - участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;

    - організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

    - інформання правоохоронних органів про виявлені на об'єктах господарювання та територіях порушення, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій;

    - прийом громадян


    Завідувач господарства, адміністратор на рецепшині

    з 09.2011 по 01.2012 (4 місяці)

    Макарівський районний центр соціальної підтримки дітей та сімей "Промінь надії" (Центр «Промінь надії» є комплексом послуг для дітей і сімей з дітьми, які були розроблені з урахуванням потреб населення району, загального аналізу ситуації у сфері захисту дітей.)

    - Організація забезпечення підприємства усіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами ( напівфабрикатами, інструментами, господарським інвентарем, і.т.п.).

    - Проведення нагляду за матеріально-технічним станом офісних і виробничих приміщень.

    - Координація роботи по усуненню поточних поломок, недоліків які перешкоджають роботі підприємства,

    - прийом документів,

    - прийом вхідних, вихідних дзвінків від організацій,

    - ведення архівних документів


    Спеціаліст І-ї категорії інженер-землевпорядник

    з 04.2007 по 08.2011 (4 роки 4 місяці)

    Макарівська райдержадміністрація (Райдержадміністрація)

    Підготовка та внесення на розгляд ради пропозиції щодо:

    - встановлення сіянки земельного податку;

    - передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб;

    -надання та вилучення земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України;

    Здійснення на землях комунальної власності відповідної території моніторинг земель, організація здійснення заходів щодо відновлення корисних властивостей земельних ділянок.


    Інженер-еколог

    з 02.2006 по 12.2006 (10 місяців)

    ТОВ "ЕКОМЕДСЕРВІС" (Надання науково обгрунтованих екологічних рекомендацій для прийняття рішень органами влади, підприємствами та організаціями)

    - Контроль дотримання природоохоронного законодавства на підприємстві;

    - Участь у проведенні екологічної експертизи проектів, технологій, устаткування підприємства;

    - Складання планів з охорони навколишнього середовища, контроль їх виконання;

    - Розробка заходів щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища;

    - Складання звітності про виконання заходів з охорони навколишнього середовища.


    Освіта:


    Вища

    з 09.2009 по 07.2012

    Інститут післядипломної освіти КНУБА, Менеджер-економіст, Київ.


    Вища

    з 09.2002 по 06.2008

    Житомирский держ. технологічний університет, Гiрничо-екологiчний факультет, інженер з охорони навколишнього середовища, Житомир.


    Додаткова освіта:


    1. Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області (2015, 72години)-член комісії із НС промислового підприємства

    2. Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області (2015, 45години)-фахівець, який виконує обов`язки, пов’язані із забезпеченням техногенної та пожежної безпеки


    Професійні навички:


    Навички роботи з комп’ютером

    Користувач ПК, програма 1С (8.3), пакет програм Microsoft Office. Працювала з програмою ЄДАРП(єдиний державний автоматизований реєстр пільгових категорій населення), АСОПД/КОМТЕХ(автоматизована система обробки персональних даних).


    Знання мов:


    Українська — експерт

    Російська — експерт

    Англійська — початковий



    Особисті та ділові якості:


    - Цілеспрямованість, висока ступінь відповідальності, старанність, комунікабельність;

    - Оперативність у прийнятті рішень, орієнтація на результат;

    - Порядність, уміння працювати як в колективі, так і індивідуально, не конфліктність, висока працездатність, здатність швидко навчатися;

    - Бажання самовдосконалюватися, зростати професійно, без шкідливих звичок, активна життєва позиція.

    Працювала в архіві, продавцем-консультантом по косметиці.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *

    похожие резюме

    Часто ищут

    ↑ Наверх