Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- відповідав за безперебійну роботу закладу
- контролював та коригував роботу команди (бармени, офіціанти, кухарі, адміністратори доставок, кур'єри, клінери), проводив атестації, навчав основам сервісу та продажів
- контролював касову дисципліну
- слідкував за складськими залишками/робив замовлення продукції
- працював в 1с
- вирішував конфліктні ситуації
- робив маркетингові дослідження ринку
- залучав підрядників: ді джеї, музиканти, ведучі, фотографи
- брав участь у формуванні нових пропозицій для збільшення кількості відвідувачів
- виконував доручення керівника з організаційних питань
◾Аналіз ринку швидкої їжі, збір інформації по конкурентах, пошук "хайпів", які з'явились в сфері;
◾Розробка стратегій залучення клієнтів: асортимент, реклама, розвиток сервісу;
◾Налагодження операційних процесів, автоматизація бізнесу;
◾Набір персоналу, створення лиця бренду, впровадження стандартів роботи;
◾Набір, навчання, контроль та мотивація персоналу;
◾Робота з постачальниками: контроль складу, складання бланку замовлень, пошук постачальників, прийом товару;
◾Контроль касової дисципліни: відкриття, поточна робота та закриття зміни;
◾Проведення інвентаризацій;
◾Виконання доручень керівника, операційна робота;
◾Комунікація з гостями, створення атмосфери гостинності, збір відгуків.
◾Аналіз фінансових показників
-формування фінансової звітності підприємства у тісній взаємодії з бухгалтерією;
-погодження з власниками бізнесу бюджету на зарплату, закупівлю продуктів, рекламу, проведення вечірок, та інших витрат, оптимізація цих витрат;
◾Проробка меню
-аналіз трендів на ринку гром. харчування та лаундж барів;
-створення "хайпового" асортименту пропозицій по кухні, бару, табаках;
-оптимізація собівартості пропозицій закладу (страви, напої, кальяни) пошук найприбутковіших рішень, розробка спеціальних пропозицій;
◾Набір команди
-створення концепції "лиць" закладу, формування параметрів відбору працівників згідно концепції;
-пошук кандидатів через сайти (ворк. юа та ін.), групи у соц. мережаж, особисті знайомства, проведення співбесід;
-навчання та адаптація працівників, вирішення конфліктних ситуацій, створення комфортного робого клімату, мотивація;
◾Організація івентів
-створення концепції події;
-підбір dj;
-спеціальні пропозиції вечора;
-підрядники - фотограф, звукове обладнання, світло;
-pr події у соц. мережах, особисті запрошення блогерів;
◾Розвиток реклами
-залучення smm менеджера;
-формування завдань;
-контент план;
-аналіз просування;
◾Набір, навчання, адаптація, та контроль роботи персоналу, індивідуальна мотивація та вирішення конфліктних ситуації в колективі ( HR менеджмент) ;
◾Робота з постачальниками: контроль складу, оптимізація витрат на закупки, аналіз пропозицій постачальників та підбір вигідних пропозицій;
◾Вирішення поточних завдань, виконання доручень керівника;
◾Комунікація з гостями, збір відгуків, створення гостинної та привітної атмосфери, формування постійної клієнтської бази, вирішення проблемних ситуацій з гостями;
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер, адміністратор в Львове"