Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
ДОСВІД РОБОТИ
Керуючий Одеським розподільчим центром
СП "Вітмарк-Україна " ТОВ (Виробництво ), Одеса
01.2020 − 01.2022 (2 роки )
Планування та забезпечення та управління за безперебійною роботою складу з прийому, зберігання та відпустки з дотриманням режимів та норм зберігання, використовуючи WMS-систему.
Дотримання ведення складської документації.
Облік матеріальних цінностей та рух за складом, враховуючи терміни придатності, необхідність збуту, неліквіди, списання неліквідів.
Забезпечення збереження ТМЦ.
Проведення інвентаризації на складі, прийняття рішення та виходити з пропозиціями за результатами інвентаризації.
Організація роботи з обслуговування клієнтів з моменту отримання замовлення, та контроль на всіх етапах за виконанням диспетчеризації доставки, а саме маршрути руху транспортних засобів на підзвітній території. Складання маршруту руху транспорту з урахуванням вимог оптимізації.
Взаємодія зі складними Клієнтами щодо доставки та якості обслуговування, аналізування претензії та усунення подібних випадків в подальшому.
Розробка оптимізації витрат на доставку готової продукції: скорочення простою автотранспорту під вантажними операціями.
Участь у погодженні договорів поставки у частині логістичних умов доставки.
Укладання угоди з перевізниками та іншими постачальниками необхідних послуг для забезпечення безперебійної роботи складу.
Підбір персоналу, організація навчання нових працівників.
Ведення табеля. Нарахування з/п та мотивація працівників.
Організація безпечних умов праці для працівників на керованій ділянці з пожежної охорони, охорони праці т техніки безпеки.
Контроль за справністю технічного стану засобів та пристроїв.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
СП "Вітмарк-Україна " ТОВ (Виробництво ), Одеса
06.2018 − 01.2020 (1 рік 7 місяців)
Проведення та оформлення замовлень, повне та своечасне виконнання доставки замовлення Покупця, продажів, списань, переміщень, приходів, актів невідповідностей, актів утилізацій, коригувань, повернень, пересортиць.
Контроль та документальний супровід за виконання замовлення клієнтів на всіх етапах – забезпечення необхідної кількості товару, оформлення маршрутних листів, вантажних листів для збирання товару, документів для відвантаження.
Ведення та контроль за первинною прибутково-витратною документаціею, забезпечення зберігання та формування архіву.
Складання маршруту руху транспорту з урахуванням вимог оптимальності, замовлення автотранспорту перевізнику.
Комунікація з експедитором та/або водієм-експедитором, співробітниками відділу приймання покупців.
Участь у проведенні інвентаризацій ТМЦ.
Щоденна звірка рухів з ТМЦ та піддонів із комірником.
Оформлення актів виявлення невідповідної продукції та списання.
Контроль резерва продукції за невиконаними заявками.
У разі виникнення непередбаченого автостоку, максимальна взаємодія для забезпечення повного забезпечення замовлень клієнтів.
Надсилання всіх необхідних підтверджень замовлень, відвантажень та інших підтверджень клієнтам відповідно до договірних умов.
Контроль руху зворотної тари – відвантаження та повернення. У разі накопичення на складі покупця.
Диспетчер виробництва
ТОВ "Одеський маслодобувний завод" (Виробництво ), Одеса
07.2016 − 06.2018 (1 рік 11 місяців)
Забезпечувати ритмічну роботу підприємства відповідно до виробничих програм.
Забезпечувати ділянки потрібним транспортом, механізмами, своєчасна подача транспорту під завантаження та розвантаження.
Організація та контроль роботи водіїв.
Ведення диспетчерських журналів та іншої технічної документації.
Робота з дорожньою документацією, своєчасний облік виконаних робіт, складання звітів.
Робота з підрозділами підприємства та керівництвом.
Контроль за виконанням виробничого графіка;
Робота у програмі 1С.
Внесення відомостей до оперативних звітів.
Інструктаж та збір підписів з охорони праці в журналах та інструкціях, які знову прибули та поточні інструктажі для всіх.
Менеджер з продажу
ФОП Бальжик (лакофарбова продукція) (Торговля), Одеса
03.2015 − 05.2016 (1 рік 2 місяці)
Виявлення потреб клієнтів, консультація покупців, а також підбір супутніх матеріалів
Продаж лакофарбових матеріалів
Залучення нових клієнтів
Робота з напрацьованою базою клієнтів
Відстеження виконання замовлень постачальниками
Маркетинговий аналіз ринку лакофарбових матеріалів
Обробка первинної документації
Моніторинг конкурентів.
Обробка інтернет-заявок, що надходять, і дзвінків від клієнтів (переговори, виставлення рахунку, контроль угоди, відвантаження).
Контроль доставки.
Робота з дебіторською заборгованістю
Робота у програмі 1С
Запуск та налаштування сайту з нуля на торговій платформі Prom.ua та оптимізація: Лакофарба на Малині; Лакофарба на Анжеліці; Партнер Буд.
Планування подальшого розвитку інтернет магазину та продажів оптом та в роздріб
Створення макетів флаєрів, друкованої продукції.
Старший спеціаліст Відділу іпотечного кредитування Відділення "
ПАТ "ВТБ Банк", (Банківська справа), Одеса
03.2011 − 07.2012 (1 рік 4 місяці)
Провідний економіст відділу контролю кредитних операцій фізичних осіб
АКІБ "УкрСиббанк" (Банківська справа), Одеса
06.2008 − 02.2010 (1 рік 8 місяців)
Фахівець з кредитування (фінансовий консультант індивідуального бізнесу)
АКІБ "УкрСиббанк (Банківська справа), Одеса
05.2005 − 06.2008 (3 роки 1 місяць)
Головний спеціаліст обліку та звітності
Управління праці та соціального захисту Одеса Населення Приморської райадміністрації Одеської міської ради (Державний сектор), Одеса
07.2003 − 03.2005 (1 рік 7 місяців)
ОСВІТА
Одеський державний економічний університет (Одеса)
Економіка та підприємництво, Фінансист
повна вища, 09.2003 − 12.2004 (1 рік 2 місяці)
Одеський фінансово-економічний коледж (Одеса)
Економіка та підприємництво, Економіст
незакінчена вища, 09.1999 − 06.2003 (3 роки 9 місяців)
ДОДАТКОВА ОСВІТА
• Науково-консультаційно-навчальний центр "Політех-Консалт" Одеського національного політехнічного університету ", 1С Бухгалтерія,2011 р.
ЗНАННЯ МОВ:
Англійська - Нижче середнього, Українська - Вище середнього, Російська - Вище середнього
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання комп'ютера, програм: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook), 1 С, WMS-система, електроним документооборотом, навички роботи з графічними редакторами, відеоредакторами, антиплагіатами.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вміння самостійно та всебічно оцінити поставлене завдання та знайти найбільш оптимальні шляхи його виконання. Аналіз ситуації та прийняття оптимального рішення. Відповідальна, уважна до деталей. Аналітичний склад мислення. Швидке навчання нового, легко адаптуюся до нових умов роботи. Комунікабельна, підприємлива, люблю спілкування з людьми, знаходжу спільну мову з оточуючими. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати свою думку. Вміння працювати у кризових ситуаціях. Прагну досягти потрібного результату, доводжу його до бажаної мети
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Одессе"