RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер, продавец консультант в Киеве
  5. Менеджер, продавец консультант
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Менеджер, продавец консультант

Заблокировано
15 000 грн.
  2 июня 2021  Город: Киев
Возраст:43 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Другие предложения

Описание

Резюме

Шабаліна Ольга

Леонідівна

м.Київ 24.09.1980


Освіта

ПТУ-50 — 1996-1999 - “Токар”,”Токар-револьверник”.

ПТУ-50 — 2000-2001 - “Кухар”.

ДВПУБ — 2009-2010 - “Штукатур”.


Досвід роботи:


ДД УДППЗ «Укрпошта»– 03.2003-08.2007 – Листоноша 1 класу відділення зв'язку :

▪ доставка звичайних та замовних поштових відправлень, міжнародної та цінної кореспонденції, бандеролей, переказів, пенсій та допомог, періодичної преси,підготовка отриманої пошти до доставки.

ТОВ «Ак'юмен Аутсорсінг» – 09.2010-01.2011 - Складальник-пакувальник:

▪ слідкування за технологічним процесом, проведення фасувальних, маркувальних, заготовчих, розкроювальних робіт з товаром та упаковкою.

ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» - 05.2012-09.2013 - Продавець продовольчих товарів відділу “Свіжі продукти” Магазину №170

▪ контроль та повна передпродажна підготовка товару, консультування покупців, повернення, обмін товару, співпраця з постачальниками, виконання розпоряджень керівництва.

ФОП Шабаліна С.Є. - 05.2016-09.2018 — менеджер.

▪ надання консультацій, виконання прорахунків та виконання замовлення шаф-купе, гардеробних кімнат та отворів виконаних з ДСП та розсувної системи, контроль виставки товару, збирання та розбирання меблів, повернення, прийом, обмін товару з постачальником, ведення звітної документації.

ТзОВ МЕБЛЕВИЙ СТАНДАРТ. - 09.2018-04.2021 — менеджер.

▪ надання консультацій, виконання прорахунків та виконання замовлення шаф-купе, гардеробних кімнат та отворів виконаних з ДСП та розсувної системи, контроль виставки товару, збирання та розбирання меблів, повернення, прийом, обмін товару з постачальником, ведення звітної документації.


Базові навички:

Впевнений користувач ПК/ MS Offise/ Potamus/ Ведення звітності/ Документообіг/ Увага до деталей/ Націленість на результат/

Особисті якості:

Маю великий досвід в сфері продажів, спілкування з клієнтами, вирішення конфліктних та спірних ситуацій, завжди ставлюсь відповідально до поставлених задач, вмію працювати в режимі багатозадачності.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх