RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницком
  4. Резюме Менеджер з персоналу в
  5. Менеджер з персоналу
Предложить вакансию
Резюме Менеджер з персоналу
Усова Анжелика

Менеджер з персоналу

Заблокировано
15 000 грн.
 11 февраля 2022  Город: Хмельницкий
Возраст:44 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Р Е З Ю М Е

дата народження: 17 липня 1980р.

місце проживання: м. Хмельницький

сімейний стан: незаміжня


ЦІЛЬ: Не стояти на місці, рухатися вперед, підвищувати професійні

навики,  пізнавати все нове, отримувати насолоду від роботи,

розвиватись разом з командою та компанією.

ОСВІТА: 1995 рік – вступ на навчання у Вище Професійне Училище,

денна форма навчання, напрям підготовки «Бухгалтерський

облік та аудит».

1999 рік – отримання освіти за напрямом

підготовки «Бухгалтерський облік та аудит» та здобуття

диплому з відзнакою.


ДОСВІД РОБОТИ: 20 РОКІВ ЗАГАЛЬНОГО ДОСВІДУ

з 2019 по 2021 - МЕНЕДЖЕР З НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ - мережа магазинів

«М’ЯСНИЙ МАРКЕТ», "М'ЯСНА ЛАВКА", м. Хмельницький:

- розробка навчальних матеріалів, посібників, презентацій, чек-листів, програм навчання та стажування працівників, розпис функціоналу по посадам, правил, стандартів та посадових інструкцій;

- розробка та впровадження системи оцінки і розвитку співробітників;

- розробка та проведення тренінгів, навчання та роз'яснювальних робіт по результатам проходження Таємного покупця, скарг від покупців для працівників мережі (за 2 р. навчання здобули 85% персоналу;

- участь в розробці організаційної структури та введення штатного розпису;

- розробка програм тестування працівників різних рівнів;

- брала участь у підборі персоналу від пошуку до надання офферів кандидатам (розміщення вакансій, проведення співбесід, тестування) різних рівнів;

- нарахування оплати стажерам та наставникам компанії;

- адаптація персоналу (з моменту стажування до введення працівника в посаду);

- розробка та ведення звітності по ефективності роботи;

- організація зустрічей та нарад керівника

з 2017 по 2019 рік - КЕРІВНИК МАГАЗИНУ (АДМІНІСТРАТОР) - МАГАЗИН

"КОВБАСКОФФ":

- забезпечення та контроль безперебійної роботи магазину;

- збір інформації про ціни та асортимент продукції конкурентів;

- замовлення продукції, контроль приймання та повернення продукції; контроль викладки продукції згідно планограм; проведення ревізій, аналіз втрат по даним інвентаризації, контроль за збереженням ТМЦ;

- пошук та співпраця з оптовими покупцями;

- робота з документацією в 1С, формування документів касової дисципліни;

- підбір та навчання персоналу магазину 

з 2002 року по 2017 рік - ЗАВІДУВАЧ СКЛАДУ (ТОВАРОЗНАВЕЦЬ ОБЛІКОВЕЦЬ)-   

ТОВ "Магазин Вінницький"

- аналіз та підбір найкращих видів та брендів продукції для даного магазину; робота з постачальниками;

- замовлення, приймання, видача та зберігання продукції;

- введення накладних в програму 1С, нарахування та установка роздрібних цін;

- контроль термінів придатності продукції;

- ведення документообігу, обліку та звітності, проведення ревізій, робота з документацією в 1С

НАВИКИ ТА ВМІННЯ: Досвідчений користувач: ms office, ms visio, openoffice, Power Point. 1C, Бітрікс, графічним редактором (photoshop), знання

google документів, файлообмінників.


ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Комунікабельність, багатозадачність, уміння знаходити

компроміси та виходи зі складних ситуацій, порядність,

відповідальність, досвід роботи в колективі, легко навчаюсь

та засвоюю все нове.

ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ:           Психологія, подорожі, дизайн, література, природа та

 тварини, творчість

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Часто ищут

↑ Наверх