RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер з трансфертного ціноутворення, Фінансовий менеджер, Головний бухгалтер в Киеве
  5. Менеджер з трансфертного ціноутворення, Фінансовий менеджер, Головний бухгалтер
Предложить вакансию
Пузько Оксана

Менеджер з трансфертного ціноутворення, Фінансовий менеджер, Головний бухгалтер

Заблокировано
 17 апреля  Город: Киев
Возраст:42 года
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Руководство
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Коротка інформація: маю досвід роботи Головним бухгалтером десять років, Керівником практики трансфертного ціноутворення п’ять років, податковим консультантом, консультантом з трансфертного ціноутворення – сім років. Володію навичками управління командою, управління проектами, ведення переговорів


Освіта:


Бухгалтерський облік та аудит, ступінь магістра (Київський Національний Економічний Університет, Київ)

Ключові компетенції:

- консультування у сфері трансфертного ціноутворення великих підприємств різних галузей економіки (аграрний бізнес, торгівля паливом, енергетична галузь, харчова промисловість, поліграфічна промисловість, переробна промисловість, дистриб'юторський бізнес, послуги)

- обґрунтування умов угод щодо відповідності принципам трансфертного ціноутворення з метою оптимізації оподаткування (різне рішення для кожного окремого випадку)

- формування та управління проектними командами (7 осіб)

- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)

- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату

- захист проектів перед клієнтами

- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній на тему трансфертного ціноутворення

- виступи на конференціях, форумах (у рамках популяризації бренду компанії та послуги)

- написання статей для профільних журналів

- ведення (модерація) конференцій

- проведення презентацій


Досвід роботи


Nexia DK квітень 2023

senior tax

Обов’язки:

- підготовка, перевірка правильності підготовки, фіналізація документацій з трансфертного ціноутворення;

- проведення економічного аналіз, вибір та розрахунок показників рентабельності КО;

- управління проектними командами

- консультування у сфері трансфертного ціноутворення, підготовка відповідей на запити контролюючих органів у сфері ТЦО;

- проведення внутрішнього навчання


АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «MGI P.S.P. AUDIT» лютий 2017 – березень 2023

керівник практики трансфертного ціноутворення

Напрямок діяльності – аудит, податковий консалтинг, консалтинг у сфері ТЦО, аутсорсинг

бухгалтерського обліку

Обов’язки:

- координація роботи практики трансфертного ціноутворення;

- формування та управління проектними командами (7 осіб)

- управління проектами

- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)

- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату

- підготовка документацій з трансфертного ціноутворення та звітів про контрольовані

операції для підприємств різних галузей економіки

- консультування у сфері трансфертного ціноутворення

- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній по темі трансфертного

ціноутворення


Компанія «EUCON» січень 2011 – лютий 2017 років

головний бухгалтер, аудитор, податковий консультант

Напрямок діяльності – аудит, адвокатські та юридичні послуги

Обов’язки:

- У рамках займаної посади головного бухгалтера здійснювала контроль облікової функції компанії, підготовка фінансової інформації станом на кінець місяця, року з метою складання звітності з прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.

Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками/замовниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками в національній та іноземній валюті.

У рамках облікової функції виконувала такі завдання: облік основних засобів, нарахування заробітної плати, облік розрахунків із постачальниками/замовниками, облік розрахунків з податків та бюджетних платежів, нарахування та сплата податків. Здійснювала аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків.


Як податковий консультант/аудитор:

- проведення тематичного та ініціативного для підприємств різних галузей економіки (агротрейдери, оптова торгівля, дистрибуція, фінансові послуги)

- консультування з питань оподаткування (податок на прибуток, ПДВ, податок на дохід, інші)

- побудова ефективної системи оподаткування компаній

- підготовка інформації для оскарження рішень перевірок контролюючих органів у суді

- супровід клієнтів під час здійснення перевірок податковими органами

- запуск нової практики у сфері консалтингу з трансфертного ціноутворення

- підготовка документації з ТЦО, розробка методології та внутрішніх політик з трансфертного ціноутворення

- проведення тренінгів для фінансових директорів та керівників компаній, участь у конференціях як доповідач з питань трансфертного ціноутворення та новацій податкового законодавства.


ТОВ «Республіканський правовий союз» листопад 2006 – грудень 2010рр.

Головний бухгалтер

Напрямок – консалтингові послуги, юридичні послуги, аудит

Обов’язки:

В рамках займаної посади здійснювала контроль облікової функції компанії, аналіз фінансової інформації станом на кінець місяця, року для складання звітності з ПДВ, прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.

Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками, співробітниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками національної та іноземної валюти.

У межах облікової функції виконувала такі завдання: контроль правильності формування первинної вартості основних засобів, нарахування заробітної плати, облік ПММ, облік ТМЦ, облік ПДВ та прибуток.

Також до моїх функціональних обов'язків входило аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків, контроль та організація документообігу в рамках посадових компетенцій.


ПРОФЕСІЙНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА володіння мовами

Володіння комп'ютерними програмами: 1С 8.2, М.Е.D.O.C, Slack, PowerPoint

Сертифікований аудитор (Сертифікат аудитора АПУ категорія "А")

Російська, Українська – рідна мова | Англійська – розмовна

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх