RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик) в Киеве
  5. Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик)
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик)

Заблокировано
10 000 грн.
 23 ноября 2017  Город: Киев
Возраст:56 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Офисный персонал; Ресторанный бизнес, кулинария
 Состою в браке 

Опыт работы

Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик)
Банк , ресторан, админ-здания
11.2017 − 10.2025 (7 лет 11 месяцев)

Образование

Український фінансово-економічний інститут . СПТУ
Бух облік і аудит , слюсар-інструментальник
полное высшее, 09.1994 − 09.1997 (3 года )

Знание языков:

Українська , Російська - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: ПК: впевнений користувач Microsoft Office,Word, Exel, Internet, маю посвідчення водія, кате-горії (В)

-складання угод з підприємствами та організаціями (проведення тендерів);

- ведення обліку та утримання інженерно-технічних комунікацій;

- оформлення встановлених форм звітності та обліку товарно-матеріальних цінностей;

- виконання роботи по введенню в експлуатацію та списанню товаро-матеріальних цінностей;

-складання кошторисів витрат і контроль за їх виконанням;

-ведення обліку майна та матеріалів, виданих працівникам , складання звітів тощо;

- утримання автомобільного транспорту та ведення обліку паливно-мастильних матеріалів, шин, запасних частин і агрегатів;

- аналіз витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт рухомого складу тощо;

- оформлення документів на списання рухомого складу для постановки та зняття з обліку ДАІ, військомату;

- контроль технічного стану рухомого складу, та правильність списання ПММ;

- контроль технічного стану обладнання, меблів, офісної техніки, тощо;

-забезпечення робочих місць працівників відповідно до вимог техніки безпеки, санітарії і гігієни , а також необхідним офісним обладнанням, канцелярським приладдям , оргтехнікою тощо;

-організація правильної експлуатації службових приміщень, проведення поточних і капітальних ремонтів;

-контроль за технічним станом пожежного обладнання, санітарним станом приміщень.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх