Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
-складання угод з підприємствами та організаціями (проведення тендерів);
- ведення обліку та утримання інженерно-технічних комунікацій;
- оформлення встановлених форм звітності та обліку товарно-матеріальних цінностей;
- виконання роботи по введенню в експлуатацію та списанню товаро-матеріальних цінностей;
-складання кошторисів витрат і контроль за їх виконанням;
-ведення обліку майна та матеріалів, виданих працівникам , складання звітів тощо;
- утримання автомобільного транспорту та ведення обліку паливно-мастильних матеріалів, шин, запасних частин і агрегатів;
- аналіз витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт рухомого складу тощо;
- оформлення документів на списання рухомого складу для постановки та зняття з обліку ДАІ, військомату;
- контроль технічного стану рухомого складу, та правильність списання ПММ;
- контроль технічного стану обладнання, меблів, офісної техніки, тощо;
-забезпечення робочих місць працівників відповідно до вимог техніки безпеки, санітарії і гігієни , а також необхідним офісним обладнанням, канцелярським приладдям , оргтехнікою тощо;
-організація правильної експлуатації службових приміщень, проведення поточних і капітальних ремонтів;
-контроль за технічним станом пожежного обладнання, санітарним станом приміщень.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик) в Киеве"