Національний менеджер по роботі з торговими мережами
ТОВ ЖИТОМИРСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ (FMCG), Киев
11.2013 − 11.2023 (10 лет )
- ведення переговорів з торгівельними мережами
- укладання договорів з торговельними мережами з максимально вигідними умовами
- реорганізація работи відділу на початковому этапі, впровадження стратегічного та оперативного планування, покриття торгових мереж на національному рівні
- планування продажів у торгових мережах (місяц, квартал, рік) відповідно до загальної стратегії продажів
- вжиття заходів спрямованих на збільшення прибутку компанії від продажів у торгових мережах, зниження витрат
- контроль за дотриманням умов роботи з торговельними мережами відповідно до досягнутих домовленостей
- контроль за работою торгової команди та організація работи з метою забеспечення планових та оперативних задач, коучінг торгової команди
- аналіз эфективності работи з торговельними мережами, підготовка відповідних звітів керівництву
- забеспечення відсутності дебіторської заборгованості
- розробка, прорахунок акцій по стимулюванню продажів, аналіз эфективності акцій
- планування, складання та захист бюджету витрат відділу (месяць, квартал, рік)
- аналіз информації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження)
Національний менеджер по роботі з торговими мережами
UKRPRODUCT GPOUP (FMCG), Киев
03.2011 − 07.2014 (3 года 4 месяца)
- ведення переговорів із торгівельними мережами
- укладання договорів з торговими мережами з максимально вигідними умовами
- вжиття заходів спрямованих на збільшення прибутку компанії від продажів у торгових мережах та зниження витрат
- розробка та реалізація планів продажів у торгових мережах згідно із загальною стратегією продажів
- збільшення обсягу продажів у торгових мережах
- стратегічне та оперативне планування, координація работи відділів семи філій по работі з торговельними мережами
- робота з дистриб‘юторами (не прямі відвантаження)
- розробка, прорахунок акцій із стимулюання продажів. Забеспечення реализації акцій у торгових мережах, аналіз эфективності акцій
- аналіз эфективності роботи з торговельними мережами, подготовка відповідних звітів до керівництва
- забеспечення відсутності дебіторської заборгованості,
- планування, складання та захист бюджету затрат відділу (месяць, квартал, рік)
- аналіз інформації про попит на товари, причини йго зміни (підвищення, зниження)
- підготовка та проведення сторчеків и коучингів торговіх команд
Провідний менеджер з оптової торгівлы (КАМ)
Nestle Ukraine (FMCG), Киев
01.2004 − 12.2010 (6 лет 10 месяцев)
- ведення річних переговорів із мережами
супермаркетів
- укладання договорів із торговельними мережами з максимально вигіднимими умовами
- планування річних продажів у тонажі та гроші
- планування річних маркетингових витрат
- укладання договорів з торговими мережами з максимально вигодними умовами
- контроль торгових мереж на национальному рівні
- проведення акцій на національному рівні
- формування актуального асортименту и асортиментних матриць що куруються в мережах
- контроль за ціновою політикою
- побудова та контроль роботи регіональних команд
- підготовка и проведення сторчеків та коучингів