RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Офис-менеджер, Администратор в Киеве
  5. Офис-менеджер, Администратор
Предложить вакансию
Резюме Офис-менеджер, Администратор
Терентьева Оксана

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Офис-менеджер, Администратор

Заблокировано
25 000 грн.
 29 мая  Город: Киев
Возраст:36 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Економіст з праці
КП «Київський метрополітен» (Перевезення пасажирів), Киев
04.2023 − 12.2023 (7 месяцев)
  • Проводила розрахунок фонду керівника.
  • Вносила зміни в програму БОСС- кадровик змін тарифних ставок, окладів, доплат і надбавок, а також розрядів, назв професій та посад відповідно до наказів керівництва.
  • Перевіряла табелі обліку використання робочого часу, та графіки роботи на наступний місяць.
  • Розраховувала заявку показників для формування плану з праці на наступний рік.
  • Розробляла перелік змін до штатного розпису на підставі заявки керівника структурного підрозділу
  • Проводила перегляд посадових інструкцій та вносила зміни в положення про преміювання
  • Проводила облік та аналіз показників із заробітної плати
Провідний економіст з планування
КП «Київський метрополітен» (Перевезення пасажирів), Киев
11.2018 − 12.2022 (4 года )
  • Організовувала, аналізувала та розробляла проекти поточних планів витрат та доходів (план місячний з додатками - розшифровками) та вносила їх в програму 1С.
  • Перевіряла правильність зазначених в матеріальних звітах статей витрат та віднесених на ці статті матеріалів.
  • Організовувала, аналізувала та розробляла проекти перспективних планів витрат та доходів (план доходів та витрат до фінансового плану з додатками-розшифровками) та вносила їх в програму 1С.
  • Проводила аналіз доходів, витрат на базі даних бухгалтерського обліку.
  • Складала зведені калькуляції для отримання доходів за проведення відеозйомки.
  • Складала калькуляції на визначення вартості виготовленої продукції та здійснювала перерахунок діючих калькуляцій у разі зміни складових (підвищення зарплати , зростання вартості матеріалів та ін.)
Інспектор з організаційних питань , секретар заступника начальника
КП «Київський метрополітен», (Перевезення пасажирів), Киев
05.2012 − 11.2018 (6 лет 6 месяцев)
  • Ведення діловодства, виконання доручень двох керівників
  • Організовувала проведення телефонних та особистих переговорів керівників.
  • Забезпечення своєчасного доведення та передачу за призначенням вхідних листів.
  • Контролювала виконання листів термінових доручень.

Проводила запис та прийом відвідувачів до керівників

Образование

Національний транспортний університет
Фінанси, банківська справа та страхування
полное высшее, 05.2018 − 09.2020 (2 года 4 месяца)
Інститут землевпорядкування та інформаційних технологій при НАУ (Киев)
землевпорядкування та кадастр
полное высшее, 09.2006 − 05.2010 (3 года 7 месяцев)

Знание языков:

Английский - Ниже среднего, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)
Дополнительно: А-2 (Pre-intermediate)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: MC Office, 1C УПП, БОСС-кадровик
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: ● У вільний час я вивчаю англійську мову, займаюся спортом та полюбляю піші прогулянки
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Бажане місце розташування майбутної роботи на лівому березі

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх