RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополе
  4. Резюме Офіс-менеджер,адміністратор,кадровик в
  5. Офіс-менеджер,адміністратор,кадровик
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офіс-менеджер,адміністратор,кадровик

Заблокировано
 22 января 2017  Город: Тернополь
Возраст:34 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: ТОВ "Мікрокредит" 1. Виконання адміністративних функцій Філії: • організація роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів; • консультація клієнтів (по телефону та в офісі) з питань наявних кредитних продуктів; • забезпечення правильності заповнення документації працівниками; • контроль і управління персоналом. 2. Ведення каси : • прийом, проведення платежів; • оформлення похідної касової документації; • видача з/п та авансів; • інкасація грошових коштів; • закриття дня. 3. Ведення кадрового діловодства : • прийом, звільнення, переведення, відпустка; • розробка табеля обліку робочого часу працівників. • підбір персоналу. 4. Внесення, супроводження, корекція кредитних заявок, видача кредиту, оформлення та підписання договорів з клієнтами,контроль за їх укладенням. АБ "Укргазбанк" 1. Ведення діловодства банку : • документування управлінської діяльності банку; • оформлення документів по кадровому обліку; • оформлення наказів, розпоряджень, службових записок, листів, посадових інструкцій; • контроль, реєстрація, отримання та надсилання вхідної та вихідної кореспонденції; • оперативне зберігання документів. 2. Організація зустрічей, нарад і прийом відвідувачів. 3. Прийом та розподіл телефонних дзвінків та факсів (міні АТС). 4. Рішення різних адміністративних питань, що стосуються забезпечення банку та підтримання його життєдіяльності. 5. Контроль та виконання наказів керівництва. 6. Робота з офісною технікою. Компанія "АВК" 1. Контроль розміщення,викладення та залишків товару. 2. Проведення рекламних акцій. 3. Активні продажі. Салон "Сан - Актив" 1. Організація та контроль ефективної роботи салону. 2. Ведення каси, оформлення щоденних звітів, видача зарплати, авансів. 3. Замовлення та прийом товару. 4. Розробка графіків роботи персоналу. 5. Управління персоналом. 6. Консультація клієнтів. 1. З 10.07.2014 р. – по сьогодні – адміністратор офісу в ТОВ "Мікрокредит" 2. З 01.11.2012р. – 17.04.2013р. – провідний фахівець сектору адміністративного забезпечення та документообігу АГВ Тернопільської обласної дирекції АБ 'Укргазбанк'; 3. З 04.05.2012р. – 01.11.2012р. – провідний фахівець сектору діловодства АГВ Тернопільського обласного управління ВРД АБ 'Укргазбанк'. 4. З 25.11. 2011р. – 01.01.2012р. – мерчендайзер на новорічні акції, компанія'АВК' 5. З 01.06.2011р. – 01.11.2011р. – адміністратор салону краси ' Сан - Актив '2007 – 2012рр. – 'Факультет банківського бізнесу' Тернопільського національного економічного університету. У 2011р. отримала диплом бакалавра за спеціальністю 'Фінанси і кредит'. У 2012р. отримала диплом магістра за спеціальністю 'Банківська справа'.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх