Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- консультування, надання допомоги і організація клієнтів, які перебувають в поліклініці.
- відалена підтримка клієнтів і запис на прийоми.
- проведення оплат, робота з офісною технікою ведення каси робота в програмі 1С, Dr.ELEKS.
- організація комунікації між вузькими спеціалістами , лабораторією і молодшим персоналом.
- інформування про акції та рекламні пропозиції.
- чітке і своєчасне виконання доручень керівника.
- підтримка працездатності поліклініки.
З 08.2007 по 11.2007 - касир.
З 11.2007 по 04. 2008 - другий помічник менеджера кафе.
З 04. 2008 п 01.2019 - менеджер по персоналу, секретар.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Оператор call-центру в Киеве"