Профессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Оператор контактного центра
Праця з митними інвойсами, ведення документації, праця з іноземними клієнтами.
оператор консультант
Teleperformance (Компанія забезпечує придбання клієнтів, обслуговування клієнтів, технічну підтримку, стягнення заборгованості, соціальні медіа та інші послуги по всьому світу.), Черкассы
10.2015 − 03.2016 (4 месяца)
Консультація клієнтів.
Образование
Черкаський медичний коледж (Черкассы)
медсестра
средне-специальное, 09.2012 − 06.2016 (3 года 9 месяцев)
Знание языков:
Английский - Средний, Украинский - Профессиональный (эксперт), Русский - Профессиональный (эксперт), Польский - Средний
Дополнительная информация
Знание компьютера, программ: Вільно працюю з програмами microsoft office, excel.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Відповідальність - сумлінне ставлення до роботи.
Пунктуальність - беззастережне виконання завдань в строк.
Комунікабельність - вміння легко знаходити спільну мову з людьми, підбирати індивідуальний підхід до клієнта.
Креативність - творчий підхід до вирішення поставлених завдань.
Легка здатність до навчання - постійний розвиток, самовдосконалення, підвищення кваліфікації, готовність брати участь в тренінгах і курсах.
Висока працездатність - ефективна продуктивність, націлена на кінцевий результат, а не на роботу заради роботи.
Стресостійкість - збереження самовладання в конфліктних ситуаціях.