Праця з митними інвойсами, ведення документації, праця з іноземними клієнтами.
оператор консультант
Teleperformance (Компанія забезпечує придбання клієнтів, обслуговування клієнтів, технічну підтримку, стягнення заборгованості, соціальні медіа та інші послуги по всьому світу.), Черкаси
10.2015 − 03.2016 (4 місяці)
Консультація клієнтів.
Освіта
Черкаський медичний коледж (Черкаси)
медсестра
середньо-спеціальна, 09.2012 − 06.2016 (3 роки 9 місяців)
Знання мов:
Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Польська - Середній
Додаткова інформація
Знання комп'ютера, програм: Вільно працюю з програмами microsoft office, excel.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальність - сумлінне ставлення до роботи.
Пунктуальність - беззастережне виконання завдань в строк.
Комунікабельність - вміння легко знаходити спільну мову з людьми, підбирати індивідуальний підхід до клієнта.
Креативність - творчий підхід до вирішення поставлених завдань.
Легка здатність до навчання - постійний розвиток, самовдосконалення, підвищення кваліфікації, готовність брати участь в тренінгах і курсах.
Висока працездатність - ефективна продуктивність, націлена на кінцевий результат, а не на роботу заради роботи.
Стресостійкість - збереження самовладання в конфліктних ситуаціях.