RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Помічник директора, юрисконсульт в Киеве
  5. Помічник директора, юрисконсульт
Предложить вакансию
Данный соискатель предпочел скрыть свои личные данные

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Помічник директора, юрисконсульт

Заблокировано
1 грн.
 16 февраля 2021  Город: Киев
Возраст:39 лет
Режим работы:полный рабочий день, частичная занятость
Рубрики: Руководство; Юриспруденция, право

Опыт работы

провідний фахівець
Название компании скрыто (Підвищення кваліфікації державних службовців, приватних та державних виконавців, судових експертів, нотаріат), Киев
11.2015 − По настоящее время (9 лет 1 месяц)

Юрисконсульт

квітень 2007 р. – серпень 2015 р. Державний заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів промисловості» (реорганізація державної установи шляхом приєднання до Інституту права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України)


Провідний фахівець кадрового та юридичного забезпечення

листопад 2015 р. – теперешній час, Інститут права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України

Функціональні обов’язки:

● юридичний супровід діяльності організації;

● претензійно-позовна робота, представлення та захист інтересів державної установи в судах загальної юрисдикції;

● договірна робота (розробка та затвердження типових форм договорів, правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами);

● реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;

● консультації персоналу з питань чинного законодавства;

● усні та письмові консультації клієнтів работодавця, загальноправова робота;

● підготовка документів з правових питань, які виникають в процесі діяльності.


Професійні навички:

● уміння працювати з базовими програмами: MS Word, MS, Windows, MS Office, Ліга-Закон, Internet.

● знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер); грамотна усна і письмова мова;

● знання основ діловодства та документообігу;

● уміння проведення зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;

● навички забезпечення життєдіяльності офісу;

● знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;

● знання законодавства України;

● навички ведення договірної роботи;

● навички ведення правого забезпечення діяльності організації;

● навички ведення претензійно-позовної роботи;

● досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;

● досвід представлення інтересів клієнтів в різних інстанціях;

● навички складання різних юридичних документів;

● досвід колективної роботи;

● досвід досудового вирішення конфліктів інтересів.

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Вміння працювати з базовими програмами: MS Word, MS, Windows, MS Office, Ліга-Закон, Internet. знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер); г
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, гарне почуття гумору, ввічливість, порядність, наполегливість, вміння вести переговори, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, психологічна та фізична стійкість
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Застосування наявних та освоєння нових знань та навичок з метою професійного кар’єрного росту.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Часто ищут

↑ Наверх