Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Вміння
1. Аналіз ринку, вибір необхідного сегменту для промоції, вивчення, тестування та аналіз портфелю продуктів щодо подальшої промоції, складення стратегічного плану промоції
2. Визначення каналів для промоції (продажу) кожного СКЮ, збір інформації по конкурентному оточенню, ціноутворення, розробка плану дій та задач команді, встановлення KPI, відслідковування їх та аналіз результатів, складання форкасту для партнерів (виробників, лідерів думки)
3. Підготовка супроводжуючих промоматеріалів, навчання команди продукту, участь у розробці компейн-буку компанії, збір та опрацювання зворотнього зв'язку від команди та від цільової аудиторії, редагування промокампаній за необхідності
4. Участь у розробці власного бренду дієтичних добавок компанії починаючи від розробки/корекції рецептури (складу дієтичної добавки), створення назв та дизайну упаковок до підготовки виходу на ринок
5. Участь у розробці та створенні Клієнтського ряду, Цінностей компанії, Місії та Візії. Участь у розробці та прописанні бізнес-процесів компанії
6. Аналіз, таргетування та сегментація ринку спільно з відділами продажів для: планування продажів на період, бюджетування відділу, планування маркетингових заходів
7. Аналіз, допомога та контроль у роботі регіонального менеджера та команди медичних представників по наступним KPI: якісний склад команди, виконання планів продажів, знання та вміння застосовувати техніки продажу, знання та вміння застосовувати їх по продукту, якість наповнення бази клієнтів
Подписаться на рассылку новых резюме: "Продакт менеджер в Одессе"