RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Продавец. Флорист. Бариста в Киеве
  5. Продавец. Флорист. Бариста
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Продавец. Флорист. Бариста

Заблокировано
10 000 грн.
  4 августа 2020  Город: Киев
Возраст:38 лет
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, плавающий график работы
Рубрики: Ресторанный бизнес, кулинария; Торговля, продажи, закупки
 Есть дети 

Описание

ОСВІТА

2003-2009 гг.

Київський університет ринкових відносин

Факультет: Економіка підприємства

спеціальність: облік і аудит


Додаткова освіта


1998-2002 гг. МНЦ технологій програмування «Технософт»

Курс: основи інформатики та обчислювальної техніки

Кваліфікація: програміст-технолог


Липень 2003 г.Київський міський центр перепідготовки й підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників держ. підприємств та організацій

Кваліфікація: Персональний комп’ютер – державному службовцю


Квітень-липень 2006 г. Учбовий бізнес-центр «Анастасія»

Курс: Бухгалтер-економіст-головний бухгалтер

Кваліфікація: Бухгалтер, головний бухгалтер, оператор 1С

2015-2016р. Партнёр-плюс

Перукар-універсал

2020р АсантСтудіо

Основи флористики


Досвід роботи

2020р. Магазин Квіти

Продацець-флорист

Створення букетів та квіткових композицій. Консультування клієнтів щодо асортименту товару, допомога у виборі.

Підтримка чистоти на робочому місці, створення затишної атмосфери у магазині

Розрахунок покупців

2017-2020 рр Група компаній «Чистий світ Трейд»

(ФОП Корчевська І.В., ФОП Шкапенко Н.М)

Бухгалтер

Ведення обліку ФОП (15-22 СПД): документообіг, збір та обробка первинної бухгалтерської документації, рахунки прибуткові-видаткові накладні, акти виконаних робіт, акти-звірки з покупцями та постачальниками, банківська виписка, платежі (клієнт-банк), контроль та сплата податків, контроль Дт-заборгованості та взаємодія з менеджерами щодо її погашення, контроль та погашення Кт-заборгованості, контроль касової дисципліні продавців, складання та подання звітності, нарахування заробітної плати, ведення книги обліку доходів ФОП тощо

Внесення даних в базу 1С: банківська виписка, прибуткові накладні (акти виконаних робіт), виписка довіреності тощо


2017р Поліклініка «Мамин Дім»

Адміністратор-ресепшионіст

Зустріч, консультування та ініормування клієнтів щодо послуг центру. Запис на прийом до лікарів. Участь у складанні графіку прийому лікарів. Підготовка кабінету до прийому. Реєстрація пацієнтів у базі. Видача результатів обстеження. Розрахунок клієнтів.

Складання внутрішньої звітності.

Взаємодія між відділеннями


2014 –2016рр КНП «ЦПМСД №2» (Центр первинної медико-санітарної допомоги)

Статистик

збір, обробка зведення, аналіз статистичних даних та первинної звітної документації;

підготовка та здача статистичної звітності.

Збір та передача оперативної інформації по захворюваності в період епідемії

Підготовка аналітичних даний для доповіді керівництва, та на запити органів влади та місцевого самоврядування, суддів та прокуратури ;

ведення баз даних пацієнтів та лікарів

організація взаємодії з іншими закладами, ведення ділової переписки


2013- 2014 ТОВ «Бліц ФР»

Менеджер по роботі с клієнтами;

Консультування клієнтів, оформлення заявок. Формування пакету документів по кредиту; Ведення касових операцій Збір, аналіз, обробка необхідної інформації. Підписання договорів. робота з проблемними клієнтами. Складання претензій та судових позовів. Підготовка і здача звітності. Організація роботи по рекламі. Забезпечення життєдіяльності офісу.


2011-2012 рр. ТОВ СтілАрм

Помічник бухгалтера-менеджера

Робота з первинною бухгалтерською документацією (рахунки, видаткові накладні)

Підготовка актів виконаних робіт

Підготовка договорів та специфікацій

Замовлення у відділ логістики, та на виробництво

Ведення реєстру договорів

Розрахунок заробітної плати для менеджерів (розрахунок бонусів)

Складання ділових листів

Редагування номенклатури у відповідності з вимогами законодавства

Робота в програмі 1С Підприємство (8 версія)

Збір інформації від замовників для підготовки комерційних пропозицій


2002 г. –2011рр. Центральна районна поліклініка

Оператор ПК – діловод

Мед. статистик

- Ведення документообігу: реєстрація вхідної-вихідної кореспонденції, контроль виконання завдань вищестоячих організацій, органів влади та місцевого самоврядування

- Ведення ділової переписки

- Підготовка доповідей та презентацій для керівництва

збір, обробка зведення, аналіз статистичних даних та первинної звітної документації;

підготовка та здача статистичної звітності.

Збір та передача оперативної інформації по захворюваності в період епідемії

Підготовка аналітичних даний для доповіді керівництва, та на запити органів влади та місцевого самоврядування, суддів та прокуратури ;

ведення баз даних пацієнтів та лікарів

організація взаємодії з іншими закладами, ведення ділової переписки


Додаткова Інформація (особисті якості)

¨ , Високий рівень і швидкість роботи та самоорганізації, аналітичний розум, вміння працювати у режимі багатозадачності, уважність до деталей, високий рівень відповідальності, дисциплінованість, пунктуальність, не конфліктність

¨ Володіння ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Access, Internet, Power Point, 1С-Підприємство (7,8), Norton, Медстат, Document, Talon, Доктор Элекс

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх