Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Оноша Віталій Петрович
(Vitaliy Onosha)
Дата народження: 02.11.1971
Мета: Заміщення посади керівника.
Освіта:
вересень 1989 р. – червень 1994 р. Харківський державний технічний університет радіоелектроніки, радіотехнічний факультет, спеціальність «багатоканальний електрозв’язок», диплом спеціаліста (денне відділення);
вересень 1990 р. – червень 1993 р. Харківський державний технічний університет радіоелектроніки, факультет військової підготовки, військово-облікова спеціальність – №094500, офіцер запасу (денне відділення);
вересень 2003 р. – травень 2005 р. Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, юридичний факультет, спеціальність «правознавство», диплом спеціаліста (заочне відділення);
вересень 2016 р. – лютий 2019 р. Харківський регіональний інститут державного управління національної академії державного управління при Президентові України, факультет публічного управління та адміністрування, спеціальність – «публічне управління та адміністрування», диплом магістра (заочне відділення).
Досвід роботи:
Оперуповноважений, старший оперуповноважений кримінальної міліції у справах неповнолітніх, карного розшуку, заступник начальника – начальник кримінальної міліції
квітень 1995 р. – травень 2010 р. Лінійний відділ на станції Люботин Лінійного управління на Південній залізниці МВС України (65 підлеглих працівників).
Функціональні обов’язки:
- планування, організація роботи, оперативний контроль кримінального блоку та забезпечення оперативного реагування на злочини на території обслуговування;
- забезпечення охорони громадського порядку, організація і адміністративний контроль несення служби чергової частини, групами оперативного реагування, оперативного супроводження та іншими підлеглими працівниками;
- забезпечення роботи оперативного штабу, кадровий підбір працівників, проведення службових розслідувань, постійний контроль за несенням служби всіх підрозділів відділу.
Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, Перший заступник голови районної державної адміністрації
серпень 2010 р. – грудень 2015 р. Валківська районна державна адміністрація (120 підлеглих працівників).
Функціональні обов’язки:
- планування, організація, проведення комплексу заходів щодо стійкого функціонування об’єктів інфраструктури і соціальної сфери та забезпечення життєдіяльності району;
- організація і забезпечення чіткої взаємодії всіх відомчих районних органів державного управління зі структурними підрозділами районної державної адміністрації;
- формування позитивного іміджу району, створення привабливого інвестиційного клімату, розробка, погодження та впровадження інвестиційних проектів.
Голова районної ради
грудень 2015 р. – листопад 2020 р. Валківська районна рада (48 підлеглих працівників).
Функціональні обов’язки:
- забезпечення стабільного функціонування та перспективного розвитку територіальних громад, дієвої співпраці між міською, селищними і сільськими радами району;
- організація функціонування, фінансове забезпечення і контроль за діяльністю комунальних підприємств, установ і організацій району та формування, погодження і забезпечення виконання районного бюджету;
- розробка, впровадження, контроль за виконанням та реалізація всіх районних програм по напрямкам і галузям соціально-економічної діяльності.
Професійні навики:
Досвід управління людьми, здатність згуртувати колектив, досвід роботи зі значним об’ємом інформації, досвід ведення переговорів, знання ділового етикету, впевнений користувач ПК, українською та російською мовами володію вільно.
Особисті якості:
Лідерство, комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, логічне мислення, впевненість в собі, організованість, стійкість до стресів, прагнення до нововведень, орієнтація на досягнення результату, готовність до навчання .
Додаткові відомості: одружений, двоє дітей, маю водійське посвідчення, готовий до відряджень.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Руководитель в Харькове"