Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Самойлова Анна Алексеевна
Дата рождения:
21 дек 1981
Регион:
Кривий Ріг, Покровський район
вул.Кропивницького,45
Портфолио:https://www.instagram.com/annetta2903c
Ключевая информация
Вміння працювати в команді
Здатність до навчання.
Навички забезпечення життєдіяльності офісу
Навички роботи з первинною документацією;
Навички роботи з оргтехнікою;
Навички роботи з електронною поштою;
Вільне володіння ПК, знання програм Word, Excel, Power Point на рівні просунутого користувача.
робота з програмами РROZORRO.GOV.UA, через систему електронних закупівель ZAKUPKI.PROM.UA, tender.me.gov.ua, ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", TENDERS.DTEK.COM оформлення пакетів документів на тендера, участь в торгах
Опыт работы
провідний інженер
Лют 2017 - по 01.03.2021 (4 роки 1 міс)
ТОВ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА"
Промышленность и Производство
посадові обов'язки:
• оформлення перепусток для співробітників, на матеріали та обладнання і службові автомобілі на ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», ПАТ «ІнГЗК», ПАТ «Південний ГЗК», ПАТ «ЦГЗК», ПрАТ «Північний ГЗК» і т.д .;
• робота з програмами РROZORRO.GOV.UA, через систему електронних закупівель ZAKUPKI.PROM.UA, tender.me.gov.ua, ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", TENDERS.DTEK.COM оформлення пакетів документів на тендера, участь в торгах;
• здача звітів в ДТЕК Дніпрообленерго, Дніпропетровськгаз збут, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», КП "Кривбасводоканал";
• організація медоглядів для співробітників офісу;
• оформлення необхідних документів і ведення переговорів для укладення договорів на послуги, по оренді;
• оформлення оренди землі;
• організація угод у нотаріуса;
• робота з різними службами міста;
• виконання особистих доручень керівника
• збір документів для оформлення ліцензій, санітарних паспортів;
• замовлення різних довідок в податковій, МВС, міністерство юстиції, виконкоми і т.д .;
• оформлення необхідних документів для укладання договорів з комунальними службами міста і т.п .;
• вирішення поточних питань.
офіс-адміністратор
Бер 2012 - Лют 2017 (5 років)
ТОВ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА»
Промышленность и Производство
посадові обов'язки:
• підготовку офісу до робочого дня: деактивація системи охоронної сигналізації, підключення офісної оргтехніки та підготовка її до експлуатації, забезпечення офісу канцтоварами та витратними матеріалами;
• оформлення, прийом і відправка листів, та іншої документації;
• Оформлення необхідних документів для укладання договорів на: поставку канцтоварів, витратних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; технічне обслуговування та ремонт оргтехніки; з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт;
• Організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками, замовлення авіа - і залізничних квитків для співробітників офісу, диспетчеризацію автотранспорту;
інженер ПТО
Жов 2011 - Лют 2012 (5 міс)
ТОВ «Монолітбудмонтаж»
Промышленность и Производство
посадові обов'язки:
-Погодження проектів;
• оформлення листів, та іншої документації;
• доставка і підписання документів, що стосуються проекту, тендера;
• замовлення кошторисної документації;
• вишукування цін на матеріали, використовувані в ремонтних роботах згідно проекту;
• робота з тендерним бюро;
• оформлення і складання анкети підрядника;
• збір, оформлення і підписання документів для укладення контракту, договору;
• робота з Замовниками і посадовими особами по документації,необхідної для отримання допуску на підключення електроенергії;
• робота з Замовниками і посадовими особами по документації,необхідної для укладення договору з Дніпрообленерго на поставку електроенергії;
• робота з Замовниками і посадовими особами по документації,необхідної для підключення електроенергії.
торговий представник
Сер 2011 - Вер 2011 (2 міс)
СПД Дудинець С.Н.
Торговля розничная / Retail
• посадові обов'язки:
• залучення нових клієнтів;
• робота з напрацьованою базою клієнтів;
• індивідуальний підхід до клієнта (виїзд на будинок, роботу призначене місце);
• вимір зору;
• визначення міжцентрової відстані;
• підбір лінзи;
• рекламні акції;
• прямі продажі оптики.
Диспетчер такси
Лип 2011 - Вер 2011 (3 міс)
ООО «Любимое такси»
Транспорт и Логистика
- прийом дзвінків від клієнтів;
- робота із замовленням;
- відправлення машини на адресу;
відділ управління персоналом, економіст
Гру 2010 - Тра 2011 (6 міс)
філія «Головне управління ПАТ Промінвестбанк в Донецькій області»
HR
• оформлення особистих справ співробітників;
• ведення та облік особистих справ;
• оформлення відпускних записок;
• оформлення лікарняних листів;
• набір наказів на прийом, переклад, звільнення;
• оформлення трудових книжок на прийом, перевод, звільнення;
• видача довідок співробітникам;
• ведення інформації про інвалідів;
• ведення іншої документації.
відділ управління персоналом, економіст відділу управління персоналом
Чер 2007 - Тра 2011 (4 роки)
філія «Головне управління ПАТ Промінвестбанк в Донецькій області»
HR
• оформлення особистих справ співробітників;
• ведення та облік особистих справ;
• оформлення відпускних записок;
• оформлення лікарняних листів;
• набір наказів на прийом, переклад, звільнення;
• оформлення трудових книжок на прийом, перевод, звільнення;
• видача довідок співробітникам;
• ведення інформації про інвалідів;
• ведення іншої документації.
Диспетчер такси
Вер 2010 - Гру 2010 (4 міс)
служба таксі «ВСЕГДА»,
Транспорт и Логистика
- прийом дзвінків від клієнтів;
- робота із замовленням;
- відправлення машини на адресу;
Диспетчер такси
Лис 2009 - Лис 2010 (1 рік 1 міс)
транспортна кампанія «Статус»
Транспорт и Логистика
- прийом дзвінків від клієнтів;
- робота із замовленням;
- відправлення машини на адресу;
- оформлення трансферу;
- замовлення готелю;
- оформлення доставок.
відділ логістики, оператор ПК
Лис 2006 - Тра 2007 (7 міс)
ДП «Асканія Дистрибьюшн Дон»
Транспорт и Логистика
- оформлення заявок торгових представників;
- ведення клієнтської бази;
- складання накладних;
- складання рахунків-фактур;
- набір і ведення іншої документації.
прибиральниця офісних приміщень
Лис 2006 - Тра 2007 (7 міс)
ВАТ «Донецькоблгаз»
Другое
інженер кафедри бухгалтерського обліку
Бер 2005 - Жов 2006 (1 рік 8 міс)
ДонНУЕТ ім. Туган Барановського
Образование
- контроль за роботою комп'ютерних класів;
- проведення тестів за допомогою програми тести у студентів;
- допомога в оформленні документації для декана;
- робота в приймальні комісії;
- набір і ведення іншої документації.
Образование
Донецкий институт железнодорожного транспорта Украинской академии железнодорожного транспорта (Донецк)
Год окончания 2006
Автоматика и компьютерно-интегрированные технологии, специальность: «Автоматика и автоматизация на транспорте»
Донецкий техникум промышленной автоматики (Донецк)
Год окончания 2001
специальность: «Техническое обслуживание и ремонт электронно-вычислительной техники»
Владение языками
Українська - вільно
Курсы, тренинги, сертификаты
Массаж(Кривой Рог)
Год окончания 2020
Спа салон Spa Time
Зачіска-від вечірньої до стилю ВІНТАЖ(Кривой Рог)
Год окончания 2019
Школа краси Віти Гриша
курси «Кошторисна справа»(Кривой Рог)
Год окончания 2012
• основи кошторисної справи і ціноутворення в будів-ництві;
• розрахунок кошториса;
• перевірка і аналіз кошторисної документації;
• навички роботи з програмними комплексами (АВК-5, АС-4).
Дополнительная информация
Личные качества
Досвідчений користувач ПК, пакет програм Microsoft Office, Internet, вільне володіння усною та письмовою українською та російською мовами, англійська, французька зі словником, маю: свідоцтва-сертифікати з курсу «Кошторисна справа», оператор ПК, курси масажу.
Особисті якості: мультизадачність, легко навчаюсь, сумлінне ставлення до роботи, комунікабельність, цілеспрямованість, висока працездатність, відповідальність, прагнення до пізнання нового, старанність.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Спеціаліст з тендерів в Кривом Роге"