RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Львове
  4. Резюме Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи в
  5. Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи

Заблокировано
1 грн.
 22 января 2017  Город: Львов
Возраст:61 год
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Телекоммуникации и связь

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: практичне виконання вимірювань та оцінка якості роботи мережі мобільного звязку, досвід експлуатації вимірювального комплексу «QVoice Symphony» та "TEMS", Посвідчення: 1. Водій категорії «АВС». Досвід керування автомобілями VW Caddy, VW T5. 2. виконання робіт на висоті Посада: 16.03.2009 – 03.04.2014: інженер 1-ї категорії (фіксований зв'язок) відділу планування мережі технічного департаменту Львівської філії ПрАТ «Київстар»; Посадові обов'язки: Забезпечення клієнтів Компанії якісними послугами, що базуються на новітніх технологіях при ефективному використанні коштів та ресурсів шляхом технічного планування фіксованої мережі філії. Посада: 25.07.2007 - 16.03.2009: технік по продуктивності відділу планування мережі технічного департаменту Львівської філії ПрАТ «Київстар»; Посадові обов'язки: водіння автомобіля із встановленим вимірювальним обладнанням «QVoice Symphony» по визначеним регіонам України для проведення порівняльної оцінки роботи мереж мобільного зв’язку національних операторів; своєчасне завантаження файлів вимірювань на сервер Центрального офісу компанії, самостійне створення програм вимірювань апаратури, аналіз несправностей, що виникають, їх усунення.Навчальний заклад: Полтавське вище військове командне училище зв'язку.ТРЕНІНГИ : • Тренінг компанії «ASCOM» по вивченню матеріальної частини вимірювального комплексу «QVoice Symphony» та правил його експлуатації при здійсненні вимірювань порівняльної оцінки якості роботи мереж мобільного зв’язку, вересень 2007 р.; • Курс Ericsson «GSM System Survey», березень 2009 р, м. Москва, Росія; • Психологічний тренінг «Эффективное взаимодействие в команде» в рамках Програми розвитку компетенцій ПрАТ «Київстар» вересень 2010 р.; • Тренінг «Развивайся эффективно » в рамках Програми розвитку компетенцій ПрАТ «Київстар » жовтень 2010 р.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх