Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Работа в Украине
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Львове
- →
- Резюме Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи в
- →
Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи
Данное резюме уже не актуально.Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.
Найти похожие резюме Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи
Заблокировано
1 грн.
22 января 2017 Город: Львов Возраст:61 год
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Телекоммуникации и связь
Дополнительная информация
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: практичне виконання вимірювань та оцінка якості роботи мережі мобільного звязку, досвід експлуатації вимірювального комплексу «QVoice Symphony» та "TEMS", Посвідчення: 1. Водій категорії «АВС». Досвід керування автомобілями VW Caddy, VW T5.
2. виконання робіт на висоті
Посада: 16.03.2009 – 03.04.2014: інженер 1-ї категорії (фіксований зв'язок) відділу планування мережі технічного департаменту Львівської філії ПрАТ «Київстар»;
Посадові обов'язки: Забезпечення клієнтів Компанії якісними послугами, що базуються на новітніх технологіях при ефективному використанні коштів та ресурсів шляхом технічного планування фіксованої мережі філії.
Посада: 25.07.2007 - 16.03.2009: технік по продуктивності відділу планування мережі технічного департаменту Львівської філії ПрАТ «Київстар»;
Посадові обов'язки: водіння автомобіля із встановленим вимірювальним обладнанням «QVoice Symphony» по визначеним регіонам України для проведення порівняльної оцінки роботи мереж мобільного зв’язку національних операторів; своєчасне завантаження файлів вимірювань на сервер Центрального офісу компанії, самостійне створення програм вимірювань апаратури, аналіз несправностей, що виникають, їх усунення.Навчальний заклад: Полтавське вище військове командне училище зв'язку.ТРЕНІНГИ :
• Тренінг компанії «ASCOM» по вивченню матеріальної частини вимірювального комплексу «QVoice Symphony» та правил його експлуатації при здійсненні вимірювань порівняльної оцінки якості роботи мереж мобільного зв’язку, вересень 2007 р.;
• Курс Ericsson «GSM System Survey», березень 2009 р, м. Москва, Росія;
• Психологічний тренінг «Эффективное взаимодействие в команде» в рамках Програми розвитку компетенцій ПрАТ «Київстар» вересень 2010 р.;
• Тренінг «Развивайся эффективно » в рамках Програми розвитку компетенцій ПрАТ «Київстар » жовтень 2010 р.