UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи в
  5. Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Специалист по обслуживанию сетей мобильной связи

Заблоковано
1 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:61 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Телекомунікація та зв'язок

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: практичне виконання вимірювань та оцінка якості роботи мережі мобільного звязку, досвід експлуатації вимірювального комплексу «QVoice Symphony» та "TEMS", Посвідчення: 1. Водій категорії «АВС». Досвід керування автомобілями VW Caddy, VW T5. 2. виконання робіт на висоті Посада: 16.03.2009 – 03.04.2014: інженер 1-ї категорії (фіксований зв'язок) відділу планування мережі технічного департаменту Львівської філії ПрАТ «Київстар»; Посадові обов'язки: Забезпечення клієнтів Компанії якісними послугами, що базуються на новітніх технологіях при ефективному використанні коштів та ресурсів шляхом технічного планування фіксованої мережі філії. Посада: 25.07.2007 - 16.03.2009: технік по продуктивності відділу планування мережі технічного департаменту Львівської філії ПрАТ «Київстар»; Посадові обов'язки: водіння автомобіля із встановленим вимірювальним обладнанням «QVoice Symphony» по визначеним регіонам України для проведення порівняльної оцінки роботи мереж мобільного зв’язку національних операторів; своєчасне завантаження файлів вимірювань на сервер Центрального офісу компанії, самостійне створення програм вимірювань апаратури, аналіз несправностей, що виникають, їх усунення.Навчальний заклад: Полтавське вище військове командне училище зв'язку.ТРЕНІНГИ : • Тренінг компанії «ASCOM» по вивченню матеріальної частини вимірювального комплексу «QVoice Symphony» та правил його експлуатації при здійсненні вимірювань порівняльної оцінки якості роботи мереж мобільного зв’язку, вересень 2007 р.; • Курс Ericsson «GSM System Survey», березень 2009 р, м. Москва, Росія; • Психологічний тренінг «Эффективное взаимодействие в команде» в рамках Програми розвитку компетенцій ПрАТ «Київстар» вересень 2010 р.; • Тренінг «Развивайся эффективно » в рамках Програми розвитку компетенцій ПрАТ «Київстар » жовтень 2010 р.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору