Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Контроль і підтримка працездатності обладнання ІТ-інфраструктури.
Діагностика та обслуговування IT-обладнання(ADSL,SHDSL,VoiP,IPTV тощо
Технічна підтримка користувачів.
Установка і налаштування обладнання, операційних систем, системного і прикладного ПЗ.
Знання комп'ютерного «заліза», обслуговування оргтехніки.
Навички розгортання і адміністрування спеціалізованим ПО -TeamViewer,Ammyy,1С, Liga, Клієнт-Банк, тощо.
Досвід роботи в якості інженера з супроводу користувачів від 7 років.
Досвід налаштування та обслуговування ЛВС і телекомунікаційного устаткування.
Знання клієнтських ОС - WindowsXP / 7/8/10. Linux -базові знання..
Навички технічної підтримки, консультацій користувачів в телефонному режимі і в режимі віддаленого доступу.
Є досвід роботи з програмами системи життєзабезпечення,типу Nagios, Zabbix, MetaGis та ін.
Досвід роботи в системах Service Desk.
Енергійний, комунікабельний, відповідальний, цілеспрямований, готовий завжди вчитися новому.
Веду здоровий спосіб життя та не маю поганих звичок.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Технічний спеціаліст, Системотехнік в Киеве"