UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Технічний спеціаліст, Системотехнік в Києві
  5. Технічний спеціаліст, Системотехнік
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Технічний спеціаліст, Системотехнік

Заблоковано
11 000 грн.
 13 вересня 2018  Місто: Київ
Вік:60 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: IT, WEB фахівці; Ремонт техніки та предметів побуту
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Менеджер із адміністративної роботи.
ТОВ Май Брендс
09.2017 − 03.2018 (5 місяців)
Робота з обслуговуючим персоналом компанії.(Перевірка,контроль за відвантажуванням, поставками товару,спілкування з менеджерами торгових точок). Робота таемним покупцем, в рамках перевірки супермаркетів,на правильність розміщення товару, та знання персоналу магазину товару компанії.(МегаМаркет ,Фоззі,автозаправочні станції,тощо.)
Інженер
ООО Бест Ком
02.2017 − 08.2017 (6 місяців)
Робота з trouble ticket. (Прийом та обробка заявок від кліентів компанії). Виконання діагностики інтернет обладнання ,заміни обладнання, виявлення несправностей в кліентских мережах та їх усунення. Часткове обслуговування компьютерів та ноутбуків, виправлення помилок в роботі,налагоджування антивірусів ,та відновлення доступу до інтернету. Безпосередньо спілкувався з кліентами по телефону ,та наживо.
Інженер групи клієнських включень
Оптима Телеком ,FARLEP INVEST, ТМ Vega Telecom
12.2004 − 07.2017 (12 років 7 місяців)
Робота з trouble ticket. (Прийом та обробка заявок від кліентів компанії). Налагодження, обслуговування клієнтського обладнання (ADSL, SHDSL,ISDN.), а також роутерів , свічів та клієнтських комп'ютерів,доведення останніх до рівня нормальної роботи з інтернетом,поштою,VPN,1C,серверами доступу тощо. Налагодження,обслуговування VOiP шлюзів, вирішення задач по узгодженню роботи пристроїв ІPTV з клієнтскими роутерами та телевізорами, вирішення проблем в клієнтських мережах. Обслуговування мереж ВОЛЗ,(media converter, SFP модулі,FOB тощо.). Робота з системами моніторингу серверної гілки компанії,обробка та розсил інформації про аварії,складання звітів, безпосередньо спілкувався з виконавцем робіт тощо.

Освіта

Apex2000
Пройшов практику та тестування на фірмі APEX2000, з присвоенням кваліфікації: Системний інтегратор(севери,мережі та ПО,зкладання налаштування обслуговування).
середньо-спеціальна, 03.2004 − 06.2004 (2 місяці)
КПІ
ФИВТ
незакінчена вища, 09.1990 − 08.1992 (1 рік 11 місяців)

Знання мов:

Англійська базові технічні терміни та поняття) - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Сім'я, компьютери,спорт, лов спінінгом хижака,машини.

Контроль і підтримка працездатності обладнання ІТ-інфраструктури.

Діагностика та обслуговування IT-обладнання(ADSL,SHDSL,VoiP,IPTV тощо

Технічна підтримка користувачів.

Установка і налаштування обладнання, операційних систем, системного і прикладного ПЗ.

Знання комп'ютерного «заліза», обслуговування оргтехніки.

Навички розгортання і адміністрування спеціалізованим ПО -TeamViewer,Ammyy,1С, Liga, Клієнт-Банк, тощо.

Досвід роботи в якості інженера з супроводу користувачів від 7 років.

Досвід налаштування та обслуговування ЛВС і телекомунікаційного устаткування.

Знання клієнтських ОС - WindowsXP / 7/8/10. Linux -базові знання..

Навички технічної підтримки, консультацій користувачів в телефонному режимі і в режимі віддаленого доступу.

Є досвід роботи з програмами системи життєзабезпечення,типу Nagios, Zabbix, MetaGis та ін.

Досвід роботи в системах Service Desk.

Енергійний, комунікабельний, відповідальний, цілеспрямований, готовий завжди вчитися новому.

Веду здоровий спосіб життя та не маю поганих звичок.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору