Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Посада: Менеджер (управитель) із збуту
Кількість клієнтів більше 500 фізичних та юридичних осіб.
Обов’язки:
Організовую та координую збутову діяльність відповідно до замовлень і укладених договорів, забезпечую постачання продукції;
Розширюю клієнтську базу і зв’язки із ними;
Проводжу аналіз задоволення потреб клієнтів;
Проводжу аналіз рівня конкурентоспроможності продукції на ринку, шляхом вивчення і оцінювання конкурентів та їхніх цін на продукцію;
Передаю на розгляд керівнику пропозиції щодо коригування цін на продукцію;
Розробляю комерційні пропозиції для постійних та нових клієнтів;
Організовую перемовини з діловими партнерами, підготовлюю необхідну інформацію для проведення зустрічей;
Підготовлюю дані для подальшого узгодження та підписання договорів на постачання продукції;
Складаю заявки на постачання продукції клієнтам, формую планові відомості замовлень на звітний період;
Контролюю відповідність рівня запасів продукції за обсягом і номенклатурою (асортиментом);
Вживаю заходів із забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію;
Вживаю заходів щодо заміни продукції, яку повернув покупець.
Досягнення:
Збільшення клієнтської бази +14 % (листопад 2022 р. – січень 2023 р.)
Налагодив роботу з потенційними клієнтами, що раніше відмовлялися співпрацювати з Товариством +15 юридичних осіб за підсумком ІVкварталу 2022 року;
Збільшив об’єм продаж на +20 % (до об’єму ІІІ кварталу 2022 р. )
Посада: Торгівельний представник
Кількість клієнтів 300 осіб.
Обов’язки:
- Контроль наявності асортименту компанії на полицях магазину і розташування його в найбільш сприятливих для покупки місцях;
- Збільшення частки полки товару;
- Викладка товару згідно корпоративної планограми;
- Розміщення POS-матеріалу;
- Допомога в організації «промоакцій» (взаємодія з внутрішнім персоналом магазину);
- Підтримка торгового запасу;
- Складання замовлень;
- Коригування роздрібних цін на товар;
- Аудит цін і «промоакцій» конкурентів;
- Вирішення локальних проблем в точці продажу;
- Підтримання іміджу торгової марки (бренду).
Досягнення:
- Збільшення клієнтської бази +15 %
- Збільшення об’єму продаж +10 %
- Виконання поставлених планів продаж на 105 % -115 % до поставлених цілей
Посада: IQOS Coach
Середньомісячна взаємодія з клієнтами більше 300 осіб.
Обов’язки:
- Обробка запитів клієнтів в телефонному режимі;
- Призначення зустрічей, проведення презентації нових девайсів та продукції Компанії.
- Підтримка клієнта 7 днів в телефонному режимі поки він проходить тест драйв.
Досягнення:
- Фрілансер 1 рівня ( 20 приладів за звітний період)
- Фрілансер 2 рівня ( 25 приладів за звітний період)
- Старший coach першого рівня (35 приладів за звітний період)
- Старший coach другого рівня (45 приладів за звітний період)
Обов’язки:
Основне функціональне завдання полягало у забезпеченні відповідного і максимального повного асортименту продукції Компанії на полицях магазину а також розміщення товарів у місцях, найсприятливіших для покупки.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Тестировщик игр (game-tester) в Киеве"