RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Кролевце
  4. Резюме Юрист в
  5. Юрист
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Юрист

Заблокировано
10 000 грн.
 18 июня 2018  Город: Кролевец
Возраст:36 лет
Режим работы:удаленная работа
Рубрики: Юриспруденция, право
 Состою в браке  Есть дети  Готова к командировкам

Опыт работы

консультант приватного нотаріуса
Приватний нотаріус
01.2018 − 06.2018 (4 месяца)
проводжу прийом фізичних осіб та представників юридичних осіб, складаю проекти правочинів, свідоцтв, інших документів, пов'язаних із вчиненням нотаріальних дій, і статистичних звітів; вношу записи до реєстру для реєстрації нотаріальних дій, веду діловодство та архів нотаріуса, готую та надсилаю за дорученням нотаріуса запити до підприємств, установ і організацій щодо відомостей та документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій, а також виконую іншу допоміжну і технічну роботу.
завідувач сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
Кролевецьке районне управління юстиції у Сумській області
03.2013 − 12.2017 (4 года 9 месяцев)
проведення державної реєстрації речових прав надання консультацій з цих же питань проведення виїзних зустрічей з різними підприємствами, установами та організаціями з питань оформлення права власності (інформаційно роз'яснювальні роботи)
Інспектор системи інформаційних технологій
Конотопське РВ УМВС України в Сумській області
06.2009 − 12.2012 (3 года 6 месяцев)
ведення електронної та паперової звітності, документообігу

Образование

Харківський національний університет внутрішніх справ
правознавство
полное высшее, 08.2005 − 06.2009 (3 года 10 месяцев)

Знание языков:

Український - Профессиональный (эксперт), Російський - Профессиональный (эксперт), Англійський - Начальный

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Самостійно вивчаю англійську мову, активно приймаю участь у різних тренінгах по підвищенню своїх професійних навичок.
  • вміння працювати з комп'ютером, досвідчений користувач Windows, Microsoft Office, Liga, rada.gov.ua, електронною поштою ТОЩО та іншими ресурсами Internet, зокрема тими, що надається доступ до різноманітних баз даних, державних реєстрів и сприяють пошуку інформації та вирішенню багатьох юридичних питань.
  • створення організаційно - розпорячої документації, документів, різнопланового характеру.
  • ведення електронної та паперової звітності, документообігу.
  • вміння вести переговори, знаходити спільну мову з клієнтами (важкими клієнтами).

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх