RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Завідуючий господарством в Киеве
  5. Завідуючий господарством
Предложить вакансию
Резюме Завідуючий господарством
Гречкосій Олександр

Завідуючий господарством

Заблокировано
30 000 грн.
 25 февраля  Город: Киев
Возраст:58 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Медицина, фармацевтика; Офисный персонал; Руководство
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

ГРЕЧКОСІЙ

ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Особисті данні:

Дата народження: 08.04.1966 року, 58 років.

Сімейний стан: одружений.

Склад сім’ї: дружина.

Контактна інформация:

Адреса проживання: м. Київ, Подільський район

Тел. моб.: (050) 909-55-50;

(096) 588-78-55.

e-mail: gr.al@i.ua

Мета:

Отримання роботи з можливістю прояву своїх якостей, набутих у результаті навчання та життєвого досвіду. Бажана посада: завідувач господарством, заступник директора у сфері комерційних питань, господарського адміністрування, закупівель, керівник малого підприємства, менеджер.

Бажаний рівень заробітної плати згідно з результатами співбесіди з перспективою підвищення та соціальним пакетом від 30 000 грн.

Освіта вища.

- з 1984 року по 1991 рік (з перервою служби 1984-1986 рр. у лавах збройних сил),

закінчив Донецький державний університет (Донецький національний університет ім. Стуса), економічний факультет за спеціальністю: економіка та планування матеріально-технічного постачання, за кваліфікацією економіст.

Досвіт роботи:

- з 15.06.2021 року по 24.01.2025 завідувач господарством/інженер по обслуговуванню загальних мереж та адміністрування (електромережа, вода, каналізація, вентиляція, кондиціонування, генераторне господарство, кисневе обладнання…) в медицинській групі компаній АДОНІС. 12 юросіб, 1300 працівників (медичні послуги повного циклу, 10 об’єктів господарювання).

ОБОВЯЗКИ:

організація контролю за роботою всіх існуючих інженерних мереж, обслуговування, ремонт, монтування;

організація і контроль проведення будівельних робіт, перебудов і ремонтів;

організація роботи і контроль підлеглого персоналу;

комунікація з партнерськими організаціями, договірні, фінансові відносини;

організація і контроль проведення справ пов’язаних з господарською діяльністю;

закупівля, організація логістики матеріальних цінностей;

виконання обов’язків пов’язаних з господарськими питаннями.

ДОСЯГНЕННЯ:

мною організована система функціонування підрозділів пов’язаних з безперебійною, безаварійною роботою інженерних мереж і будівельних споруд медичних закладів компанії;

побудована система ефективних партнерських відносин з зовнішніми виконавцями послуг.

- з 01.06.2017 року до 11.10.2019 рік керівник відділу закупівель ТОВ «НД ПРОДАКШН», менеджер відділу продаж. Штат 130 осіб. Підприємство займається виробництвом технічних та технологічних рішень для АЗС та нафтобаз.

ОБОВ'ЯЗКИ:

організація та контроль роботи відділу закупівель;

пошук постачальників, укладання договорів, отриманням рахунків, організація та контроль оплати, постачання та зберігання матеріалів;

ведення переговорів із постачальниками з питань ціноутворення, термінів та обсягів поставки; пошук споживачів та продаж вироблених продуктів;

постійна участь у торгах на майданчиках ProZorro;

організація юридичної, бухгалтерської, діяльності у сфері закупівель і продажів..

ДОСЯГНЕННЯ:

мною організовано стабільне постачання компонентів, що забезпечує планомірний, безперебійний процес виробництва;

налагоджені довгострокові партнерські відносини з постачальниками та споживачами.

- з 08.06.2016 року по 31.01.2018 рік ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ платник єдиного податку на 2-й групі. Вид діяльності:

гуртова торгівля;

участь у державних закупівлях за програмою ProZorro як постачальник. Неодноразовий переможець у торгах та надійний партнер.

- з 22.09.2014 року до 31.05.2017 року директор ТОВ «ФРАМ СЕРВІС» (без оформлення). Штат 7 чоловік. Підприємство займається виконанням робіт з просування на ринку дерев'яних виробів європейської якості.

ОБОВ'ЯЗКИ:

організація процесу пошуку покупців, ведення переговорів, підписання договорів;

розміщення замовлень на виробництві, контроль виконання, доставка замовнику, організація та контроль монтажних робіт на об'єкті замовника, здавання робіт замовнику;

організація та контроль фінансової та бухгалтерської діяльності підприємства.

- з 04.10.2005 року по 30.06.2014 року заступник директора зі збуту (комерційний директор) ПАТ «Донецький завод великопанельного домобудування-3». Штат підприємства 170 осіб. Завод виробляв бетонні, залізобетонні вироби та арматурні каркаси.

ОБОВ'ЯЗКИ:

організація та контроль комерційної діяльності підприємства;

організація збуту продукції, здавання у найм виробничих та офісних приміщень;

ведення договірних відносин із замовниками та орендарями;

планування та організація процесів по виробництву продукції;

організація рекламної діяльності підприємства, участі у виставках;

контроль фінансових відносин (дебіторська/кредиторська заборгованість) із замовниками та орендарями;

розробка та захист бізнес-планів по реалізації проектів з випуску нових видів продукції;

організація та контроль виконання проектів.

Участь у громадському житті регіону: організація роботи та керівництво виборчою дільницею на виборах президента України та до Верховної Ради.

ДОСЯГНЕННЯ:

досконально вивчивши будівельний ринок регіону, збільшив асортименти продукції в 3 рази знайшовши на ринку власну нішу;

за часів економічної кризи 2008 – 2011 років. керував процесом оптимізації роботи підприємства, що дозволило пережити кризові часи, не зупинивши існування підпримства. За що маю репутацію антикризового менеджера.

- з 01.06.1997 до 30.09.2005 року приватний підприємець. Продаж будівельних матеріалів (роздрібно-гуртова торгівля), організовував та керував навчальним комбінатом з навчання комп'ютерних наук при Донецькому технікумі промислової автоматики.

- з 15.04.1991 року по 25.05.1997 року інженер та начальник відділу матеріально-технічного постачання Донецького заводу великопанельного домобудування-3.

ОБОВ'ЯЗКИ:

організація роботи відділу МТП та роботи складу;

організація поставки сировини та матеріалів для виробництва продукції,

ведення договірних відносин із постачальниками.

Навички:

- досвід в організації безаварійного стабільного процесу функціонування інженерних мереж, будівель та споруд;

- великий досвід у процесах продажу, закупівель, логістики;

- навички в управлінні тимчасовими та трудовими ресурсами;

- досвід у договірній, бухгалтерській, фінансовій діяльності підприємства;

- досвід участі у закупівлях за системою ProZorro;

- знання Microsoft Office (Word, Excel, 1C);

- робота з оргтехнікою (факс, принтер, сканер).

Додаткова інформація:

- Маю права водія категорії В, є особистий автомобіль;

Особисті якості:

- відповідальність;

- порядність;

- комунікабельність;

- бажання постійно вчитися, опановувати нові знання та досвід.

Інтереси та захоплення:

Веду здоровий спосіб життя, займаюся спортом, граю у волейбол, настільний теніс, подорожую.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх