ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ФАХІВЦЯ З МЕТОДІВ РОЗШИРЕННЯ РИНКУ ЗБУТУ
I. Загальні положення
- Фахівець з методів розширення ринку збуту безпосередньо підпорядковується _______________.
- Фахівець з методів розширення ринку збуту виконує вказівки _______________.
- Фахівець з методів розширення ринку збуту заміняє _______________.
- Фахівця з методів розширення ринку збуту заміняє _______________.
- Повинен знати:
- чинне законодавство України, що регламентує підприємницьку діяльність;
- нормативно-правові акти та документи з державного регулювання функціонування підприємств торгівлі та організації продажу продовольчих та непродовольчих товарів;
- правила застосування штрих-кодів та сучасних комп’ютерних технологій у системі збуту;
- порядок проведення оптово-промислових ярмарків;
- кон’юнктуру товарного ринку та фактори, які впливають на її формування;
- джерела інформації про торговельну кон’юнктуру, закономірності та тенденції формування потреб населення;
- методи прогнозування попиту на окремі групи товарів;
- принципи та методи кількісного вимірювання показників оцінки задоволення потреб споживачів;
- основи зобов’язального та договірного права;
- державну та міжнародну системи класифікації товарів та послуг;
- категорії і види стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації товарів та послуг й торгівлі;
- методику та методи визначення ефективності маркетингової діяльності;
- міжнародні правила щодо тлумачення торгових термінів “Інкотермс” ;
- основи товарознавства; методи економічного та статистичного аналізу;
- правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
- Кваліфікаційні вимоги:
Провідний фахівець з методів розширення ринку збуту: повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за одним з напрямів підготовки “Економіка і підприємництво”, “Торгівля”, “Менеджмент"; для магістра або спеціаліста стаж роботи за професією фахівця з методів розширення ринку збуту I категорії не менше 2 років, кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням категорії “провідний фахівець-аналітик”.
Фахівець з методів розширення ринку збуту I категорії: повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за одним з напрямів підготовки “Економіка і підприємництво”, “Торгівля”, “Менеджмент"; для магістра — стаж роботи за професією фахівця з методів розширення ринку збуту II категорії не менше 1 року, для спеціаліста — не менше 2 років, кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням I категорії.
Фахівець з методів розширення ринку збуту II категорії: повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за одним з напрямів підготовки “Економіка і підприємництво”, “Торгівля”, “Менеджмент"; для магістра — без вимог до стажу роботи, для спеціаліста — стаж роботи за професією фахівця з методів розширення ринку збуту не менше 1 року, кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням II категорії.
Фахівець з методів розширення ринку збуту: повна вища освіта (спеціаліст) за одним з напрямів підготовки “Економіка і підприємництво”, “Торгівля”, “Менеджмент"; без вимог до стажу роботи.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Аналізує та оцінює ефективність діючих структур збутових каналів.
- Проводить сегментування ринку за групами споживачів, параметрами продукції, основними конкурентами.
- Здійснює дослідження та оцінку потреб споживачів, складає короткострокові і довгострокові прогнози потреб і переваг споживачів.
- Розробляє заходи щодо активізації попиту та стимулювання збуту, визначає бюджет на просування товарів на ринок.
- Інформує про майбутні споживацькі потреби та переваги щодо іміджу нових товарів.
- Планує та реалізує заходи з впровадження нових видів послуг та сервісного обслуговування відповідно до потреб споживачів та стимулювання продажу товарів.
- Обгрунтовує напрямки асортиментної політики підприємства з урахуванням особливостей різних сегментів ринку.
- Розробляє рекомендації щодо підвищення рівня конкурентоспроможності наявних товарів.
- Установлює господарські зв’язки з партнерами по комерційній діяльності, підготовляє та укладає угоди на виробництво та постачання товарів.
- Обгрунтовує ефективні напрями організації оптової закупівлі та оптового продажу товарів в умовах конкуренції.
- Вибирає методи формування каналів збуту та умов реалізації, стимулювання збуту, контролю за збутом товарів і наданням послуг.
- Оцінює ефективність комерційних угод за конкретними діючими договорами і контрактами.
- Формує інформаційно-аналітичну базу даних, пропонує альтернативні варіанти управлінських рішень з проблем розширення ринків збуту.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Фахівець з методів розширення ринку збуту має право:
- Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Фахівець з методів розширення ринку збуту несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|