RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Должностные инструкции
  3. Банковское дело, ломбарды
  4. Должностная инструкция специалиста по депозитарной деятельности (укр.)

Должностная инструкция специалиста по депозитарной деятельности (укр.)



(назва установи, організації)

ЗАТВЕРДЖУЮ

(уповноважена особа)



(ПІБ, підпис)


"___" ______________ 200_ р.



ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ФАХIВЦЯ З ДЕПОЗИТАРНОЇ ДIЯЛЬНОСТI


I. Загальні положення
  1. Фахiвець з депозитарної дiяльностi безпосередньо підпорядковується _______________.
  2. Фахiвець з депозитарної дiяльностi виконує вказівки _______________.
  3. Фахiвець з депозитарної дiяльностi заміняє _______________.
  4. Фахiвця з депозитарної дiяльностi заміняє _______________.
  5. Повинен знати:
    - закони та нормативно-правові акти України, що стосуються правового регулювання діяльності господарських товариств, випуску та обігу цінних паперів, правового регулювання інших учасників фондового ринку та правового статусу державних органів, банківського законодавства;
    - внутрішні документи депозитарної установи;
    - установчі документи емітентів, які обслуговуються, а також інших суб’єктів — депонентів;
    - біржовий та позабіржовий ринок цінних паперів;
    - структуру діяльності Національної депозитарної системи України: учасників, функції, сферу діяльності, основи діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів, обіг цінних паперів, випущених у бездокументарній формі, основи економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, менеджменту, маркетингу, інформатики та комп’ютерної техніки.
  6. Кваліфікаційні вимоги:

    Фахівець з депозитарної діяльності I категорії: повна або базова вища освіта (спеціаліст або бакалавр) відповідного напряму підготовки. Стаж роботи за професією фахівця з депозитарної діяльності II категорії: для спеціаліста — не менше 1 року, бакалавра — не менше 2 років. Наявність кваліфікаційного свідоцтва фахівця з питань фондового ринку.

    Фахівець з депозитарної діяльності II категорії: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр): для спеціаліста — без вимог до стажу роботи, бакалавра — стаж роботи за професією фахівця з депозитарної діяльності — не менше 1 року. Наявність кваліфікаційного свідоцтва фахівця з питань фондового ринку.

    Фахівець з депозитарної діяльності: базова або неповна вища освіта (бакалавр або молодший спеціаліст) відповідного напряму підготовки. Без вимог до стажу роботи.
  7. _________________________________________________________________.
  8. _________________________________________________________________.


II. Завдання та обов'язки
  1. Приймає цінні папери та/або їх сертифікати і свідоцтва про знерухомлення іменних цінних паперів.
  2. Зберігає цінні папери та/або їх сертифікати на пред’явника та свідоцтва про знерухомлення іменних цінних паперів.
  3. Здійснює переміщення, інкасування та транспортування цінних паперів та/або їх сертифікатів і свідоцтв про знерухомлення іменних цінних паперів.
  4. Видає цінні папери та/або їх сертифікати, які зберігалися депозитарною установою.
  5. Перевіряє цінні папери та/або їх сертифікати на справжність (автентичність).
  6. Здійснює інвентаризацію цінних паперів та/або їх сертифікатів і свідоцтв про знерухомлення іменних цінних паперів, зберігає глобальні сертифікати та тимчасові глобальні сертифікати.
  7. Здійснює адміністративні операції: відкриття рахунків у цінних паперах, внесення змін до анкети рахунку, закриття рахунків у цінних паперах, зміни способу зберігання цінних паперів та інші зміни, не пов’язані зі зміною залишків цінних паперів на рахунках у цінних паперах.
  8. Здійснює облікові операції: депозитарні операції з ведення рахунків у цінних паперах та відображення операцій із цінними паперами, наслідком яких є зміна кількості цінних паперів на рахунках у цінних паперах, встановлення або зняття обмежень щодо їх обігу, а також зміна режиму та місця зберігання (знаходження) депозитарних активів, операції зарахування, списання, переказу; переміщення цінних паперів.
  9. Здійснює інформаційні операції: депозитарні операції, наслідком яких є видача витягів з рахунку в цінних паперах та іншої інформації щодо операцій депонентів (клієнтів) з рахунками у цінних паперах за запитами депонентів (клієнтів) та інших осіб згідно з їх повноваженнями на отримання такої інформації; операції з підготовки та видачі витягів з рахунку в цінних паперах, інформаційних довідок, довідково-аналітичних матеріалів, що характеризують ринок цінних паперів; операції з передачі клієнтам (депонентам) інформації щодо операцій емітента (включаючи надання інформації про проведення емітентом загальних зборів, використання права голосу тощо).
  10. Здійснює обслуговування операцій емітента щодо випущених ним цінних паперів — відображення операцій на рахунках у цінних паперах емітента; викуп (придбання емітентом випущених ним цінних паперів для їх подальшого перепродажу, розповсюдження серед своїх працівників або анулювання); дроблення (зменшення номінальної вартості цінних паперів певного випуску з одночасним збільшенням їх кількості без зміни обсягу випуску); консолідацію (збільшення номінальної вартості цінних паперів певного випуску з одночасним зменшенням їх кількості без зміни обсягу випуску); конвертацію (обмін емітентом цінних паперів одного випуску на цінні папери іншого випуску згідно з умовами їх випуску); анулювання (сукупність дій емітента щодо припинення дії всіх прав, що надають цінні папери); погашення (сукупність дій емітента щодо припинення обігу цінних паперів та їх анулювання відповідно до умов випуску); операції, пов’язані зі зміною розміру статутного фонду акціонерного товариства; виплату емітентом доходів щодо випущених ним цінних паперів; операції, пов’язані з реорганізацією.
  11. Відкриває та веде емісійні рахунки за бездокументарними цінними паперами, що розміщуються та/або викупаються емітентом.
  12. Здійснює складання облікового реєстру рахунків власників цінних паперів; знерухомлення цінних паперів; переведення всього випуску цінних паперів, випущених у документарній формі, у бездокументарну форму; реєстрацію депозитарної установи як номінального утримувача в реєстрі власників іменних цінних паперів: обслуговування інвестиційних (взаємних) фондів та інститутів спільного інвестування (пайових та корпоративних інвестиційних фондів); упровадження, обслуговування та підтримка комп’ютеризованих систем обслуговування рахунків у цінних паперах.
  13. _________________________________________________________________.
  14. _________________________________________________________________.


III. Права

Фахiвець з депозитарної дiяльностi має право:
  1. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
  2. Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
  3. Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
  4. В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
  5. Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
  6. _________________________________________________________________.
  7. _________________________________________________________________.


IV. Відповідальність

Фахiвець з депозитарної дiяльностi несе відповідальність:
  1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
  2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
  3. За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
  4. _________________________________________________________________.
  5. _________________________________________________________________.

УЗГОДЖЕНО
Керівник
структурного підрозділу:
________
(підпис)
______________________
(ПІБ)
"____" ____________ ____р.
Начальник
юридичного відділу:
________
(підпис)
______________________
(ПІБ)
"____" ____________ ____р.
З інструкцією ознайомлений: ________
(підпис)
______________________
(ПІБ)
"____" ____________ ____р.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх