Якщо ви одягаєтеся «так собі», будьте готові до того, що колеги та начальство так само сприйматимуть вас. Так уже повелося в нашому суспільстві, що зустрічають по одягу. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує розглянути, як змусити свій одяг «попрацювати» на вашу кар’єру.
…Або відбирає її, якщо ви не приділяєте належної уваги своєму гардеробу. Адже охайний, чистий і зі смаком підібраний одяг свідчить про особисті якості людини. І дарує впевненість у собі своєму власнику. А вже наш хороший настрій та впевненість позитивно впливають на кар’єру. Хочемо ми цього чи ні, але це працює саме так.
Не забуваємо також про власний комфорт, коли вранці вирішуємо, що одягнути сьогодні. Якщо ви обираєте одяг не з врахуванням власних смаків – будьте певні, що почуватиметесь у ньому некомфортно. Знову ж таки, це провокуватиме невпевненість у собі та роздратованість – що, зрозуміло, знайде відображення у спілкуванні з колегами та начальством.
Цей цікавий термін з психології означає, що наш одяг і символічне значення, яке ми йому надаємо, безпосередньо впливає на наші когнітивні здібності. Наведемо простий приклад. Приміром, ви працюєте віддалено і вирішили сьогодні попрацювати в халаті. Або в піжамі. Працювати весь день в халаті чи піжамі, не встаючи з дивану – звучить заманливо. Але оскільки цей одяг є одночасно синонімом розслабленого, лінивого дня – не дивуйтеся, якщо ваш робочий день перетвориться на справжнісінький «lazy day». Тому навіть якщо ви працюєте віддалено, не рекомендується одягатися так, наче ви налаштовані на вихідний день, а не на роботу.
Донн Керен, експертка у галузі психології моди, радить наступне: «Перш ніж зазирнути до шафи з речами вранці, поміркуйте над тим, що ви хочете сьогодні зробити». Звіртеся зі своїм настроєм, подумайте про те, як ви хотіли б, щоб вас сприймали оточуючі. Приміром, оберіть повсякденний стиль (casual style), якщо хочете послабити напругу перед робочим днем. А якщо ви вирушаєте на важливу співбесіду, ретельно обміркуйте кожну деталь гардеробу. Навіщо? Щоб виглядати гармонійно та привабливо – як для себе, так і для майбутнього роботодавця.
Звісно, в хорошому сенсі цього слова. Ваш одяг не повинен бути кричущим чи претензійним. Але додати яскраву нотку в загальну тональність вашого гардеробу, чи обрати цікавий фасон – це чудовий спосіб, щоб виділитися і справити про себе хороше враження. Звичайно, можна виділитися на робочому місці зім’ятою блузкою чи сорочкою, але якщо ви проспали і відчуваєте, що не встигнете попрасувати – краще пропустіть ранкову каву чи сніданок, а поснідати можна вже дорогою до роботи. Як і випити каву.
Не радимо одягатися також за віком. Мовляв, мені вже за сорок чи п’ятдесят, отже, обиратиму більш скромне вбрання. Але це хибна установка, бо «старити» себе у будь-якому випадку не потрібно. Так ви не додасте собі балів. Одягатися так, як відчувається – ось найкраще рішення.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.