Багато людей, перебуваючи на карантині, зіткнулися з серйозною проблемою: пошук нової роботи. Так, роботу зараз знайти складно, але «складно» не означає «неможливо». Зараз, як ніколи раніше, доводиться прикладати значних зусиль в цьому напрямку, але Jobs.ua вбачають тут позитивний момент: це може стати ключовим фактором власного зростання. В зв’язку з цим постає питання – якими важливими компетенціями слід володіти, щоб відшукати роботу в наш непростий час?
Зрозуміло, що кожна людина особлива, тому для окремо взятої особистості знайдеться свій рецепт успіху. Але, опановуючи зазначені нижче навички, ви зможете вигідно вирізнитися серед інших людей, підвищити свою конкурентоздатність на ринку праці.
Буває, ми не звертаємо уваги на нові ідеї, тому що одразу зараховуємо їх до бракованих, нереальних, нездійсненних. А все тому, що рамки нашого сприйняття не дозволяють прийняти певну ідею і спробувати поглянути на неї під іншим кутом зору. Якби великі винахідники та мислителі з легкістю відкидали нові та незвичні ідеї, ми жили б зовсім у іншому світі.
Тому важливо навчитися усвідомленості, яка дає змогу приймати ефективні рішення. Коли ви вчитеся робити цінні висновки, інформація, яку ви отримуєте ззовні, не зникає безслідно – вона переходить на якісно інший рівень.
Гнучкість – критично важливий навик, якщо хочете досягнути омріяних цілей. І неважливо, які це цілі – пошук роботи чи опанування нової спеціальності. Гнучкість дає можливість самовдосконалюватися, а застосування системного підходу дасть змогу краще зрозуміти поставлені перед собою задачі і спосіб їхнього досягнення.
Якщо хочете отримати достойну роботу, будьте готові проявляти ініціативу. Сміливість у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність у всі часи високо цінувалися. Щоб вміти грамотно донести свою думку до інших людей, вчіться будувати ефективний діалог.
В наш час величезну перевагу мають люди, які вміють концентруватися на поставлених задачах і не відволікатися на сторонні подразники. А таких подразників знайдеться чимало – соцмережі і месенджери, перегляд стрічки новин і т.д. Навчіться розподіляти свої сили і правильно розставляти пріоритети.
Розвиваючи критичне мислення, ми вчимося відфільтровувати непотрібну інформацію. Більше того – шкідливу інформацію, яка не несе в собі нічого корисного, а от з рівноваги може вибити запросто. Вчіться нестандартно мислити, щоб вміти знаходити оригінальні способи вирішення найрізноманітніших завдань. Роботодавець, який цінує своїх працівників і розглядає їх як найважливіший ресурс своєї компанії, обов’язково оцінить ваші здібності.
Працюючи в команді, можна досягнути значно більших результатів, ніж виконувати ту ж саму роботу самостійно. Також потрібно вміти розподіляти роботу між членами команди, враховуючи особливості кожної людини. Ще один важливий навик, щоб ефективно працювати з колективом – вміння стимулювати підлеглих чи колег на досягнення спільної цілі.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.
Ви знали, що один цікавий тест на визначення профпридатності допоміг незвичайному в’язню втекти з в’язниці? Поговоримо про це в статті, а також з’ясуємо, які популярні тести стануть орієнтиром у визначенні ваших сильних сторін і вибору професійної кар’єри.
Портал з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua поставив низку питань штучному інтелекту Grok від X, щоб дізнатися, що думає цей ШІ про перспективи такої цікавої, потрібної і важливої в літературному світі професії, як літературний агент.
Розглянемо в статті метод STAR, щоб ваші відповіді на співбесідах набрали структурованого вигляду, були логічними, зрозумілими і переконливими.